اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225746671

حضور «تواکسیم» در نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان

کد: 13951104225746671

https://goo.gl/ZmVIyV

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت «تواکسیم» با شناسایی بازارهای هدف منطقه‌ای و جهانی به توسعه صادرات کمک می‌کند تا امکانات مورد نیاز کشور به تجار خارجی در نمایشگاه عمان معرفی شود.

معرفی تواکسیم در نمایشگاه عمان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تواکسیم، این شرکت یکی از شرکت‌های فعال و تسهیل کننده صادرات و واردات است که در نمایشگاه اختصاصی ایران درکشور عمان حضور فعال دارد.

این شرکت با شناسایی بازارهای هدف منطقه‌ای و جهانی به توسعه صادرات کمک می‌کند و امکانات مورد نیاز کشور را به تجار خارجی معرفی می‌کند.

حدود 90 شرکت ایرانی در 13 فعالیت تجاری از جمله، خودرو، مواد غذایی، خشکبار، تجهیزات صنعتی، مصالح ساختمانی، فرش ماشینی و لوازم خانگی در نمایشگاه عمان حضور دارند.
عمان به عنوان یکی از مهمترین شریک های تجاری جمهوری اسلامی ایران در حوزه خلیج فارس می تواند بازار خوبی برای محصولات ایران باشد.

این کشور از لحاظ سیاسی، مذهبی و اقتصادی مناسبات بسیار خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارد و صنعتگران و بازرگانان ایرانی در تلاش هستند تا بازار محصولات خود در آن را گسترش دهند.

نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در مسقط عمان از روز چهارم بهمن ماه سال جاری شروع و تا هشتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تواکسیم(2EXIM)

2exim اولین سامانه بین المللی ایرانی است که با شیوه های نوین بازاریابی صادراتی به معرفی محصولات ایرانی در بازارهای خارجی می پردازد. شرکت تواکسیم در سال 1394 تاسیس و سایت خود را با ادرس 2exim.com در راستای گسترش تجارت الکترونیک در همان زمان بنا کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]