اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215816102

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز:

روز بدون خودرو در البرز اجرایی شود

کد: 13951018215816102

https://goo.gl/zp4uW1

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه در سراسر کشور یک روز به روز بدون خودرو نام گرفته است گفت:کرج در تمام مناطق 12 گانه آمادگی اجرایی روز بدون خودرو و جایگزینی دوچرخه و اسکیت را دارد.

روز بدون خودرو در البرز اجرایی شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، امیر غفرانی در جلسه آلودگی هوا و آثار زیانبار فردی و اجتماعی که به همت شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه بین شهروندان انتظار می رود که شهرداری کرج در خیابان های اصلی فضایی برای تردد دوچرخه سواران ایجاد کند.
 مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به ضرورت اعمال اقدامات پیشگیرانه برای کنترل آلودگی هوا افزود: از شورای شهر کرج انتظار می رود که روز بدون خودرو را در کرج مصوب کنند و امکانات اجرای این طرح نیز از سوی اداره ورزش و جوانان فراهم خواهد شد.
وی ادامه داد: طی تفاهم نامه ای با سازمان حفاظت از محیط زیست استان درصدد اجرای طرح روز بدون خودرو در البرز هستیم تا فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و دوچرخه در استان ترویج داده شود.
غفرانی گفت: 122 سمن زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان فعال هستند که عمده فعالیت آنها در خصوص پیشگیری از آلودگی هوا است از این رو آمادگی کامل برای همکاری های بیشتر با سایر سازمان ها و دستگاه ها وجود دارد.
وی افزود: با توجه به اهمیت کنترل آلودگی هوا به خصوص در کلانشهر کرج تمامی اتومبیل ها و موتورهای مسابقات، دارای استاندارد های لازم زیر نظر فدراسیون مربوطه هستند از این رو آلودگی زیادی در بر ندارند.
 این مسئول خاطر نشان کرد: در شهر های بزرگ باند و فضایی برای استفاده از دوچرخه و اسکیت در نظر گرفته شده ولی در این استان چنین امکانی به ندرت یافت می شود از این رو از شهرداری در این رابطه انتظار مساعدت وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه