اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960218248526542

با آژانس هواپیمایی پیشواز

بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان فرانسه؛ بتیمات 2017

کد: 13960218248526542

https://goo.gl/mkQKPC

، تهران , (اخبار رسمی): با آژانس هواپیمایی پیشواز از نمایشگاه ساختمان پاریس 2017 (Batimat) در روزهای 15 تا 19 آبان‌ماه در پاریس دیدن کنید.

بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان فرانسه - بتیمات 2017

خدمات این تور نمایشگاهی شامل ویزای شینگن، بلیط رفت و برگشت، هتل چهارستاره با صبحانه، کارت ورودی نمایشگاه، ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی، گشت شهری، لیدر فارسی‌زبان و بیمه مسافرتی است.

نمایشگاه ساختمان پاریس 2017 (Batimat 2017) یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان جهان است که هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود.  

دوره گذشته این نمایشگاه در سال 2015، توانست رضایت 96 درصدی بازدیدکنندگان را فراهم آورد. 

نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه فرصت بی‌نظیری برای متخصصان است تا با به‌روزترین دستاوردهای صنعت ساختمان و آخرین رویکردهای تکنولوژی در این صنعت آشنا شوند و روابط تجاری‌شان را گسترش دهند.

نمایشگاه بتیمات 2017 حوزه‌های مختلفی از جمله سازه، ماشین‌آلات ساختمان و کارگاهی، اتصالات و یراق‌آلات، ابزار آلات، IT و خدمات دیجیتال، مشاوره و خدمات فنی، تاسیسات، بتن و صنایع وابسته را پوشش می‌دهد.

در سال ۲۰۱5، 2436 غرفه‌دار که 51درصد از آنها غیرفرانسوی بودند در آنوگا حضور داشتند و 340 هزار نفر بازدید‌کننده نیز از آن بازدید کردند. هم‌چنین در این نمایشگاه نزدیک به 200 کارگاه و گردهمایی نیز برگزار می‌شود.

خدمات این تور نمایشگاهی شامل ویزای شینگن، بلیط رفت و برگشت، هتل چهارستاره با صبحانه، کارت ورودی نمایشگاه، ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی، گشت شهری، لیدر فارسی‌زبان و بیمه مسافرتی است.

گفتنی است آژانس هواپیمایی پیشواز از بزرگ‌ترین برگزارکننده‌های تورهای نمایشگاهی، در این دوره نیز مجری مستقیم تور بازدید از نمایشگاه Batimat 2017 آلمان است. سال‌ها تجربه پیشواز در برگزاری تورهای اروپایی و به ویژه نمایشگاهی، یقیناً می‌تواند سفر خاطره‌انگیز و بی‌دغدغه را برای شما رقم بزند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی پیشواز

آژانس هواپیمایی پیشواز با نام ثبت شده «پیشواز آسیا » فعالیت خود را از سال 1377 با اخذ مجوز از سازمان ایران گردی و جهان گردی آغاز کرد. این شرکت فعالیت خود را با برگزاری تورهای نمایشگاهی و اعزام هیئت های تجاری و علمی آغاز کرده و امروز نیز به عنوان اولین و بزرگترین مجری تورهای نمایشگاهی شناخته می شود. ضمن آنکه این شرکت در کنار تورهای نمایشگاهی، از همان ابتدا برگزاری تورهای سیاحتی به مقاصد اروپایی را در دستور کار خود قرار داده بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش