اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230395918

در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام شد

اهتزاز پرچم ایران بر بلندترین برج پرچم پایتخت

کد: 13951113230395918

https://goo.gl/mhigsi

، تهران , (اخبار رسمی): پرچمی که حالا یک بار دیگر در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آغاز دهه فجر بر فراز بلندترین برج پرچم پایتخت در میان درختان همیشه سبز تپه های جنگلی بوستان طالقانی از منطقه فرهنگی گردشگری اراضی عباس آباد با سرود ملی ایران به اهتزاز درآمد. تا همچنان زیر سایه پر شکوهش عزتمندانه زندگی کنیم.

اهتزاز پرچم ایران بر بلندترین برج پرچم پایتخت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد ، نمادها و نشانه های طراحی شده در این مجموعه به دلیل عملکرد و موقعیت این اراضی در سطح ملی و فراملی دارای اهمیت ویژه می باشند. بر اساس این ضرورت طرح ساخت برج پرچم با ارتفاعی در حدود 150 متر در یکی از بلندترین حوزه های منطقه فرهنگی گردشگری اراضی عباس آباد یعنی بوستان طالقانی ساخته شد و به نحوی جانمایی گردیده است تا به عنوان یک نماد شهری از فاصله ای قابل توجه از بزرگراه های اصلی شهر نیز رویت پذیر باشد. 

ابعاد پرچم به اهتزاز درآمده روی برج 42 متر در 24 متر است. یعنی در حدود هزار متر مربع وسعت دارد که در نوع خود بی نظیر است.
سازه فولادی برج پرچم با زیربنایی معادل 530 متر مربع و ارتفاعی در حدود 1500 متر از سطح دریا در این بوستان قرار گرفته است. این سازه بر روی صفه ای است که با 14 پله از زمین جدا شده و دارای فضای مکث سیاحتی، جهت تقرب به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مساحتی برابر 650 متر مربع را به خود اختصاص داده است. همینطور نمایشگاهی با بام سبز و محلی برای استقرار مدعوین با ظرفیتی معادل500 نفر را داراست. 
لازم به ذکر است ، این برج پرچم در ایام سالگردهای مذهبی یا ملی و یا بنا به ضرورت اتفاقات مهم همچون حادثه پلاسکو که با جان فشانی آتش نشانان قهرمان ایران در روزهای گذشته رقم خورد به صورت نیمه افراشته یا با رنگ مشکی به نشانه عزاداری عمومی به اهتزاز درمیاید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوسازی عباس آباد

اراضی عباس آباد از سال 1347 در طرح جامع شهر تهران به عنوان یکی از مناطق دهگانه شهر تهران جانمایی شد و طی دوره 40 ساله قوانین مرتبط با نحوه استفاده از این اراضی در چارچوب قانون شهرداری تهران وضع شد. این شرکت در نظر دارد با ارائه تسهیلاتی این منطقه ویژه را به کانون و قطب فعالیت های فرهنگی حوزه نفوذ ملی و فراملی و اکولوژی طبیعی شهر و پالایش زیست محیطی و سلامت شهر تبدیل کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه