اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215796094

رقابت ترندمیکرو و سایمنتک جدی تر می شود

رقابت 2 غول آنتی ویروس در ارائه روترهای بی سیم امن

کد: 13951018215796094

https://goo.gl/k3gz2D

، تهران , (اخبار رسمی): شرکتهای ترندمیکرو و سیمنتک که از بزرگترین شرکتهای امنیتی تولیدکننده آنتی ویروس هستند هر کدام یک روتر امن وایرلس ارائه کرده اند که به افزایش سطح امنیتی کاربران خانگی و تجهیزات کامپیوتری ، موبایل ، تلویزیونهای هوشمند و IOT کمک شایانی میکند .

روترهای بی سیم امن ترندمیکرو و سیمانتک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش ، 2 شرکت امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) و سایمنتک ( Symantec ) رقابت جدیدی را در عرضه روترهای بی سیم  امن آغاز کرده اند .

شرکت ژاپنی ترندمیکرو که با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود ، نام روتر بی سیم امن خود را Trend Micro Home Network Security و شرکت آمریکایی سایمنتک که با آنتی ویروس های خانگی نورتون نیز شناخته می شود ، نام روتر بی سیم خود را Symantec Norton Core گذاشته است .

در این روترها از محصولات و تکنولوژی های این شرکتها مانند هوش مصنوعی ، شبکه حفاظتی هوشمند و کلود سکیوریتی و یادگیری ماشینی برای شناسایی تهدیدات سایبری و ویروسها و تامین امنیت تجهیزات کاربران و خانه های هوشمند متصل به شبکه مانند IOT ، استفاده می شود . 

یکی از تفاوتهای تجهیزات خانه های هوشمند و IOT با کامپیوترها و گوشی های هوشمند و تبلت این است که قابلیت نصب آنتی ویروس بر روی آنها وجود ندارد ، ولی این روترها کمک میکند تا سطح امنیتی آنها به شکل قابل توجهی ارتقاء پیدا کند .

محصولات هر 2 کمپانی ترندمیکرو و سایمنتک در ایران تحت پشتیبانی و گارانتی اصالت لایسنس شرکت دورانتاش ارائه می شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]