اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210966102

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج:

دستفروشان کرج صاحب مکانی متمرکز می شوند

کد: 13951011210966102

https://goo.gl/JpQl1t

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان در سطح شهر جزء اولویت های اساسی مدیریت شهری کرج است، گفت: مقرر شده است به منظور استقرار متمرکز این قشر در سطح شهر پس از مکان یابی و انتخاب پیمانکار مناسب عملیات ساخت محلی مشخص برای دستفروشان طی هفته های آینده آغاز شود.

دستفروشان کرج صاحب مکانی متمرکز می شوند

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،مرتضی جلالیان این مطلب را  عنوان کرد و گفت: به منظور ساماندهی دست فروشان در سطح شهر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج جلسات متعددی را با حضور مسئولان پارلمان شهری، معاونت خدمات شهری، سازمان میادین میوه و تره بار، اتاق اصناف، پلیس راهور، پلیس اطلاعات و امنیت و... برگزار کرد.
مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج اظهار داشت: در تمامی جلسات مدیران و مسئولان ارشد شهرداری ایران کوچک به ارائه راهکارهای کارشناسانه در رابطه با ساماندهی دستفروشان در سطح این کلانشهر و مکان یابی مناسب برای استقرار متمرکز آنها پرداختند.
جلالیان ادامه داد: بر اساس نتایج برگزاری این جلسات مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع، لیست کلیه دستفروشان فعال در سطح شهر توسط اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج تهیه و جمع آوری شود و در اختیار اتاق اصناف و پلیس اطلاعات و امنیت استان البرز قرار بگیرد تا پس از تایید مراحل بعدی ساماندهی این قشر اجرایی شود.
این مسئول در پایان سخنان خود بیان کرد: با توجه به جلسات منظم با حضور کلیه مسئولان ذیربط، مقرر گردید مکان یابی و انتخاب پیمانکار به منظور احداث مکانی برای استقرار دستفروشان در مناطق 3 و 5 شهرداری کرج صورت پذیرد که در حال حاضر پیمانکار مذکور مدارک و مستندات خود را برای تایید صلاحیت ارائه داده است و در صورت تایید عملیات ساخت این مکان طی هفته های آینده آغاز می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه