اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232665600

با حضور وزیرارتباطات رونمایی شد

دستاوردهای همراه اول درفازدوم شبکه ملی اطلاعات

کد: 13951118232665600

https://goo.gl/NvGXZh

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسم افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، دستاوردهای همراه اول در این حوزه رونمایی شد.

دستاوردهای همراه اول درفازدوم شبکه ملی اطلاعات

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،  فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی،‌ جهانگرد مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات، عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،  جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه، سازمان ها و شرکت های دولتی و بخش خصوصی و جمعی از نمایندگان مجلس و خبرنگاران طی مراسمی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات افتتاح و در نمایشگاه جانبی این مراسم، از دستاوردهای همراه اول به عنوان یکی از بازیگران اصلی در شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد.

در این مراسم  وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران دستاوردهای اپراتور اول در فاز دوم شبکه ملی اطلاعات را در حضور وزیر ارتباطات رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر تکمیل پروژه هایی که در فاز اول شبکه ملی اطلاعات (شهریور ماه) افتتاح شد، سامانه چند رسانه ای اپیدو (Appido) که مجموعه متنوع و ارزشمندی از محتوا شامل محتواهای اختصاصی، سرگرمی و آموزشی است و اپلیکیشن سیمای همراه (فیلما) که یک سرویس آنلاین برای تماشای فیلم ‌های سینمایی، سریال و انیمیشن است نیز، رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از شبکه «وای فای همراه اول» در شهرهای مشهد و شیراز به صورت ویدیو کنفرانس رونمایی شد. گفتنی است طی ۱۱ پروژه، ۳۱۸ نقطه دسترسی به وای فای اول در شهر مشهد (به ویژه اطراف حرم مطهر امام رضا (ع)) و ۶ نقطه دسترسی در شهر شیراز (مراکز تجاری، آموزشی، زیارتی و سیاحتی) به بهره برداری رسید. 

در پایان این مراسم،  واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، گفت: کار بزرگی که امروز انجام شد، دستاورد وزارت ارتباطات به تنهایی نیست، بلکه خانواده بزرگ ارتباطات کشور در این موفقیت سهیم هستند.

واعظی با اشاره به شعار افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات (خدمات متنوع، رونق کسب و کار)، گفت: مردم متوجه شدند که شبکه ملی اطلاعات محدودیت نیست، بلکه می توانند کیفیت بالاتر و خدمات متنوع تری را دریافت کنند، علاوه بر این ایجاد اشتغال و رشد سود شرکت ها در گرو رشد شبکه ملی اطلاعات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران بیش از 56 میلیون مشترک دارد. 1169 شهر و بیش از 69 هزارکیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش اپراتور اول است. ضریب نفوذ همراه اول حدود 74 درصد و ارتباط رومینگ بین الملل این اپراتور با 271 اپراتور در112 کشور برقرار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]