از 8 تا 11 اسفند 95 صورت می گیرد

برپایی چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات

کد: 13951203238196801

https://goo.gl/GZmQ2r

، تهران , (اخبار رسمی): فعالان صنعت ساختمان و املاک با حضور در  چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات دستاوردها و توانمندی‌هایشان را به علاقمندان ارایه می‌کنند.

برپایی چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات

شرکت توسعه و داده پردازی زیما صنعت در این نمایشگاه ، کارگاه آموزشی تحت عنوان مشاورین املاک، فضای مجازی، فرصت ها و چالش ها را توسط فرشاد مشیری برگزار می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و داده پردازی زیما صنعت، چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات با حضور 64 مجموعه و شرکت فعال در حوزه صنعت ساختمان و املاک از 8 اسفند 95 تا 11 اسفند 95 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود.

فرشاد مشیری مدیرعامل شرکت توسعه و داده پردازی زیما صنعت با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات  همه ساله یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه صنعت ساختمان و املاک به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: 1. تبیین اهمیت موضوع مسکن و جایگاه نخست آن در رشد ، رکود و یا توسعه اقتصادی کشور 2. معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های مسکن و مستغلات در داخل کشور 3. جذب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی جهت ورود به این صنعت به منظور ایجاد رونق و توسعه آن 4. معرفی توانمندی انبوه سازان و شرکت های بزرگ فعال در صنعت ساختمان 5. کمک به شفاف سازی گردش کار و عملکردهای مورد استفاده در بازار ساخت و ساز 6. ایجاد توازن و پایداری در قیمت ها و کمک به کنترل نرخ املاک و مستغلات کشور 7. معرفی روش های صنعتی سازی و توانمندی آن در ارتقاء کیفیت ، افزایش سرعت و کاهش هزینه تمام شده . 8. ایجاد فضا و بستر مناسب جهت حضور شرکت های دانش بنیان به منظور بهره گیری بیشتر از علوم و فنون روز و ارتقاء روش های علمی مورد استفاده در صنعت ساختمان 9. معرفی ابزار و روش های نوین فروش در بخش املاک و مستغلات 10. گسترش اشتغال به دنبال سرمایه گذاری در صنعت ساختمان در بالاترین سطح در مقایسه با سایر صنایع و خدمات.

مدیرعامل شرکت توسعه و داده پردازی زیما صنعت به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: لازم به ذکر است شرکت توسعه و داده پردازی زیما صنعت در این نمایشگاه ، کارگاه آموزشی تحت عنوان مشاورین املاک، فضای مجازی، فرصت ها و چالش ها را توسط فرشاد مشیری برگزار می کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت http://iranpropertyexpo.com و http://www.zimakala.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت تخصصی صنعت ساختمان، املاک و معماری

وب سایت تخصصی صنعت ساختمان، مهندسی عمران ازسال 1394 فعالیت رسمی خود را شروع کرده است .معماری و شهر سازی زیماکالا،مجموعه ای جامع از تمامی خدمات حوزه ساخت و ساز ساختمان است که با رویکرد کاربر پسندانه و سعی در ارائه بهترین خدمات و امکانات به کاربران مختلف می ­کند. با توجه به گستردگی خدمات ارایه شده در بستر اینترنت و پراکندگی مطالب آن، زیماکالا سعی کرده بطور هدفمند اطلاعات جامع و مورد نیاز فعالان حوزه ساخت و ساز و دانشجویان رشته­ های مرتبط را فراهم کند و بدین وسیله از پراکندگی مطالب و سردرگمی کاربران جلوگیری کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]