اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025220365730

افتتاح بزرگترین مرکز پیوند مغز استخوان در اهواز

کد: 13951025220365730

https://goo.gl/1Q633i

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور وزیر بهداشت، بزرگترین مرکز پیوند مغز استخوان جنوب غرب کشور در بیمارستان شفا اهواز، افتتاح شد.

افتتاح بزرگترین مرکز پیوند مغز استخوان در اهواز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت ،این مرکز در زمینی با زیربنای 2700 متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال، ساخته و تجهیز شده است.
مرکز پیوند مغز استخوان با ظرفیت 18 تخت شامل اتاق عمل تخصصی پیوند، 6 تخت بستری عمومی، 12 تخت بستری ایزوله و فضاهای آموزشی و پشتیبانی است.
گفتنی است پیش از این، تخت های روانپزشکی بیمارستان گلستان اهواز، توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان