اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212515632

خانه عطر«ماسک میلانو» از نمای نزدیک

کد: 13951013212515632

https://goo.gl/pnlHGm

، تهران , (اخبار رسمی): ریکارودو تِدِشی و الساندرو بِران، شیفته عطرسازی فاخر و ساخت آثاری بدیع و هنرمندانه هستند و به همین منظور خط عطرسازی "ماسک میلانو" در سال 2012 راه اندازی شد.

نمایش های معطر؛ اجرا و صحنه (MASQUE)

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر، خانه عطر "ماسک میلانو" در سال 2010 و با معرفی مجموعه ای از محصولات آرایشی گران قیمت، فعالیت خود را آغاز می کند. اما رؤیاها و آرزوهای مدیران این خانه، فراتر از فعالیت در جهان محصولات زیبایی و دلبستگی به چرخه اقتصادی قدرتمند این عرصه بود.

"ریکارودو تِدِشی" و "الساندرو بِران"؛ شیفته عطرسازی فاخر و ساخت آثاری بدیع و هنرمندانه هستند و به همین منظور خط عطرسازی "ماسک میلانو" را در سال 2012 راه اندازی می کنند اما پیش از افتتاح این مجموعه، این دو زمان زیادی را صرف تقویت و ارتقاء آموخته های خود از عطر و عطرسازی کردند.

ریکاردو و الساندرو، از هر فرصتی برای موفقیت و پیشرفت در این زمینه بهره می بردند. از مطالعه کتاب های مرجع و حضور در سمینارهای مختلف تا گذراندن دوره های آموزشی و کار با روغن های عطرسازی، تلاشی شبانه روزی و گسترده که زمینه ساز ورود این دو طراح به عرصه عطرسازی می شود. با به دست آوردن تجاربی ارزشمند در طی چندین سال، الساندرو و ریکاردو، مجموعه ای از ایده ها، فضاها و احساسات خود را به رشته تحریر در می‌آورند و با هدف بازسازی آن ها از طریق بویایی، کار بر روی عطرهای "ماسک میلانو" را آغاز می کنند.

احساسات، خاطرات، رویاها، عشق ورزیدن ها و دوستی ها، مکان ها و هر آنچه که از طریق بویایی، احساسات ملموس و مشترک را بازسازی کند؛ ایده‌ای است که دو بنیانگذار این خانه در پی ارائه آن هستند. به همین منظور، الساندرو و ریکاردو با گروهی از عطرسازان جوان، خلاق و جسور به همکاری پرداخته و در سال 2012 با عرضه دو عطر، خانه "ماسک میلانو" را به جهان عطرسازی معرفی می کنند.

عطر گل بو-ادویه ای "پترا" که ترکیبی هنرمندانه و لطیف از شمعدانی و فلفل در فضایی آروماتیک و چرمی است به همراه ترکیب مشک و سدر با قلبی فاخر و نفیس از رز، بنفشه و یاس در "دُلشیکا"؛ نخستین آثار این خانه به حساب می آیند که در سال 2012 معرفی شدند. آثاری فاخر و باشکوه که در بطری های کریستالی تزیین شد با طلا و درب هایی از سرامیک که به دست هنرمندان ایتالیایی ساخته شده اند؛ معرفی قدرتمند و جالب توجهی برای این خانه نوپا بودند. پس از ارائه این دو عطر که امروزه تولید نمی شوند؛ ماسک در سال 2013 با مجموعه ای از روایح جدید و با شمایلی جدید، مسیر خود را ادامه داد.

ترکیبی از مریم، سدر و زنجبیل در فضای صمغی و پودری "لوسی اِد اومبره" ساخته "مئو فوشینی"؛ ترکیب ادویه ای-کهربایی "تانگو TANGO" در فضایی چوبی و حیوانی اثر "سیسیل زاروکیان"؛ عطر تحسین شده "مونت کریستو MONTECRISTO" با رایحه‌ای غنی و عمیق از صمغ‌ها و آکوردهای چوبی که با نوت های جانوری و ادویه‌ای همراه شده است و نیز عطر سبز و صمغی حاصل از همراهی نوت‌های آروماتیک با کاج، کندر و سدر در "تِرالبا terralba" که هر دو عطر توسط "دِلفن تیه‌ری" ساخته شدند؛ چهار عطری هستند که در سال 2013 نام این خانه نوپا را در جهان عطر بر سر زبان ها انداخت.

عطرهای ماسک میلانو

پس از حضوری قدرتمند و معرفی چهار عطر تحسین بر اگیز در سال 2013، ریکاردو و الساندرو تمرکز خود را معطوف ارائه اثر باشکوه و منحصربفرد برای سال 2014 می‌کنند. خلق عطری فاخر و خلاقانه که باز هم توسط عطرسازی جوان ساخته شده بار دیگر توجهات را معطوف خانه ماسک می‌کند.

همراهی چرم با برگ‌های چای در فضای سبز و دودی "راشِن تی RUSSIAN TEA" که به زیبایی شخصیت فاخر و برجسته خود را در پایه‌ای صمغی و چوبی کامل می‌کند؛ ماحصل همکاری طراحان خانه با "یولیَن راسکینِت" بود.

در سال 2015 عطر "رومانزا" ساخته "کریستیانو کانالی" معرفی می‌شود؛ "رومانزا" ترکیبی نفیس و اثرگذار از نرگس، یاس و بنفشه است که در لایه هایی از آکوردهای چوبی، کهربا و بنزویین به کمال می‌رسد تا رایحه‌ای منحصربفرد و به یادماندنی از یک ترکیب سبز و گل بو ارائه دهد.

"ماسک میلانو" به روال سال های قبل در سال 2016 با عطر "لِ آتِسا" ساخته "لوکا مافه یی" بازگشت با صلابت خود را جشن گرفت. این عطر نشانه هایی از بلوغ و تکامل خانه مسک را در خود دارد. تفسیری زیبا و نفیس از عصاره گرانبهای زنبق که با آکورد چرمی و الکلی همراه شده است.

فضایی اسرار آمیز، خاکی و ناب که "ل آتسا" را به عطری باشکوه و ستودنی تبدیل کرده است تا همگان از این خانه گزیده کار و شایسته ستایش، با احترام یاد کرده و به درخشش بیشتر و آفرینش های بزرگ تر این نام در سال های آینده، خوش بین باشند.

"ماسک میلانو" خانه ای تازه تأسیس است که علی رغم مدت زمان کوتاهی که از شروع فعالیت های آن می گذرد؛ به لطف پایه هایی مستحکم که در نگرش عمیق و ایده های بدیع و هنرمندانه "ریکاردو تدشی" و "الساندرو بِران" ریشه دارند؛ به جایگاهی رفیع و محبوبیتی ویژه دست یافته است. موفقیت هایی که با ارائه آثاری فاخر و عمیق حاصل شده اند. آنچه ماسک را به نامی درخشان و قدرتمند تبدیل کرده است؛ پرداختی باشکوه به مفهوم عطر است که با دوری از پرکاری و ارائه ترکیبات مختلف حاصل می شود.

روایحی داستان پرداز و نمایش هایی هنرمندانه که توسط هنرمندان جوان و مستعد جهان عطر به اجرا در می آیند و تحسین مخاطبان را به دنبال دارند. داستان هایی افسونگر و اثرگذار، نمایش هایی معطر و عمیق و بازسازی احساسات مشترک و زیبا؛ در قالب بطری هایی فاخر از کریستال و سرامیک که نام هنرمندان روایتگر هر داستان و اجرا کننده هر نمایش بر آن ها درج شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس