اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212785918

از قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت به میزبانی شرکت نوسازی عباس آباد صورت گرفت

بازدید سفیر سوریه و نماینده این کشور در سازمان ملل

کد: 13951013212785918

https://goo.gl/xUmV2u

، تهران , (اخبار رسمی): اراضی عباس آباد به عنوان قطب فرهنگی گردشگری پایتخت و قلب سبز شهر تهران که در جایگاه آیینه ای تمام نما از هنر و تکنولوژی ایران زمین قرار دارد، هر روزه میزبان عده کثیری از بازدیدکنندگان می باشد. مدیران و مسئولین کشوری از ارگان های مختلف نیز از جمله بازدیدکنندگان این مجموعه هستند.

بازدید سفیر سوریه و نماینده این کشور در سازمان ملل

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد عدنان محمود سفیر سوریه و بشار جعفری نماینده دائم این کشور در سازمان ملل به همراه خانواده های خود، به دعوت مدیرعامل شرکت شهر سالم ، جناب آقای حسن علی غفاری چهارشنبه شب هشتم دی ماه مهمان اراضی عباس آباد بودند.

 مهمانان جهت بازدید از این منطفه فرهنگی و گردشگری ، با استفاده از ماشین های برقی دوستدار محیط زیست که جهت سهولت بازدیدکنندگان داخل مجموعه قرار گرفته است، به مرکز علم گنبد مینا، یکی از بناهای شاخص این حوزه رفته و مورد استقبال فرامرز عظیمی ، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد قرار گرفتند.

در ادامه بازدید از گنبد مینا و توضیحاتی که کارشناس مجموعه از قسمت های مختلف آن ارائه نمود، مدعوین این بازدید ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین فضایی در شهر تهران به تماشای فیلم های سه بعدی در سالن نمایش مجهز به سیستم‌های نمایش دیجیتال، پرداخته و سپس از موزه علوم آن دیدن کردند.

مهندس فرامرز عظیمی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در حین مشایعت سفیر و نماینده سوریه، حضور ایشان را مایه پیشبرد روابط فرهنگی و گردشگری بین دو کشور دانستند.

لازم به ذکر است اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی نیز از مدعوین حاضر در این بازدید بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوسازی عباس آباد

اراضی عباس آباد از سال 1347 در طرح جامع شهر تهران به عنوان یکی از مناطق دهگانه شهر تهران جانمایی شد و طی دوره 40 ساله قوانین مرتبط با نحوه استفاده از این اراضی در چارچوب قانون شهرداری تهران وضع شد. این شرکت در نظر دارد با ارائه تسهیلاتی این منطقه ویژه را به کانون و قطب فعالیت های فرهنگی حوزه نفوذ ملی و فراملی و اکولوژی طبیعی شهر و پالایش زیست محیطی و سلامت شهر تبدیل کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه