اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208954750

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بهره‌برداری از 18 بیمارستان در سال جاری

کد: 13951007208954750

https://goo.gl/1XjxGe

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فنی و اجرایی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 18 بیمارستان با افزون بر یک هزارو 300 تخت از ابتدای سال جاری تاکنون در کشور به بهره‌برداری رسیده است،گفت: بر اساس هدف‌گذاری انجام شده 42 بیمارستان در قالب پنج هزار و 400 تخت تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از 18 بیمارستان در سال جاری

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمد جعفر علیزاده در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت یاسوج  اظهار داشت: 2 بیمارستان بزرگ دیگر نیز در استان‌های خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی یادآور شد: افزون بر 2 هزار و 200 تخت به تخت‌های بیمارستانی موجود در کشور با بهره‌برداری از این تعداد بیمارستان‌های بهره‌برداری شده اضافه شد.

علیزاده تصریح کرد: بر اساس هدف‌گذاری انجام شده 42 بیمارستان در قالب پنج هزار و 400 تخت تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی افزود: هم اینک نیز بیش از 100 بیمارستان در قالب 24 هزار تخت در کل کشور در حال اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با بازدید از بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج روند اجرایی این بیمارستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح حدود 83 درصد است که با توجه به برنامه ریزی انجام شده تا پایان مرداد 96 به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح ملی تاکنون افزون بر 420 میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی گفت که حدود 370 میلیارد ریال در سال جاری برای شتاب بخشی روند اجرای این طرح پیش‌بینی‌شده که بخش عمده‌ای از این اعتبار تخصیص‌یافته است.

علیزاده بیان کرد: 250میلیارد ریال از این میزان از محل اعتبارات بخش بهداشت و درمان و 120 میلیارد ریال نیز از محل بودجه سال جاری است.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز بیش از 290 میلیارد ریال برای اجرای این طرح از محل‌های مختلف اختصاص یافت که تنها 20 درصد معادل 57 میلیارد ریال آن جذب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این بیمارستان از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهوری در سال 85 بوده که در زمینی به مساحت سه هکتار و با زیربنای 25 هزار مترمربع در حال ساخت است.

محمدعلی علیمردانی میزان اعتبار موردنیاز برای تکمیل و بهره‌برداری این طرح را افزون بر 400 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی ابراز داشت: امکانات تخصصی و فوق تخصصی در این بیمارستان شامل رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن، آزمایشگاه،CCUوICU و غیره پیش‌بینی‌شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | بهداشت و درمان