اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214766102

دهکده تفریحی باغستان نگین گردشگری کرج

کد: 13951015214766102

https://goo.gl/Vwbs5K

، کرج , (اخبار رسمی): دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج از دهکده تفریحی باغستان و جنگلکاری های حاشیه آن به عنوان نگین گردشگری این کلانشهر یاد کرد و گفت: با ایجاد کمربندی سبز به دور شهر شاهد کاهش آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی خواهیم بود.

دهکده تفریحی باغستان نگین گردشگری کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، فاطمه آجرلو در جریان بازدید اصحاب رسانه و خبر از دهکده تفریحی، گردشی باغستان و ایجاد سایت 400 هکتاری جنگلکاری در حاشیه آن، ضمن تقدیر از رسانه های جمعی و گروهی البرز در انعکاس اقدامات مدیریت شهری کرج، بیان داشت: واقعیت این است که هیچ مجموعه ای خالی از نقص نیست و ما همواره از طرح انتقادات سالم و سازنده استقبال می کنیم و آنها را در راستای اصلاح امور بکار می گیریم.
 
وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج و در رأس آن سازمان پارک ها و فضای سبز در موضوعاتی همچون احیای نهالستان محمدشهر، تملک باغ آلو، تلاش برای تملک و احیای باغ سیب، جنگلکاری باغستان و احیای باغات کلاک جهادی عمل کرده اند، گفت: دوران کنونی فصل طلایی رشد و توسعه سرانه فضای سبز در کلانشهر کرج به شمار می رود و همه تلاش ها به منظور مقابله با روند فزاینده آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی به کار گرفته شده است.
 
این نماینده مردم در شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه اتمام پروژه ایجاد سایت 400 هکتاری جنگلکاری در اراضی ارتفاعات باغستان نیازمند تخصیص اعتبار میلیاردها تومانی است و تاکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عنوان کرد: طی توافق صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی البرز، روند واگذاری اراضی ملی به منظور کاشت درخت به صورت مرحله به مرحله است و پس از احیای قطعات واگذار شده، مذاکرات برای تحویل اراضی بیشتر صورت می پذیرد.
 
به گفته عضو ناظر شورای اسلامی شهر کرج بر عملکرد سازمان پارک ها و فضای سبز این کلانشهر، بر اساس برآوردهای موجود و افق های پیش بینی شده، سایت جنگلکاری ارتفاعات باغستان تا هزار هکتار افزایش خواهد یافت و به عنوان سپر دفاعی در برابر هجوم ریزگردها و آلاینده ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به عنوان یک ظرفیت گردشگری در خدمت همشهریان گرامی است و آرامش و نشاط را به ارمغان می آورد.
 
وی در پایان با اشاره به معضل کمبود آب شیرین و تاکید کارشناسان بر بهینه سازی مصرف آب، خواستار استفاده از تجهیزات هوشمند و انجام عملیات لوله گذاری به منظور آبیاری درختان به صورت قطره ای و با استفاده از منابع آب شرب شد تا امکان اجرای مراحل بعدی مهیا شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]