اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218426102

شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

ابرپروژه زیرگذر محتشم کاشانی به بهره برداری می رسد

کد: 13951022218426102

https://goo.gl/IfcNZZ

، کرج , (اخبار رسمی): با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابر پروژه زیرگذر محتشم کاشانی (مهرویلا) راه اندازی می شود تا این پروژه ملی با هزینه ای بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال جهت بهره برداری در اختیار شهروندان ایران کوچک قرار بگیرد.

ابرپروژه زیرگذر محتشم کاشانی به بهره برداری می رسد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح روز شنبه 25 دی ماه سال 95 ساعت 9 با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان ارشد شهری و استانی البرز پروژه عظیم زیرگذر محتشم کاشانی (مهرویلا) به بهره برداری می رسد.
این پروژه همراه با تملکات آن بیش از 500 میلیارد تومان هزینه اجرایی در بر داشته است که در محل زیر گذر محتشم کاشانی، ایستگاه خط 5 قطار شهری و سازه سخت مترو نیز در حال ساخت می باشد.
پروژه عظیم زیرگذر مهرویلا بعد از تونل نیایش تهران، بزرگترین تونل شهری است که غیر از آن در شهرهای کشور پلی به این عظمت و بزرگی ساخته نشده است و این امر یک شاخص ارزشمند برای کلانشهر کرج به شمار می آید.
سطح عرشه کل پل ها 18 هزار مترمربع است و طول تونل زیرگذر و تونل مترو به ترتیب 300 متر و 700 متر می باشد؛ مجتمعی تجاری به منظور تامین بخشی از هزینه های صرف شده برای احداث زیرگذر مذکور در محل این پروژه ملی در نظر گرفته شده است که سطح ساختمان سازی آن به 12 هزار مترمربع می رسد.
 120 هزار مترمکعب عملیات خاکریزی، 600 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، 47 هزار تن آسفالت و 77 هزار مترمکعب بتن مصرفی از دیگر اقداماتی است که برای احداث این پروژه به انجام رسیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه