اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951012211546094

علی تبریزی در سیمنتک

یک ایرانی به غول آنتی ویروس دنیا پیوست

کد: 13951012211546094

https://goo.gl/2vJva1

، تهران , (اخبار رسمی): علی تبریزی که پیش از این از مدیران شرکت بلوکات بود ، حال به جمع مدیران کمپانی سیمنتک پیوسته است .

علی تبریزی در سایمنتک

محصولات آنتی ویروس خانگی سیمنتک با نام تجاری نورتون ( NORTON ) شناخته می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش ، علی تبریزی که مهندسی خود را در دانشگاه کلورادو گرفته و سابقه فعالیت در شرکتهایی مانند Mincom و BlueCoat را دارد به جمع مدیران غول امنیتی سیمنتک اضافه شد.

تبریزی از سال 2012 میلادی به عنوان مهندس و معاون ارشد تحقیق و توسعه در شرکت بلوکات مشغول به کار شد و بعد از اینکه سیمنتک شرکت بلوکات را خریداری کرد ، حالا جزئی از مدیران شرکت Symantec شده است. وی از سال 2008 تا 2011 میلادی در شرکت Mincom مشغول به فعالیت بوده است .

جالب است بدانید تعدادی ایرانی نیز مانند دیگر ملیتها در شرکت سیمنتک مشغول به کار هستند .

درباره شرکت سایمنتک ( Symantec ) 
شرکت سایمنتک بزرگترین فروشنده محصولات آنتی ویروس در دنیاست . این شرکت با دیگر غول های امنیتی از جمله ترندمیکرو و مکافی رقابت نزدیکی دارد .

محصولات آنتی ویروس خانگی سیمنتک با نام تجاری نورتون ( NORTON ) شناخته می شود . نسخه های اصلی و معتبر آنتی ویروس های سیمنتک با پشتیبانی و گارانتی اصالت لایسنس شرکت دورانتاش در ایران ارائه می شود . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]