اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210726108

بالی، جزیره ای با جاذبه های بی شمار

کد: 13951011210726108

https://goo.gl/balUCo

، تهران , (اخبار رسمی): جزیره بالی در اندونزی به بهشت گردشگران معروف است. این جزیره آنقدر خاص، متفاوت و دیدنی است که به جاذبه گردشگری مهمی در آسیا بدل شده است.

بالی، جزیره ای با جاذبه های بی شمار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت،اگر قصد سفر به بالی را دارید، با این گزارش همراه باشید تا با برخی از دیدنی های این جزیره زیبا و بی نظیر آشنا شوید:

در جزیره بالی می توانید به راحتی و با قیمت بسیار مناسبی یک تاکسی برای تمام روز کرایه کرده و از دیدنی های جزیره بازدید کنید. این کار را می توانید از طریق هتل انجام داده یا از کارکنان هتل بخواهید تا یک تاکسی به شما معرفی کنند. در بیشتر موارد آن ها در بین اقوام و دوستانشان، چنین گزینه ای را خواهند داشت. در این جزیره همچنین امکان اجاره یک جیپ و رانندگی توسط خود شما وجود داشته و تنها موضوع خطرناک، نحوه رانندگی بی محابا و ترسناک مردم اندونزی است که ممکن است برای شما دردسر ساز شود. اگر در یکی از مناطق ساحلی اقامت دارید، توصیه می کنیم حتما یک تور روزانه به مقصد اوبود (Ubud) که شهر مرکزی بالی محسوب می شود، ترتیب داده و از مراکز هنری و صنایع دستی آن دیدن کنید. اگر زمان کافی در اختیار دارید، این شهر ارزش اقامت چند روزه را داشته و دیدنی های فراوان و کارهای زیادی وجود دارد که در اوبود می توانید انجام دهید. در این شهر شما به طور واقعی با  فرهنگ و سنت هایی با چند صد سال پیشینه رو به رو می شوید. این شهر با جنگل های انبوه و مزارع سبز برنج احاطه شده و مرداب ها و تالاب های اطراف شهر نیز بسیار دیدنی هستند که البته به هیچ عنوان به تنهایی و بدون راهنما به این مناطق نروید چون می تواند خطرناک باشد.

شهر اوبود علی رغم وسعت کوچکش، دارای تعداد زیادی موزه و مراکز هنری است که جمله از بهترین نمونه های آن ها موزه هنر (Agung Rai) و موزه آنتونیو بلانکو (Antonio Blanco) را می توان نام برد. مراکز ماساژ، رستوران های فراوان و هتل ها و انواع مراکز اقامتی متناسب با بودجه های مختلف، در این شهر وجود دارد که می تواند خدمات جامعی را به گردشگران ارائه کند.

بازدید از جنگل میمون ها هم می تواند تجربه ارزشمند و فراموش نشدنی محسوب شود که شما در آن علاوه بر تماشای طبیعت زیبا، از دیدن میمون های شیطان و بازیگوش نیز لذت خواهید برد. در این منطقه طیف وسیعی از انواع صنایع دستی، فروشگاه های ارائه کننده بدلیجات و … نیز وجود دارد و به خاطر داشته باشید برای خرید از این مراکز، چانه زدن را فراموش نکنید. در هنگام بازدید از اوبود، حتما سری به دفتر مرکزی گردشگری یا (tourist office) زده و اطلاعات تکمیلی را درباره برنامه ها و مناطق دیدنی شهر بگیرید.

در مسیر شهر کاتو (Kuta) به سمت اوبود، یک شهر کوچک به نام (Batubulan ) قرار داردکه به معنی سنگ ماه است. در این شهر مجموعه های بی نظیری از انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی وجود دارد که به اشکال زیبایی تراش خورده و به فروش می رسند. این سنگ به شکل انواع شخصیت های مذهبی، اسطوره ای، حیوانات و …. بوده و واقعا ارزش خرید و صرف وقت را دارند.

دیگر شهر مهم که می توانید در بالی از آن دیدن کنید (Klungkung) است که با نام (Semarapura) نیز شهرت دارد. این شهر پایتخت اداری – سلطنتی منطقه بوده و قصر دادگستری یا (Kerta Gosa) در آن قرار دارد که دارای نقاشی ها و تزئینات فوق العاده زیبایی است. در این شهر همچنین عمارت شناور یا (Bale Kambang) نیز وجود دارد که در برکه ای زیبا و پوشیده از گل های نیلوفر و سوسن ساخته شده و پله های ورودی آن بسیار زیبا و پر کار است.

در شهر (Gianyar) که در نزدیکی شهر (Klungkung) قرار دارد نیز شما می توانید به پارک پرندگان بالی رفته و از دیدن آن لذت ببرید، همچنین در بیست کیلومتری (Klungkung) یک بنای تاریخی و پگودای (pagodas) مشهور در مجموعه مذهبی (Besakih) قرار دارد که بسیار مشهور بوده و به عنوان مکان مذهبی اصلی بالی شناخته می شود. این مجموعه بر فراز بلند ترین نقطه جزیره به نام (Gunung Agung) ساخته شده است.

آتشفشان (Gunung Batur ) و دریاچه موجود در دهانه آن یکی دیگر از دیدنی های شهر بالی محسوب می شود که البته آن را نمی توان مرتفع ترین کوهستان بالی نامید. این کوه با ارتفاع یک هزار و ۷۱۷ متر از سطح دریا، نسبت به (Gunung Agung) که دارای ارتفاع ۳ هزار و ۱۴۲ متر است، کوتاه تر محسوب می شود. شما از طریق روستایی به نام (Penelokan) می توانید به این کوهستان بروید، در روزهای صاف و آفتابی، مناظر و چشم اندازهای این دو قله آتشفشانی (Gunung Batur  و Gunung Abang) واقعا زیبا و دیدنی است.

گردشگرانی که در پی هیجان بیشتری هستند هم می توانند از کوهستان (Gunung Batur) صعود کرده و برای این برنامه پیشنهاد می شود در ساعات اولیه روز، کوهنوردی را آغاز کرده و تا غروب ادامه دهید. در این کوهنوردی شما مناظری زیبا و بی نظیر را از تمامی جزیره در برابرتان مشاهده خواهید کرد.

پرطرفدارترین منطقه گردشگری در جزیره بالی (Tanah Lot) نام دارد. در این محل یک بنای زیبا روی صخره های ساحلی و رو به دریا ساخته شده است. این محل بسیار زیبا و جادویی بوده و به ویژه در هنگام غروب خورشید، منظره ای استثنایی و فراموش نشدنی در این منطقه شکل می گیرد. همه روزه بازدیدکنندگان محلی زیادی به این محل مراجعه کرده و مناظری دیدنی را در این محل رقم می زنند با این وجود کماکان منظره غروب خورشید در این بنا، جایگاه خاص و ویژه خود را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی