افزایش کیفیت خدمات به فعالان حوزه ساختمان

سایت اینترنتی «زیما کالا» ارتقا یافت

کد: 13951029222716801

https://goo.gl/JhfvUe

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای توسعه خدمات ساختمانی مبتنی بر اینترنت و تقویت ارتباط بین فعالان این صنعت پایگاه اینترنتی زیما کالا به روز شد.

سایت اینترنتی «زیما کالا» ارتقا یافت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه داده پردازی زیما صنعت، وبسایت مرجع تخصصی آنلاین صنعت ساختمان، معماری و املاک از دیماه سال جاری با شمایل و امکاناتی تازه در آدرس در دسترس متخصصین و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های معرفی نشریات تخصصی ساختمان، اطلاع رسانی رویدادهای علمی مرتبط، معرفی کتب و مقالات تخصصی و اخبار روز صنعت ساختمان به فهرست وبسایت اضافه و امکانات تازه وبسایت برای مخاطبان میسر شده است.

جواد محمد زاده رییس هیئت مدیره شرکت توسعه داده پردازی زیما صنعت، با ابراز امیدواری به رفع خلاء  استفاده متخصصین و فعالان ساختمانی از خدمات مبتنی بر اینترنت و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی، اظهار داشت: هدف توسعه خدمات اینترنتی در فعالیت‌های ساختمانی و حذف روش‌های سنتی برای دستیابی به خدماتی سریع‌تر، مقرون به صرفه و با کیفیت است.
وی همچنین همگامی با جامعه جهانی در استفاده از اینترنت به عنوان ابزاری قدرتمند و کاربردی را از مهمترین سیاست‌ها برشمرد و افزود: به دنبال اجرای طرح‌های خدماتی متنوعی در حوزه انفورماتیک هستیم تا شرایطی را فراهم کنیم که فعالان صنعت ساختمان، معماری و املاک تجارت راحت تر و سود آور تری را تجربه کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت تخصصی صنعت ساختمان، املاک و معماری

وب سایت تخصصی صنعت ساختمان، مهندسی عمران ازسال 1394 فعالیت رسمی خود را شروع کرده است .معماری و شهر سازی زیماکالا،مجموعه ای جامع از تمامی خدمات حوزه ساخت و ساز ساختمان است که با رویکرد کاربر پسندانه و سعی در ارائه بهترین خدمات و امکانات به کاربران مختلف می ­کند. با توجه به گستردگی خدمات ارایه شده در بستر اینترنت و پراکندگی مطالب آن، زیماکالا سعی کرده بطور هدفمند اطلاعات جامع و مورد نیاز فعالان حوزه ساخت و ساز و دانشجویان رشته­ های مرتبط را فراهم کند و بدین وسیله از پراکندگی مطالب و سردرگمی کاربران جلوگیری کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]