اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014214116790

تجلیل محیط زیست خوزستان از مدیرعامل نفت مسجدسلیمان

سرمایه‌گذاری در محیط زیست، هزینه نیست

کد: 13951014214116790

https://goo.gl/Heohnk

، مسجد سلیمان , (اخبار رسمی): هزینه‌هایی که در حوزه محیط زیست سرمایه‌گذاری می‌شود، به‌عنوان یک سرمایه ارزشمند برای صنعت نفت به شمار می‌آید.

جلسه مشترک میان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نفت و گاز مسجدسلیمان، قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به این مطلب گفت: مجموعه این شرکت همواره با نگاهی حساس به مقوله محیط زیست می‌نگرد و حفاظت از این میراث گران‌بها را جزو یکی از الزامات خود می‌داند .

وی افزود: همچنین نگاه و رویکرد ما به اداراتی همچون منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست نه به‌عنوان تقابل و مانع، بلکه به‌عنوان یک بازوی توانمند و مشاوری امین است و از این روی اعتقاد دارم هزینه‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود یک سرمایه ارزشمند برای صنعت نفت به شمار می آید.

وی در پایان از آمادگی این شرکت برای برگزاری همایشی به‌منظور گرامی ‌داشت روز هوای پاک با حضور مسئولان و مدیران ارشد محلی و استانی خبر داد و گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته روز هوای پاک همایشی با میزبانی این شرکت و حضور مدیران و کارشناسان مربوطه برگزار می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان خوزستان هم در این جلسه طی سخنانی از توجهات مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به حوزه محیط زیست تجلیل کرد و تعریف پروژه های مختلفی همچون خریداری و توزیع سالیانه هزاران اصله نهال – برنامه ریزی و تلاش در جهت حذف سوزاندن گازهای همراه را از نشانه های علاقمندی و توجهات این شرکت به محیط زیست دانست .

احمدرضا لاهیجان زاده با اشاره به دغدغه های آن اداره کل از لحاظ آلودگی های نفتی گفت: نشت ناشی از شکستگی‌های احتمالی خطوط لوله و آلودگی های ناشی از تأسیسات سرچاهی از جمله نگرانی های ما بابت آلودگی محیط زیست است.

وی ادامه داد : شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان علیرغم فعالیت در یک گستره وسیع جغرافیایی و پراکندگی تأسیساتش و بعد مسافت واحدهای عملیاتی ضمن اینکه مقدار آلودگی هایش بسیار کم و سطحی است تعامل و همکاری شایسته ای با محیط زیست در صورت وقوع حوادث دارد .

وی افزود : این شرکت بخوبی می تواند الگویی ارزنده برای سایر شرکت های نفتی باشد و توصیه بنده این است که دیگر شرکت‌ها از وضعیت و فعالیت شما برای ارتقای سطح حفاظت و صیانت از محیط زیست الگو برداری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفت و گاز مسجدسلیمان

مسجدسلیمان مهد و خاستگاه پیدایش صنعت نفت در ایران و خاورمیانه تا قبل از سال 1378 به صورت یک ناحیه و زیر نظر تولید مناطق خشکی اداره می شد . با اجرای تصمیم و سیاست تشکیل شرکتهای مستقل نفتی و همزمان با تأسیس شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب این ناحیه به شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ارتقاء و تغییر نام یافت و در ردیف یکی از 5 شرکت بهره بردار نفت و گاز تابع مناطق نفتخیز جنوب قرار گرفت که در گستره ی جغرافیایی و عملیاتی به مساحت 27000 کیلومتر مربع و 13 شهرستان فعالیت می نماید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]