اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951017215345423

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد:

رسیدگی به مناطق محروم امری ضروری است

کد: 13951017215345423

https://goo.gl/oT6tyU

، تهران , (اخبار رسمی): تمام دغدغه ما در سیاست های فعلی کمیته امداد، الزام ایجاد یک نظام مددکاری مختص این نهاد است که در این نظام فرآیند شناخت افراد نیازمند، نحوه ارائه خدمات ، نوع خدمات ، سطح بندی بین مددجویان ، سطح بندی استان ها نسبت به یکدیگر مشخص شده باشد.

رسیدگی به مناطق محروم امری ضروری است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اعلام این خبر و با اشاره به اجرای طرح پالایش مددجویی گفت: هم اکنون برخی از مددجویان تنها به دلیل نیازهای موردی نیازمند کمک های کمیته امداد هستند که با اجرای این طرح وضعیت مددجویانی که سال هاست تحت پوشش خدمات دائم این نهاد بوده اند، بررسی و با دریافت خدمات متناسب زمینه خروج آن ها از چرخه حمایتی فراهم می شود.
وی با تاکید بر اولویت رسیدگی کمیته امداد به مناطق محروم دارای ضریب محرومیت بالا اظهار کرد: ۲۳ هزار منبع آب آشامیدنی برای مددجویان در مناطق محروم تامین شده است و در تلاش هستیم قبل از آغاز سال۹۶ وسایل سرمایشی لازم برای مناطقی که با گرمای شدید مواجه هستند، نیز فراهم شود.
رهبر از تدوین طرحی با عنوان "استقرار نظام مددکار خانواده" در کمیته امداد خبر داد و گفت: تمام دغدغه ما در سیاست های فعلی کمیته امداد، الزام ایجاد یک نظام مددکاری مختص این نهاد است که در این نظام فرآیند شناخت افراد نیازمند، نحوه ارائه خدمات ، نوع خدمات ، سطح بندی بین مددجویان ، سطح بندی استان ها نسبت به یکدیگر مشخص شده باشد.
وی مددکاران را ستون های کمیته امداد توصیف و بیان کرد: همه ما باید دغدغه مددکاری داشته باشیم و در این امر رسیدگی به مناطق محروم و توجه به وضعیت ایتام و زنان سرپرست خانوار امری ضروری است.
رهبردر ادامه به دستور ریاست کمیته امداد مبنی بر کاهش تعداد پشت نوبتی‌های اخذ جهیزیه تا پایان سال اشاره و مطرح کرد: از ابتدای امسال ۷۰ هزار جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادبا اشاره به طرح مددیار اظهار کرد: هم اکنون طرحی ارائه شده که بر اساس آن هریک از همکاران با در اختیار داشتن چند پرونده مددجویی به عنوان مددیار با مددجویان در ارتباط هستند بود، این طرح هم اکنون در معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد به صورت پایلوت در حال اجرا است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی