اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218416102

درکارگروه "مسافری حمل و نقل درون و برون شهری بررسی شد

راه اندازی خط BRT تهران _ کرج روی میز

کد: 13951022218416102

https://goo.gl/nCtOX8

، کرج , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از بررسی راه اندازی خط BRT تهران –_ کرج به عنوان راهکاری برای مرتفع شدن معضلات ترافیکی و افزایش رفاه مردم در دومین جلسه کارگروه "مسافری حمل و نقل درون شهری و برون شهری" خبر داد.

راه اندازی خط BRT تهران _ کرج روی میز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج احمد افضلی این مطلب را عنوان کرد و گفت: دومین جلسه کارگروه "مسافری حمل و نقل درون شهری و برون شهری" به ریاست مهرداد تقی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز در محل این وزارتخانه برگزار شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: در دومین جلسه کارگروه "مسافری حمل و نقل درون شهری و برون شهری"، رئیس اداره نظارت بر پروژه های ترافیکی و نمایندگان سازمان اتوبوسرانی از شهرداری کرج نیز حضور داشتند و در خصوص اولویت استفاده از سیستم حمل و نقل همگانی در معابر شهری به ویژه موضوع رژیم راه‌ها (Road Diet) بحث و تبادل نظر شد.
افضلی اضافه کرد: در ادامه این کارگروه، در خصوص امکان‌سنجی اجرای خط سامانه تندرو اتوبوس (BRT) در حدفاصل شهرهای تهران – کرج، مواردی مطرح و حاضرین در جلسه نظرات خود را در این رابطه بیان کردند.
گفتنی است، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در دومین جلسه کارگروه "مسافری حمل و نقل درون شهری و برون شهری" به بیان مشکلات ترافیکی این شهر پرداخته و بر لزوم توجه ویژه جهت اختصاص اعتبارات ملی در راستای پیشبرد پروژه‌های ترافیکی در این کلانشهر از جمله ساخت کنارگذر شمالی و بهره‌برداری از قطار شهری تاکید کرده است.
در پایان این کارگروه نیز مقرر شده تا کارگروه ویژه‌ای جهت حل مشکلات و معضلات ترافیکی اتوبان تهران – کرج جهت ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شود و موارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه