اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007209125600

سه اپراتور امضا کردند

قرارداد رسمی رومینگ ملی همراه اول باایرانسل ورایتل

کد: 13951007209125600

https://goo.gl/ODGxBQ

، تهران , (اخبار رسمی): طی مراسمی، قرارداد رسمی رومینگ ملی همراه اول با اپراتورهای دوم و سوم تلفن همراه، به امضا رسید.

قرارداد رسمی رومینگ ملی همراه اول باایرانسل ورایتل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ظهر روز سه شنبه ۷ دی ماه، طی مراسمی در برج همراه و با حضور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه کشور، قرارداد رسمی رومینگ ملی بین شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) با شرکتهای خدمات ارتباطی ایرانسل و خدمات ارتباطی رایتل امضاء شد. 

بر اساس این قرارداد، مشترکین اپراتورهای مذکور می توانند در صورت نبود امکان ارتباط توسط اپراتور مبداء، از شبکه اپراتور طرف قرارداد استفاده کنند.
پیش از این، در خرداد ماه سال ۹۳، طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از این پروژه ملی رونمایی شده بود؛ ولی هزینه بین اپراتوری استفاده از خدمات رومینگ ملی شفاف نبود.
گفتنی است هم اکنون روزانه حدود یک میلیون نفر از مشترکین اپراتورهای دوم و سوم با طرح رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران بیش از 56 میلیون مشترک دارد. 1169 شهر و بیش از 69 هزارکیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش اپراتور اول است. ضریب نفوذ همراه اول حدود 74 درصد و ارتباط رومینگ بین الملل این اپراتور با 271 اپراتور در112 کشور برقرار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]