اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951010210426133

در ادامه تور زمستانی

محمد علیزاده در اردبیل روی صحنه می‌رود

کد: 13951010210426133

https://goo.gl/YVkxPY

، تهران , (اخبار رسمی): کنسرت محمد علیزاده به تهیه‌کنندگی شرکت موسیقی «ایران گام» در سالن مجتمع فرهنگی هنری فدک در اردبیل برگزار می‌شود.

محمد علیزاده در اردبیل روی صحنه می‌رود

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای، تور کنسرت زمستانی «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی شرکت موسیقی «ایران گام» به همراه گروه ارکسترش در سه سانس مختلف در ساعت 21 روز 16 دی ماه جاری و در ساعت 18 و 21 روز 17 دی ماه در سالن مجتمع فرهنگی هنری فدک در شهر اردبیل برگزار می‌شود و بلیت‌های این کنسرت، هم اکنون در سامانه فروش اینترنتی و مراکز فرهنگی و هنری به فروش می‌رسد.
فروشی اینترنتی کنسرت اردبیل «محمد علیزاده» از چندی پیش در سایت «ایران کنسرت» به آدرس www.iranconcert.com آغاز شده است و علاقمندان برای تهیه حضوری بلیط این کنسرت در شهر اردبیل، می‌توانند به مراکز فرهنگی و هنری همچون؛ هارمونی (میدان بسیج)، کافه دِی (ایستگاه سرعین) و حیران گشت (روبروی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری) مراجعه کنند.
محمد علیزاده در این کنسرت‌ها، با خواندن قطعات محبوب و عاشقانه از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» و همچنین تک آهنگ‌های جدید و قدیم خود با هوادارانش خاطره‌بازی می‌کند و امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، علی‌ شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز و داوود اریکه ـ نوازنده ساکسیفون، با سازهای خود در این کنسرت‌ها هنرنمایی می‌کنند و وی را همراهی خواهند کرد.
 برای اطلاع بیشتر به کانال رسمی شرکت موسیقی «ایران گام» در تلگرام به نشانی https://telegram.me/irangaamcompany مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت موسیقی ایران گام

ایران گام از اولین برنامه گذاران کنسرت ها برای نسل نو و با استاندارهای روز بوده است که در این راستا در پانزده سال گذشته تا کنون ، بیش از 400 کنسرت موفق در ایران و خارج از کشور (کانادا ، سوئد ، استرالیا ، آلمان ، مالزی و ...) برگزار نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی