اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213375755

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عمان برگزار می شود

حضور 90 شرکت ایرانی با 12 گروه کالایی

کد: 13951014213375755

https://goo.gl/R1K4gE

، تهران , (اخبار رسمی): 90 شرکت ایرانی در 12 گروه کالایی شامل مواد غذایی، صنعتی، مصالح ساختمانی، فرش ماشینی، خدمات فنی ـ مهندسی، محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی، مواد شوینده و شیمیایی، لوازم خانگی، فلزات، معادن، نفت و گاز و پتروشیمی برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

حضور 90 شرکت ایرانی با 12 گروه کالایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، عباس عبدالخانی رایزن بازرگانی ایران در عمان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در راستای معرفی توانمندی‌ها و توسعه و گسترش سطح روابط تجاری بین دو کشور ایران و عمان 5 تا 8 بهمن سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مسقط برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون حدود 90 شرکت ایرانی در 12 گروه کالایی شامل مواد غذایی، صنعتی، مصالح ساختمانی، فرش ماشینی، خدمات فنی ـ مهندسی، محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی، مواد شوینده و شیمیایی، لوازم خانگی، فلزات، معادن، نفت و گاز و پتروشیمی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند.

رایزن بازرگانی ایران در عمان همچنین اظهار داشت که قرار است در مراسم افتتاحیه این رویداد، مقامات عالیرتبه دو کشور حضور داشته باشند ضمن اینکه در تاریخ پنجم بهمن ماه نیز به منظور آشنایی شرکت‌ها و بنگاه‌های تولیدی کشورمان با بازار عمان نشست فعالان اقتصادی بصورت رو در رو (B2B) در محل نمایشگاه برگزار می شود.

عبدالخانی در عین حال اضافه کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه سطح روابط دو جانبه تجاری از جمله سهولت صدور روادید برای بازرگانان و نیز توسعه ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر از مسیرهای هوایی و دریایی در دولت یازدهم صورت گرفته و اکنون مسیر تجاری دو کشور بسیار هموار شده است.

به گفته رایزن بازرگانی ایران در عمان حجم روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته روند صعودی داشته است و امید آن می‌رود که طی برپایی این نمایشگاه قراردادهای تجاری بین شرکت‌های ایرانی و عمانی امضا شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]