اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019217105755

با مشارکت بیش از 230 شرکت ایرانی و خارجی برگزار می‌شود

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر در تهران

کد: 13951019217105755

https://goo.gl/fqr4u1

، تهران , (اخبار رسمی): بیست چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی که بیانگر تلفیقی از صنعت و هنر ایرانی است با مشارکت بیش از ۲۳۰ شرکت ایرانی و خارجی ۲۷ دی ماه آغاز به کار می‌کند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر در تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، در این نمایشگاه که به مدت ۴ روز دایر خواهد شد، انواع لوسترهای سقفی و دیواری، لوسترهای مساجد و زیارتگاه‌ها، انواع چراغ‌های تزئینی منزل، شمعدانی، چراغ‌های تزئینی شرکت‌ها، ادارات و هتل‌ها، چراغ‌های شهری‌، چراغ‌های فضای باز و همچنین مجسمه‌ها و تابلوهای تزئینی به نمایش گذاشته می‌شود. 

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و شناساندن توانمندی‌های واحدهای تولیدی در این صنعت، یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات، آشنائی با جدید‌ترین صنایع و تجهیزات صنعت لوسترسازی جهان، توسعه و افزایش تولید و افزایش اشتغالزایی عنوان شده است. 

در این نمایشگاه که در فضایی به وسعت بیش از ۱۰ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، ۱۸۴ شرکت ایرانی و ۵۵ شرکت خارجی از کشورهای چین و ایتالیا مشارکت دارند. 

بر اساس این گزارش، بازدیدکنندگان در خلال برگزاری نمایشگاه، می‌توانند با فرایند هنر شیشه‌گری و بلورسازی از نزدیک آشنا شوند. 

صنعت لوسترسازی ایران دارای سابقه طولانی است و وجود توانمندی‌های کشور در زمینه تولید کیفی انواع لوس‌تر موجب شده تا نه‌ تنها نیاز داخلی اقشار مختلف جامعه به این کالا تامین شود بلکه با ایجاد کارخانه‌های تولید در فراسوی مرز‌ها، بازارهای جهانی نیز هدف صادرات محصولات این صنعت قرار بگیرد. رشد و توسعه این صنعت در کشور به اندازه‌ای است که در حال حاضر با لوسترهای تولیدی کشورهای ایتالیا، اسپانیا و چک قابل مقایسه و رقابت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]