اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951225244955600

به مناسبت سال نو

تا ۵۰۰ هزار ریال از همراه اول عیدی بگیرید

کد: 13951225244955600

https://goo.gl/AJVWpx

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول به تمام مشترکین خود عیدی می دهد.

تا ۵۰۰ هزار ریال از همراه اول عیدی بگیرید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت از ۱۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می دهد.
در طرح نوروزی همراه اول که از یکم فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۶ اجرا می شود، برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، پس از ثبت نام، یکی از ۵ مبلغ در نظر گرفته شده کاملاً به صورت تصادفی فعال می شود.
این عیدی به صورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترک می تواند برای مکالمه (داخل شبکه)، پیامک (داخل شبکه) و اینترنت با تعرفه آزاد، از آن استفاده کند. 
همراه اولی ها می توانند در بازه زمانی اعلام شده، از طریق شماره گیری یک کد دستوری، بصورت رایگان در این طرح ثبت نام کرده و از عیدی اپراتور اول که بصورت اعتبار داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده، بهره مند شوند.
گفتنی است ثبت نام و دریافت عیدی تنها برای یک بار و فقط در ایام نوروز امکان پذیر است و مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا پایان روز ۱۳ فروردین است.
مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می توانند به پرتال همراه اول به نشانی   www.mci.ir   مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران بیش از 56 میلیون مشترک دارد. 1169 شهر و بیش از 69 هزارکیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش اپراتور اول است. ضریب نفوذ همراه اول حدود 74 درصد و ارتباط رومینگ بین الملل این اپراتور با 271 اپراتور در112 کشور برقرار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]