اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028221765632

معرفی عطرهای خانه «اولفاتولوژی»

تلفیق هنر با عطرسازی لوکس

کد: 13951028221765632

https://goo.gl/NVkpYx

، تهران , (اخبار رسمی): عطرهای خانه «اولفاتولوژی OLFATTOLOGY» در پی تلفیق مفاهیم هنری، فلسفی و درونی با عطرسازی فاخر و لوکس در بالاترین سطح کیفی است که با تکیه بر قوه بویایی، روایحی پیچیده و شگفت انگیز توسط طراحان این خانه در همکاری با عطرساز مشهور، «انزو گالاردی»، خلق شده‌اند.

یگانگی معرفی عطرهای خانه (اولفاتولوژی OLFATTOLOGY)

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر، «اولفاتولوژی» خانه تازه تأسیس ایتالیایی است که با هدف ارائه آثاری منحصربفرد و فاخر، در سال 2015 افتتاح شد.

 این خانه نوپا در پی تلفیق مفاهیم هنری، فلسفی و درونی با عطرسازی فاخر و لوکس در بالاترین سطح کیفی است. از طرفی، با تکیه بر قوه بویایی، روایحی پیچیده و شگفت انگیز توسط طراحان این خانه در همکاری با عطرساز مشهور، «انزو گالاردی»، خلق شده اند که بسیار ناب و منحصربفرد بوده و در قالب مجموعه ای نفیس و ممتاز از همراهی طراحی چشم نواز بطری ها و خلق روایحی متفاوت و ویژه؛ احساسات و حواس مختلف مخاطبان، به چالش کشیده می شود.

«اولفاتولوژی»، تلاش برای یگانگی و کمال در عطرسازی هنری را هدف و غایت خود بیان کرده و ساخت بطری‌های گران قیمت و نفیسی که با طلای خالص تزیین شده و با سنگ‌های یشم و دیگر جواهرات، درب‌های نفیس آن‌ها ساخته شده‌اند و نیز روایحی پیچیده و تعمق بر انگیز که غافلگیرکننده و اسرار آمیز هستند تا به گونه‌ای مسحور کننده، خاطرات دور و غیر منتظره و احساسات پنهان در هر مخاطب را بر انگیزانند؛ همه در مسیر نِیل به یگانگی و درخشش خانه «اولفاتولوژی» به‌عنوان یکی از خانه های شاخص در عطرسازی معاصر است.

این خانه، عطرهای خود را در قالب دو مجموعه و در سال 2015 معرفی کرد.

ترکیب فاخر و باشکوهی از همراهی نوت‌های صمغی با تنباکو و کهربا که بر بستری مطبوع از وانیل و بخور، با چوب‌های سدر و صندل، پچولی و وتیور همراه شده و به زیبایی در مقابل طراوت و درخشش نوت‌های دریایی قرار می‌گیرد در «ساگامی»، عطر متفاوت و گیرای «ایته‌نز» که در درخشش نوت های مرکبات و ادویه ها، با نوت های گل بو و قهوه ادغام شده و به شکل شگفت انگیزی در پایه ای عمیق و پیچیده از بخور، پچولی و سیوت فرود می آید، ترکیبی اغواگر از همراهی مرکبات، گیاهان و فلفل در عطر «تاماکی» که در قلبی از لطافت و نرمی ایلنگ و غنای شهوت گرای مریم و یاس ادغام شده و در پایه از پچولی و وانیل فرود می آید، عطر تحسین شده و شگفت انگیز «کاسای» که شخصیت قدرتمندی از نوت‌های ادویه ای نظیر دارچین، هل و دانه های گشنیز را با لطافت مطبوع رز همراه کرده و در قلبی از عسل، ریشه زنبق و یاس، این شخصیت قدرتمند را چند وجهی می‌کند که با لمسی از فلفل، به پایه‌ای فاخر از عود، چرم، بنزویین و چوب های دودی پیوند خورده تا همگان را شیفته رایحه خود سازد، ترکیب مسحور کننده و اعجاب انگیزی از صمغ‌های مختلف و بخور که با همراهی گایاک و پچولی، چهره ویژه‌ای به عود و عنبر سائل بخشیده‌اند تا عطر «یاکوما» در لایه هایی از عسل، یاس، زعفران و آلو به کمال برسد و در نهایت، همراهی پر درخشش و دلچسب نوت های میوه‌ای، مرکبات و نوت‌های گیاهی و سبز با پایه‌ای عمیق از چرم، عنبر و چوب‌ها در «پارانا»، شش عطری بودند که اولفاتولوژی در قالب مجموعه‌ای ویژه که با الهام از طبیعت، تمدن، تاریخ و احساسات پیچیده و عمیق ساخته شده بودند، ارائه کرد.

نخستین مجموعه از آثار اولفاتولوژی، با معرفی مجموعه‌ای شامل دو عطر ویژه و نفیس در سال 2015 کامل شد. «کلوکس ادیشن» عنوان این مجموعه است و دو عطر «او تی 11» و «او تی 23»، عنوان عطرهای آن است. «او تی 11»، اثری گرم و فاخر از آکورد رام است که رایحه مجلل و عمیق خود را با نوت های ادویه ای و زعفران می آراید و بر بستری دودی و گل بو، در پایه ای پیچیده و فاخر از صمغ ها، عود و پچولی فرود می‌آید.

«او تی 23»، اثری پیچیده، خوش ساخت و قدرتمند است که چندین فضای مختلف را به شکل هنرمندانه‌ای در قالب یک عطر، ارائه می‌کند. طراوت و تازگی نوت‌های مرکباتی، نوت‌های دریایی و نوت‌های آروماتیک مانند توت اُرُس، ظرافت و اغواگری قلبی فاخر از نوت های گل بو همچون بنفشه، زنبق دره، مریم و رز، لمسی از نوت‌های مختلف ادویه‌ای و پایه‌ای از عود، صمغ‌ها، گایاک، پچولی و کهربا، در قالب عطر «او تی 23» کنار هم گرد آمده اند تا مهر تأییدی بر ایده های متفاوت و نگرش ویژه و بکر خانه «اولفاتولوژی» باشند.

علاوه بر تمامی زیبایی‌ها و تمایزات برجسته‌ای که در آثار این خانه وجود دارد؛ نکته حائز اهمیت، خلق ترکیباتی چند وجهی و متناقض است. روایحی که درخشش و تازگی را به شکل هنرمندانه‌ای با تاریکی و پیچیدگی همراه می‌کند تا در نهایت، هر عطر این خانه، اثری عمیق، اعجاب انگیز و غافلگیر کننده باشد و با رایحه خود، عاشقان عطر را شگفت‌زده کند.

چنین پرداخت خلاقانه و ویژه‌ای ماحصل جسارت طراحان و مدیران این خانه نوپا است که به هنرمندی ارزنده و مبتکر به‌نام انزو گالاردی، در ساخت چنین فضاهایی و استفاده از مواد مرغوب و کمیاب، آزادی عمل و استقلال بی حد  مرز می‌دهند. پیمودن مسیر تعالی و نِیل به یگانگی، با حرکت بر مسیری که این خانه تازه تأسیس انتخاب کرده است؛ کوتاه و در دسترس خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس