اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210976102

همزمان با شروع درختکاری

درختان شهر کرج برچسب دار شدند

کد: 13951011210976102

https://goo.gl/QxdNko

، کرج , (اخبار رسمی): سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج جهت آمار برداری صحیح تعداد درختان کاشته شده در شهر با غرس هر نهال جدید همانند سال گذشته، اقدام به نصب برچسب بر روی درختان کردند.

درختان شهر کرج برچسب دار شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج همانند سال گذشته با هدف شناسایی نهال های تازه کاشت، همچنین تهیه شناسنامه درختان و تسهیل در آمار برداری صحیح از هر بخش منطقه، در راستای برنامه ریزی های آتی توسط کارشناسان سازمان، اقدام به نصب برچسب با طرح و رنگی متفاوت  و قابل تشخیص بر روی درختان کرده است.
با کاشت هر نهال جدید برچسب آن نیز  نصب می شود و با توجه به اینکه هر یک از این برچسب ها شامل یک شماره می باشد می توان با غرس هر درخت جدید آمار تعداد نهال های کاشته شده را در لحظه بدست آورد.
لازم به یاد آوری است این روند تا پایان سال جاری  و اتمام پروژه درختکاری ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است به منظور حفظ و مراقبت بیشتر از این سرمایه های ارزشمند در شهر و ارتقا فرهنگ نگهداری از فضای سبز، با تاکید بر درختان، شماره  137 (سامانه ارتباط مردمی در شهرداری کرج) بر روی برچسب ها درج شده که  شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه آسیب به نهال های تازه غرس شده و یا موضوعات مرتبط با فضای سبز،  موارد را جهت پیگیری های بعدی به این سامانه گزارش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست