اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212826108

سفر به گوا و خوراکی هایی که نباید از دست داد

کد: 13951013212826108

https://goo.gl/fpbVcg

، تهران , (اخبار رسمی): گوا همه چیزهایی را که یک گردشگر به دنبال آن است، در خود دارد؛ آفتاب دلچسب، ساحل ماسه ای، طبیعت زیبا، تاریخ جذاب و از همه مهمتر غذاهای خوشمزه! غذاهای گوا یکی از دلایلی است که توریست ها را به این منطقه جذب می کند. غذاهای گوا منحصربه‌فرد و اعتیاد آورند.

سفر به گوا و خوراکی هایی که نباید از دست داد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مجله گردشگری الی گشت ،خوراکی های گوا با غذاهای سایر مناطق هند تفاوت دارد. این تفاوت را میتوان به فرهنگ غنی و متفاوت گوا نسبت داد. با غذاهای گوا ترکیبی از طعم های مختلف را تجربه می کنید: گوشت، نارگیل، شکر زرد و تنوعی بی‌پایان از غذاهای دریایی. از آنجایی که گوا حدود ۴۵۰ سال مستعمره پرتغال بوده، غذاهای گوایی شباهت بسیاری به غذاهای پرتغالی دارند.

میگو و کاری گوایی

تجربه میگوی تازه و آبدار پخته شده در شیرنارگیل همراه با ادویه کاری شما را به حال و هوایی گوایی جادو خواهد کرد.

ماهی ریچیادو (Fish Recheado)

رچیادو در زبان پرتغالی معنای «پرشده» را می دهد. شکم این ماهی با نوعی خمیر و ادویه های تند و مزه دار پر شده و با پیاز سرخ می شود تا به حالتی ترد برسد.

ببینکا (Bebinca)

نوعی دسر خوشمزه گوایی است که به دقت و لایه لایه تهیه می شود. این دسر با شیرنارگیل، تخم مرغ، کره و شکرزرد تهیه می شود. همین که تکه ای ببینکا به دهان بگذارید از طعم بی نظیر آن هیجان زده خواهید شد.

مرغ کارفریل (Chicken Cafreal)

این غذا از دوران سلطه پرتغالی ها باقیمانده است و به همین خاطر اسم پرتغالی دارد. برای تهیه این غذا مرغ را در نوعی رب بسیار تند می خوابانند و با سرکه و عرق نیشکر می پزند تا مرغ ترد و لطیف شود.

نوری های گوایی (Goan Nevri)

این نوع شیرینی با نام کارانجی (karanji) هم شناخته می شود. تکه های شیرین و خوشمزه ای که با آرد پخته می شوند و با نارگیل و شکر و هتل و بادام پر شده اند. این شیرینی را معمولا برای فستیوال های دیوالی و گانش چاتورتی آماده می کنند.

ماهی سرخ‌شده راوا

هر کسی که یک بار به گوا سفر کرده باشد، با این غذا آشناست. برای پختن این غذا، فیله ماهی را با زنجبیل، سیر و فلفل قرمز طعم‌دار می‌کنند و بعد آن را به خوبی سرخ می‌کنند و با اضافه کردن چاشنی گشنیز معطر به این غذای خوشمزه طعمی به یادماندی می‌دهند.

مرغ زاکوتی (Xacuti)

این مرغ برای کسانی که تکه‌های مرغ آبدار و پخته شده در ادویه های مختلف را دوست دارند بهترین گزینه است. این غذا را می‌توانید همراه با برنج بخورید و لذت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی