اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217376542

آژانس هواپیمایی «پیشواز» به عضویت یاتا درآمد

کد: 13951020217376542

https://goo.gl/z9U2mi

، تهران , (اخبار رسمی): عضویت در «یاتا» امکان سرویس‌دهی درخصوص ارائه بلیط ایرلاین‌های خارجی را برای مسافران فراهم می‌سازد ضمن آنکه در این راستا، مذاکراتی با چند ایرلاین اروپایی آغاز شده است.

عضویت آژانس هواپیمایی پیشواز در انجمن یاتا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آژانس هواپیمایی پیشواز، محمدحسن ثقفی مدیر عامل آژانس هواپیمایی پیشواز با اعلام این خبر گفت: عضویت این شرکت هواپیمایی در «یاتا» این امکان را به ما می دهد که در خصوص ارائه بلیط ایرلاین‌های خارجی نیز بتوانیم به مسافران خود سرویس دهیم و در این راستا، مذاکراتی را با چند ایرلاین اروپایی آغاز کرده و به زودی بستر ارائه این خدمات نیز فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: عضویت در انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی «یاتا» گامی جدید در مسیر توسعه فعالیت‌های آژانس پیشواز است و هدف این مجموعه ارائه خدمات سفر به‌صورت کامل و با بالاترین سطح کیفیت بوده و دغدغه ما آن است که سفرهایی در نهایت آرامش را برای مسافران رقم بزنیم.

در ادامه ثقفی به برنامه‌های آتی این آژانس اشاره کرد و گفت:  تقویم تورهای نمایشگاهی و سیاحتی سال آینده پیشواز، نهایی شده و مسافران و علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه‌های خارجی می‌توانند از هم‌اکنون برای شرکت در تورها برنامه‌ریزی کنند ضمن آنکه در همین راستا این آژانس هواپیمایی برای سال آینده بنا دارد مقاصد جدیدی را در برنامه‌های خود قرار دهد؛ در حال حاضر مقدمات سفر جهت بازدید از نمایشگاه‌های آفریقای‌جنوبی و برزیل در آمریکای جنوبی فراهم شده است.

مدیر عامل آژانس هواپیمایی پیشواز خاطرنشان کرد: مهم‌رتین هدف این ‌آژانس، تسهیل فرآیند بازدید از نمایشگاه‌های بین‌المللی است تا فعالان اقتصادی و دست‌اندکاران بتوانند به‌آسانی با حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای علمی، از آخرین دستاوردهای حوزه‌های مختلف صنعت و تکنولوژی بهره‌برداری کنند.

گفتنی است آژانس هواپیمایی پیشواز به عنوان بنیان گذار تورهای نمایشگاهی بیش از 19 سال است که در حوزه برگزاری تور به مقاصد اروپایی فعالیت می کند و در این سالیان متخصصان بسیاری را در حوزه های مختلف اعم از ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، دامپروری و ... به نمایشگاه های خارجی اعزام کرده است.

شما نیز می توانید جهت شرکت در نمایشگاه های اروپایی چه به صورت تور و چه به صورت دریافت خدمات تفکیکی(ویزا، بلیط، هتل) با آژانس هواپیمایی پیشواز همراه شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی پیشواز

آژانس هواپیمایی پیشواز با نام ثبت شده «پیشواز آسیا » فعالیت خود را از سال 1377 با اخذ مجوز از سازمان ایران گردی و جهان گردی آغاز کرد. این شرکت فعالیت خود را با برگزاری تورهای نمایشگاهی و اعزام هیئت های تجاری و علمی آغاز کرده و امروز نیز به عنوان اولین و بزرگترین مجری تورهای نمایشگاهی شناخته می شود. ضمن آنکه این شرکت در کنار تورهای نمایشگاهی، از همان ابتدا برگزاری تورهای سیاحتی به مقاصد اروپایی را در دستور کار خود قرار داده بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]