اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224626885

با حضور نمایندگان سامسونگ و کاله

سمینار «برندسازی بین‌المللی» برگزار می شود

کد: 13951103224626885

https://goo.gl/NdRNLV

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار برندسازی بین المللی با حضور برندهای داخلی و خارجی چهاردهم بهمن ماه برگزار می شود.

اقتدار برندهای ایرانی در سطح ایران و جهان

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با توجه به اهمیت موضوع برندسازی بین المللی ، اقدام به برگزاری سمیناری با عنوان برندسازی بین المللی کرده است.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، این سمینار با حضور سامسونگ و کاله به عنوان دو برند مطرح روز پنج شنبه 14 بهمن از ساعت هشت و نیم صبح تا پنج و نیم عصر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران واقع در پل نصر برگزار می شود.

مطرح شدن یک برند در سطح جهانی و پیشتازی آن در عرصه بین‌المللی از جمله چشم اندازهای کلیدی بسیاری از کسب‌وکار‌ها محسوب می‌شود اما با حضور برندهای بین‌المللی در ایران، شرکت‌های داخلی باید برندسازی خود را در سطح برندهای بین‌المللی انجام داده تا بتوانند در بازار رقابتی، پیروز میدان باشند.

چرا برندهای ایرانی جزء برندهای مطرح جهانی نیستند، شرکت‌ها و صنایع برندینگ خود را چگونه باید انجام دهند تا بتوانند در سطح یک برند بین‌المللی باشد.

برند ملی چه نقشی در برندینگ کسب‌وکارهای یک کشور دارد و شرکت‌ها و کسب‌وکارها چگونه می‌توانند برند ملی را تقویت کرده که در نهایت بتوانند با قدرت بیشتر در عرصه بین‌المللی حضور پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با توجه به موارد ذکر شده و اهمیت موضوع برندسازی بین‌المللی، اقدام به برگزاری سمینار بین‌المللی با عنوان «برندسازی بین‌المللی» کرده و در این سمینار شرکت‌کنندگان می‌توانند از تجارب ارزشمند شرکت‌های سامسونگ و کاله که از برندهای موفق بین‌المللی و ایرانی هستند بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این سمینار، علاوه بر بهره‌مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه رسمی دانشکده مدیریت و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت می‌کنند.

محورها و موضوعات مورد بحث شامل تعریف، تشابه و تفاوت برندسازی ملی و بین المللی؛ شیوه های افزایش رقابت پذیری برندهای ایرانی در مقابل برندهای بین المللی در ایران و جهان؛ روش های نوین برندسازی و ارتباطات برند با رویکرد بین المللی؛ تاثیر برند کشور مبدأ بر هویت کالاهای صادراتی و شیوه های برندسازی ملی و بیان تجارت برند های موفق ایرانی و جهانی (شرکت سامسونگ و کاله) می‌شود.

همچنین در این رویداد پرفسور هاب روئل HUUB RUEL، استاد و  مدیر گروه تحقیقات کسب و کارهای بین المللی دانشگاه Windesheim هلند، شهریار شفیعی دکترای بازاریابی و برندسازی دانشگاه رن فرانسه و ریاست هیأت علمی آکادمی برند ایران، بهنود الله وردی‌نیک مدیر علمی دوره های برندینگ در سازمان مدیریت صنعتی و راهبر ارشد برندینگ و کمپین های 360 درجه برند آفرینی، علی جعفریه مدیر ارشد کسب و کار موبایل سامسونگ در ایران و کارشناسی ارشد MBA دانشگاه مک مستر کانادا به‌همراه بهرام خیری مدیر تحقیقات بازاریابی گروه صنایع غذایی کاله و عضو هئیت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز به‌عنوان سخنرانان این همایش انتخاب شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

دانشکده مدیریت تحت عنوان موسسه علوم اداری در سال 1334 هجری شمسی به موجب عقد قرارداد بین دانشگاه تهران و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به منظور تربیت مدیران برای اداره سازمان‌های دولتی و خصوصی ،در دانشکده حقوق دانشگاه تهران راه اندازی شد و فعالیت خود را با همکاری گروهی از اساتید آمریکایی آغاز کرد. از شهریور 1336 اداره آن به متخصصان و اساتید ایرانی واگذار شد و موسسه نیز بنام « موسسه علوم اداری و بازرگانی » تغییر نام یافت. در سال تحصیلی 44-1343 با تصویب شورای دانشگاه و تایید شورای مرکزی دانشگاه ها این مرکز علمی با تغییر نام به « دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی » به فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]