اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213825632

عطرهایی که تاریخ ساز شد

یک حرفه ایتالیایی

کد: 13951014213825632

https://goo.gl/5A2FgP

، تهران , (اخبار رسمی): "بویس 1920"، مجموعه ای متشکل از روایح منحصر به فرد و ماندگار است که هر کدام از این آثار، از نظر حس و فضاسازی، بی همتا بوده و در فرهنگ عطرسازی سنتی ریشه دارند.

یک حرفه ایتالیایی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر، در قرن بیستم هستیم و موسیقی جاز در ایالات متحده رواج یافته است.

نقطه شروع سینمای ناطق، تلویزیون و هالیوود، همان زمانی بود که پدرِ خانواده گالاردی، "گیودو"، در هنر عطرسازی به ایده های خود جامه عمل پوشاند. رایحه اسطوخودوس (اسپیگو) وی را قادر کرد در فلورانس، کاری بی‌نظیر مانند افتتاح کارگاهی برای ساخت عطرهای منحصربه‌فرد و کارگاه اسطوخودوس ایتالیایی (بوتِگا ایتالیانا اسپیگو) انجام دهد که این رؤیا با کمک انزو، نوه گیودو، به حقیقت پیوست.

انزو، با کسب تجارب ارزشمند در این زمینه و تلاش و جدیتی که به خرج داد توانست رایحه های کاملا انحصاری برای برندهای لوکس و همچنین عطرهای شخصی خود را خلق کند. و به این ترتیب انزوی عطرساز، آن کارگاه خانوادگی کوچک را به شرکتی فعال تبدیل کرد تا بدین سان خانه عطرسازی "بویس 1920" متولد شود. خانه ای که در سال 2012 و در مراسم معتبر "فی فی"، بعنوان یکی از پنج خانه برتر عطرسازی جهان انتخاب شد.

"بویس 1920"، مجموعه ای است متشکل از روایح منحصر به فرد و ماندگار. هر کدام از این آثار، از نظر حس و فضاسازی، بی همتا بوده و در فرهنگ عطرسازی سنتی ریشه دارند که از مواد عالی و بسیار مرغوب برای خلق آن ها بعنوان عطری جدید و بی نظیر استفاده شده است. در تمامی این عطرها، نهایتِ تاکید بر کیفیت ساخت، ساختار قدرتمند و دوام و مانایی عطر صورت گرفته است.

تاریخ ساخت نخستین عطر: اسپیگو 1920

"اسپیگو" در زبان ایتالیایی به معنای اسطوخودوس است. این عطر، رایحه مزارع تابستانی را به خاطر می رساند که نسیم با خود به همراه دارد و به خانه می آورد...

همه تعاریفی و تحسینی که نثار روش ها و شیوه گالاردی می شود، بیشتر از همه شایسته اولین عطری است که در کارگاه وی تولید شد. شروعی پر نشاط با مرکبات، آکوردی متشکل از ترکیبات قدرتمند و پیچیده، روغن های اصلی و عصاره های اسطوخودوس و لاواندین گروسو، میوه عرعر، ریحان، بخور و گل شمعدانی که با هم ترکیب شده و ترکیبی از عصاره های متالیک و اوزونیک، کشمیر و چوب صندل را می سازد؛ در رایحه های جذاب و ملایمِ وانیلی به کار گرفته شده است. این اثر نفیس، در سال 2014 و در قالب مجموعه اصلی، در دسترس مخاطبان قرار گرفت. "اسپیگو"، تنها یکی از شاهکارهای فراموش نشدنی این خانه است و در ادامه، فهرست مجموعه های مختلف و عطرهای بویس 1920، تقدیم شما می شود.

معرفی آثار

Limited Art Collection

این مجموعه در سال 2013 معرفی شد و شامل پنج عطر نفیس و گرانقیمت است که در نهایت ظرافت و به تعداد محدود ساخته شده اند. در ادامه نگاهی به این آثار خواهیم داشت.

The art Piece

قطعه هنری (آرت پیس)، عطری است که تنها فقط ششصد عدد از آن در جهان وجود دارد. "آرت پیس"، عطری است همچون یک اثر هنری، با حسّی متفاوت. این عطر که با بیشترین توجه به جزئیات ساخته شده، بخشی از یک مجموعه عالی است. رایحه ای عمیق، مانا و جذاب؛ ترکیبی از عصاره های عالیِ زنجبیل و بخور، که با عصاره جوانه سرو ترکیب شده اند و با ظرافت نا متعارف میوه تمشک، واضح و درخشان شده اند. چوب گایاک توسط آکوردهای گل بوی زنبق دلچسب و رز مِی، کامل شده که در نهایت با رایحه اوسمانتوس و اوپوپوناکس فریبنده و ملایم، ترکیب شده است.

قسمت تاریک پایین، ترکیبی از تنباکو، صمغ غلیظ و وانیل ساخته شده که حس اصالت را نشان

می دهد و تصویری از مرغوبیت و دوام است.

Dolce di Giorno

این رایحه اسرارآمیز و فریبنده، تقابل بین رایحه گریپ فروت و ترنج است. مدتی بعد به فضایی شهوانی از دارچین و فلفل وارد می شود. آویشن، هل، نارگاموتا، و آلوی خشک، در قلب کار به هم می پیچند و باعث ایجاد رایحه ای به یاد ماندنی می شود. بخش پایانی، عطر را کامل و ستودنی می کند. چوب های نا متعارف، پچولی، کشمران و گایاک، وتیور ظریف، چوب صندل و سدر به وانیل ملایم و لابدانوم قدرتمند می پیوندند.

Vento nel Vento

یک شروع بیاد ماندنی و تأثیرگذار. صفحه ای پیچیده شده از گلبرگ های ملایم و زیبای پیونی که نوت های ادویه ای منفجر شونده، لامی و فلفل صورتی، خود را در آن جای داده اند. این آغاز بسوی قلب پالوده و بی پروای کار می لغزد. گردبادی هیپنوتیزم کننده از تقابلات شگفت انگیز بخور و شیرین بیان که ابری از مشک سفید در آن جریان دارد.

 فضای اصلی این اثر در پایه شکل می گیرد. چوب های سرسخت و قدرتمند پچولی، صندل و عود، خود را با شیرین بیان ترکیب می کنند و در کنار آن ها لمسی از آکورد آمبر، از همراهی بنزویین با وجه تاریک لابدانوم احساس خواهد شد.

Sensual Tuberose

جذابیت و زنانگی در قالب یک اثر بویایی به تصویر کشیده شده است. نوت های بهجت انگیز و دلنشین مریم، در نخستین استشمام جلوه گر می شود و با لمس جرقه های ادویه ای هل و جذابیت پر زرق و برق هلو احاطه می شود. در قلب کار، دسته گلی از غنچه های سفید، یاس و شکوفه های پرتقال، شکفته می شوند. به همراه این فضای گیرا، رایحه خامه ای و ملایم نارگیل و گل آفتاب پرست شما را مسحور خود خواهد کرد.

پایه کار، شجاعانه و شهوانی است. تقابل چوب صندل، پچولی و بنزویین که بر بستری از مشک سفید آرمیده و در پیچشی از ریشه زنبق، قرار گرفته اند.

Relativamente Rosso

نخستین استشمام، به آرامی در نوسان و جذابیت جریان دارد و ذهن را همچون یک طلسم بویایی، افسون می کند. مواجهه جذاب بخور و رز مِی، به واقع که یک جادو است و غباری از پودر شکر، این معجون را مقاومت ناپذیر می کند. قلب کار، مرموز، ناب و شهوانی است. نسیمی آرام از گل پایا و داوانا شروع به وزیدن می کند و با لمسی از چوب صندل، رو به گرمی می رود. این ترکیب، خود را در پایه کامل می کند. جایی که چوب های با طراوت و درخشان، پچولی و وتیور، به شیرینی، خود را در آغوش وانیل و آمبروکسان گم می کنند.

Le VoluttuoseCollection

مجموعه ای شامل چهار عطر زنانه و بسیار لوکس و خوش ساخت که در سال 2010 با سه عطر معرفی شد و در سال 2012 کامل گشت. در ادامه مروری خواهیم داشت بر عطرهای این مجموعه.

Rosa di Filare

ترنج مرغوب کالابریا و نارنگی چینی با کشمش سیاه و میوه لیچی ذوب می شوند. ظرافت سبدی از رزهای بلغاری با عصاره خالص رزهای ترکی در هم می آمیزد و این ترکیب با زنبق دره و گل بامبو احاطه می شود. این عطر، آخرین عضو این مجموعه است که در پایه با ترکیبی از سدر لبنانی، پچولی آسیایی، عنبر و زنبق فرانسوی، ماجراجویی های خود در نقاط بکر طبیعت را به پایان می رساند.

Notturno Fiorentino

تقدیم به زنی که در خفا سلاحی از اغواگری برای خود ساخته است. تازگی ترنج کالابریا و سرزندگی فلفل سیاه، احساسات را بر می انگیزند. در حالی که انبوهی از گل های دلپسند همچون یاس مصری و رز ترکی، شکوه خود را با لمس آرامی از کشمش سیاه، آشکار می سازند. یک گسترش فریبنده که بوسیله چوب سدر و لوبیای تونکا کامل و متعالی شده است و در هاله ای فراموش نشدنی از مشک و وانیل ماداگاسکار قرار گرفته است.

La Vaniglia

اعتدال و نجابت یک پیش در آمد میوه ای، جایی که نارنگی هندی به همراه ترنج کالابریا، بر پس زمینه ای از نعنای تازه و فلفل هندی، پژواک می یابند. و همچون یک جادو، شرق با غنا و جلال، پدیدار می شود، در هاله ای از بخور، پچولی اندونزیایی، چوب های مرغوب و زنجبیل گرم چینی. در نهایت، وانیل شهوانی، چشم اندازی ناب از جزیره ریونیون را تداعی می کند تا لحظاتی انحصاری و رؤیایی رقم بخورد.

Kimono Rose

ترنج کالابریا و نارنگی سیسیلی، در شفافیت میوه های تازه و ادویه های درخشان، ادغام می شوند و با شروعی زیبا، از افسونگری هایی پنهان خبر می دهند. افسون و اغواگری هایی که در قلب این کار نهفته است و با ترکیبی از رزهای بلغاری و ترکیه ای به همراه یاس شیروانی، بامبو و زنجبیل چینی شکل می گیرد. در پایه از گرمای شیرین و دلچسب عنبر و وانیل، لطافت و تازگی گل های رز ذوب می شود و با چوب های سدر و صندل، داستان به پایان می رسد.

Original Collection

مجموعه اصلی شامل هفده عطر بدیع، فاخر و بسیار قدرتمند است که در سال 2005 با معرفی هشت عطر، آغازگر فعالیت های خانه بود. هر یک از این آثار نفیس و منحصربفرد، به یکی از خانواده های بویایی تعلق دارند که در نهایت خلاقیت، ظرافت و کیفیت ساخته شده اند. معرفی کوتاهی از تمامی آثار این مجموعه را در ادامه می خوانید.

Vetiver Ambrato (2005)

اغواگری عمیق و پر از ظرافت. یک عطر مردانه کامل که نماد تمامی جذابیت ها و اقتدار یک مرد مدرن است. این ها پیشنهاداتی از طراح عطر برای یک غلظت تویلت هستند که از شروعی درخشان و مفرح به سوی گرمای نوت های ادویه ای در میانه کار حرکت می کند. تغییر فضایی که از یک شروع مردانه، مقتدر و تحریک کننده حاصل شده است و دوباره و دوباره، شما را شگفت زده می کند.

Real Patchouly (2005)

جذاب و قدرتمند، گرما بخش. گرمای این ترکیب حتی با چشم هم دیده می شود. این عطر خود را با وجوهی از چوب صندل هندی و سدر تگزاس آشکار می کند. پایه ای از عنبر و وانیل، بر هارمونی برجسته چوبی کار تأکید می کند و مهر تأییدی است بر این جواهر ارزشمند.

Agrumi Amari di Sicilia(2005)

این عطر در آغاز، وضوح کریستال مانند میانه یک روز تابستانی را به نمایش می گذارد. تازگی اصیل این عطر که شخصیت مصرف کننده را پنهان نمی کند، از کنستانتره نوت های هیسپریدیک حاصل شده است. نوت های میانی، جریانی گل بو را ارائه می دهند. عطر بر پایه ای ظریف و جذاب که با نوت های چوبی غنی شده است؛ گسترش می یابد.

Sandalo e The (2005)

در شروع عطر، لمسی تازه و مدیترانه ای، در آغوش شادی و شفافیت به ما خوش آمد می گوید. جذاب و آفتابی. قلب کار، دسته گلی است ارزنده از رز ابسولوت و زنبق دره که در قدرت پر جوش و خروش نوت های چوبی سفید پیچیده شده است و با روغن پچولی راز آلود شده اشت. این ترکیب با پایه ای غنی از لابدانوم ابسولوت، بسوی آرامش و تکامل توسعه می یابد و با رگه هایی از چوب صندل، بنزویین، بخور و لوبیای تونکا، امضایی فراموش نشدنی به یادگار می گذارد.

Classic 1920 (2005)

بازسازی احساسات راکد و مهجور، کلاسیک 1920 عطری است که به راز و آرزو ریتم می دهد. این عطر بر اساس نوت های ادویه ای ساخته شده است که با سبدی از گل ها نرم و با تمی میوه ای، درخشان شده است. در پایان، پایه ای سبز و چوبی از وتیور هاییتی و چوب سدر چینی، با متانت به افسون نا متعارف چوب صندل از آنتیل می پیوندند.

1920 Extreme (2005)

ورای رسومات پیش پا افتاده، مد و ظاهرسازی. این عطر مبتکرانه، تصویری از مردی با روحی آزاد به نمایش می گذارد. سه بخش این عطر، از توازن بی مانندی برخوردار است: تازگی سبز ترنج کالابریا، حجم قدرتمندی از گل های یاس و شمعدانی و شیرینی جذاب لوبیای تونکا از برزیل و وانیل بوربن.

Sutra Ylang(2005)

شرقی، اسرار آمیز و متعادل. عطری که نماد راه دستیابی به اسرار عشق است. این عطر بالغ و کامل با طلسمی از باغ هیسپرید همراه است. برای لحظاتی این عطر یک مستی درونی از دسته گل فاخر قلب کار ایجاد می کند و پس از آن به پایه ای از نوت های چوبی صندل و سدر تگزاس، رهسپار می شود.

Sushi Imperiale (2005)

آغازی شدید و قدرتمند، جایی که نوت های مرکباتی در نهایت توازن ترکیب شده اند تا تویلتی را ارائه دهند که از عشق سخن می گوید. قلب عطر شخصیت ادویه ای خود را آزاد می کند: درخشش پر تلاطم و نا متعارف فلفل، جوز و دارچین. عطر بسوی فضایی درخشان و بیشتر به حالت حلقه ای ملایم از نوت های چوبی و وانیل ماداگاسکار، توسعه می یابد.

Vento di Fiori(2008)

عطری غیرمعمولی و شخصی را تصور کنید که سرزندگی روز را به ذهن می رساند و زیبایی شب های بی انتها را. نوت های آغازین، شخصیت پرتلألوء مرکبات مدیترانه ای را نمایش می دهد. همچنان که با قلبی از چوب ها گرم می شود تا اینکه در پایه ای از پچولی، عنبر و بخور، به پایان برسد.

Come la Luna (2008)

اثری پیچیده و در عین حال هماهنگ، لوکس و جسور. گرم و شهوانی، نوت آغازین با رایحه ای نامتعارف از ادویه ها و مقادیر از لیموی سیسیلی، معرفی می شود. این رایحه بر سبزی شدید و غلیظی از پچولی اندونزیایی و باریجه ایرانی جریان می یابد تا با در آغوش کشیدن یاس، جنگلی مرطوب، پس از طوفان را یاد آور شود.

نوت های موزون و ریتمیک مشک و عنبر، عطر را تقویت می کنند و جادوی حیرت آور خود را آشکار می سازند.

Oltremare (2011)

یک شروع هیجان انگیز با لیموی سبز، پرتقال شیرین برزیلی، لیموی سیسیلی، ترنج ایتالیایی و پرتقال سِویا. قلب عطر ترکیبی است از چای، چای قرمز و چای ماته و گل هایی دوست داشتنی مثل شمعدانی، بنفشه و سنبل ایرانی که با رگه هایی بکر از ریواس و توت عرعر همراه است. چوب صندل هندی و عنبر خاکستری با مشک سفید و پاچولی اندونزی ترکیب شده است.

Come l’ Amore (2011)

فریزیای جنوب افریقا، عصاره خود را با چای سفید دلچسب، آلوزرد و ماندارین سبز کالابری ترکیب می کند. نوت آغازین، به دسته گلی شگفت انگیز تبدیل می شود: یاس سامباک، یاس مصری، گاردنیای امپراطوری و رز گراس، ترکیب شده با نیلوفر ترک، سرینگای برزیلی و یک فلفل صورتی پیچیده و اسرار آمیز. عطر در پایه، با چوب سدر اطلس، بنزویین سیام و استیراکس در بستری از مشکِ سفید ترکیب می شود.

Verde di Mare (2014)

عطری که درباره ی سرزمین های دور سخن می گوید. این عطر با یک آکورد مرکباتی پیچیده شناخته می شود. خلوص نمکین و یخ زده آکورد دریایی و اوزونیک اصلاح نشده در دسته گلی از رز و شمعدانی می پیچد که با تکه هایی از گل محمدی و زنبق دره تقویت شده است. پایه کار، اجتماعی است از چوب های نفیس، وانیل و مشک نرم و تمیز.

Aethereus (2014)

یک آغاز انفجاری که با شربت نارگیل نرم شده است و با آغوش لطیف و ظریف آکورد اعتیاد آور مریم و گلبرگ های شهوانی رز سفید، فروکش می کند. نوت های پایه، آکوردهای منجمد لوبیای تونکا را با لایه هایی از چوب ها و صمغ ها به منظور خلق یک فضای لذیذ شگفت انگیز، ترکیب می کنند.

Come il Sole (2015)

در فضایی درخشان و لذت بخش، گیلاس با ترنج کالابریا همراه می شود تا با خلق شروعی روح نواز، در قلبی فاخر و سر زنده از ایلنگ، میخک صدپر، زنبق دره و یاس جریان یابند. شخصیت عطر با ترکیبی گرم و قدرتمند از همراهی عود، بنزویین سیام، پچولی اندونزیایی، لادن و استیراکس، معرفی می شود تا با لمسی از وتیور، لوبیای تونکا و وانیل بوربن، گرمایی مطبوع و اغواگر به خود بگیرد.

Itruk Bois (2015)

هنگامی که با تازگی زندگی بخش توت عرعر، آغاز عطر جشن گرفته می شود، انفجاری از نوت های ادویه ای هل، فلفل سیاه و زیره، شخصیتی سرکش و منحصربفرد به عطر می دهند که به قلبی اسرار آمیز و بکر از پچولی، ریشه زنبق و جوز هندی رهسپار می شود. با لمسی از کهربای نرم و شیرین، عطر در پایه ای پیچیده و غنی از وانیل، عود، لوبیای تونکا و بخور، کامل می شود.

Nagud (2015)

یک ترکیب قدرتمند، عظیم و فراموش نشدنی. عطری که با ضرباهنگ موزون و دلنشین نوت های مرکباتی مانند روغن لیمو و ترنج باز می شود و با لایه هایی از زعفران درخشان و فرح بخش، به قلبی نرم، لطیف و اغواگر از رز، ایلنگ و شمعدانی وارد می شود تا با لمسی با شکوه و پیچیده از مر، در پایه ای متعالی و پیچیده از نوت های چوبی، پچولی، استیراکس، بخور اعلا، وانیل ماداگاسکار و ناگارموتا، پایان یابد.

"بویس 1920"، تحقق رؤیاهای شخصیتی خلاق و پر تلاش بنام "گیودو گالاردی" است که با ممارست و نبوغ هنرمندی جاودان و ارزشمند بنام "انزو گالاردی"، سال ها بعد و در هزاره سوم، رنگ واقعیت به خود گرفته است. این خانه ارزشمند و خوشنام، همچنان بر مسیر خلاقیت و ابتکار و با تکیه بر شیوه های سنتی، به درخشش و آفرینش های ستودنی خود ادامه می دهد. انزو گالاردی، بویس را از کارگاهی کوچک، به نامی بزرگ و ستودنی تبدیل کرد و امروزه در کنار فرزندان خود و سایر اعضای خانواده گالاردی، کار بر روی فرمول های منحصربفرد و البته محرمانه را ادامه می دهند تا با کشف قلمروهای جدید و فتح قله های موفقیت، نام این خانه ارزشمند را در تاریخ عطرسازی جاودانه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی