اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211216671

معرفی بازاریابی Business to Business

B2Bها چگونه کار می کنند

کد: 13951011211216671

https://goo.gl/bYv6GA

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی Business to Business ( که معمولا با نام بازاریابی B2B شناخته می شود) شامل فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است. تکنیک های بازاریابی B2B برهمان اصول اساسی بازاریابی مصرف کننده تکیه می کند، اما با روشی منحصر به فرد اجرا می شود.

تواکسیم اولین سامانه B2B در ایران

تواکسیم اولین سامانه بین المللی ایرانی است که با شیوه های نوین بازاریابی صادراتی به معرفی محصولات ایرانی در بازارهای خارجی می پردازد.

به گزارش روابط عمومی تواکسیم، تجارت شرکت با شرکت (B2B(business-to-business : تجارت بی تو بی ( B2B) (Business 2 Business)به معنای انجام مبادله تجاری بین دو بنگاه تجاری است . تجارت بی تو بی(B2B) چون معمولا بصورت عمده فروشی صورت می پذیرد باید بر سر قیمت و سایر شرایط مانند زمان تحویل و غیره…… چانه زنی کرد و پس از انجام توافقات معامله انجام می گیرد و با فروش در یک فروشگاه الکترونیک (B2C) که اجناس باید بر چسب قیمت داشته باشند و به معرف کننده نهایی فروخته می شوند ، متفاوت است.
تجارت B2B در واقع انجام همین اعمال تجاری اما به صورت آنلاین است . ویژگی عمده این نوع فروش آن است که در آن برخلاف تجارت B2C باید قبل از فروش خریدار و فروشنده درباره تعداد سفارش , روش پرداخت , تحویل کالا , زمان تحویل و … با هم مذاکره و چانه زنی کنند .

پس در B2B شما نیاز دارید تا بطریقی کالاهای خود را در معرض دید بگذارید . یک شرکت می تواند کالاهای مورد نیاز و درخواست های خرید خود را نیز در معرض دید سایر شرکتها قرار دهد تا شرکتهای عرضه کننده آن کالاها و خدمات پیشنهادات فروش خود را برای آنها بفرستند. شاید زمانی که به ایجاد سایت در اینترنت و ارائه کالاهای خود فکر می کردید نمی دانستید که شما در حال قدم نهادن به یک تجارت B2B هستید .

شرکت توسعه تجارت بین الملل با هدف جذب سرمایه جهانی به ایران و گسترش تجارت الکترونیک اقدام به پیاده سازی اولین سامانه تخصصی صادرات محور (B2B)در ایران کرده است. 2exim اولین سامانه بین المللی ایرانی است که با شیوه های نوین بازاریابی صادراتی به معرفی محصولات ایرانی در بازارهای خارجی می پردازد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تواکسیم(2EXIM)

2exim اولین سامانه بین المللی ایرانی است که با شیوه های نوین بازاریابی صادراتی به معرفی محصولات ایرانی در بازارهای خارجی می پردازد. شرکت تواکسیم در سال 1394 تاسیس و سایت خود را با ادرس 2exim.com در راستای گسترش تجارت الکترونیک در همان زمان بنا کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]