اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951126235836885

3اسفند با حضور15سخنران داخلی و خارجی برگزار می‌شود

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران

کد: 13951126235836885

https://goo.gl/fidFCk

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور بیش از 15 استاد داخلی و بین المللی و به همراه برگزاری سه کارگاه آموزشی تخصصی و کاربردی دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی در 3 و 4 اسفند ماه 95 در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، برگزار می‌شود.

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانش و یا به تعبیری هنر بازاریابی از دیرباز یکی از عوامل و ارکان اصلی موفقیت هر کسب و کاری محسوب می‌شده و شاید برخلاف دیگر علوم، قدمت آن به بدو پیدایش انسان باز می‌گردد.

بر اساس این گزارش، با تشدید رقابت ناشی از تعدد فعالان هر حوزه و نیز تسهیل ورود رقبای خارجی به حوزه عرضه محصولات در کشور از یکسو و افزایش سطح آگاهی و انتظارات مشتریان از سوی دیگر، اتکای به تاکتیک‏‌ها و تکنیک‌‏های بازاریابی بیش از هر زمان دیگری احساس شده و به کارگیری این شاخه از علم و هنر، به عاملی برای تعیین سرنوشت یک محصول، یک کسب و کار و یا حتی یک صنعت بدل شده است.

در این راستا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در نظر دارد «دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی» را با تکیه بر آخرین دستاوردهای مدیریت بازاریابی در 3و 4 اسفند سال جاری برگزار نماید.

بر پایه این اطلاع، شرکت کنندگان این سمینار، علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه رسمی دانشکده مدیریت و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت می‌کنند.

محورها و موضوعات مورد بحث این رویداد با سخنرانان خارجی همچون گرهارد بارکوس(تحلیل رفتار رسانه ای شهروندان ایرانی)، پانته آ فرودی(Conceptualizing the influence of global corporate logo on corporate image and reputation) ، علی اکبر جعفری(The utopia and dystopia of advertising in socioeconomically less developed markets) و علی فرجی راد(نقش علم روانشناسی رفتار مصرف کننده در مدیریت الگوی مصرف) برگزار می‌شود.

همچنین سخنرانان داخلی که در این رویداد حضور خواهند داشت، موضوعات دیگر را پوشش خواهند داد.

محمد رحیم اسفیدانی(تبلیغات مشترک، استراتژی ها و روش ها)، مسعود کیماسی( ما با تبلیغات شلیک می کنیم)، امیر خانلری( عصر نوین رسانه های تبلیغاتی- تعامل خلق تجربه و دگیرسازی ذهنی) ناصر پاشاپور نیکو (تاثیر تکنولوژی بر آینده تبلیغات) و محمد صالح ترکستانی(نقشه مفهومی برند) برخی از از بحث‌ها را مطرح خواهند کرد.

از دیگر سخنرانان هم می توان به طاهر روشندل اربطانی (رسانه های اجتماعی و تحول در عرصه مسئولیت اجتماعی بنگاه ها)، شهریار عزیزی(روندهای آینده تبلیغات)، علیرضا قنادان(بازاریابی دیجیتالی)،مسعود غلامپور (ارزش آفرینی از طریق ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت‌های ایرانی)، عظیم فضلی پور (سیستم های بین المللی جلوگیری از تقلب برند)،پروفسور علی اکبر فرهنگی فوق دکترای ارتباطات سازمانی آمریکا و استاد محسن میرزایی(پیشکسوت و استاد برتر حوزه صنعت تبلیغات) اشاره داشت که سخنرانی خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، 3 کارگاه آموزشی این رویداد هم ،مورد کاوی یک پروژه برند سازی از گام مطالعات بازار تا اجرا(شرکت دی . ان . ای یونیون) ،توسعه یکپارچه جوهره، استراتژی و هویت برند(ارائه توسط دکتر محمد ناطق و دکتر علیرضا نوری) و بازاریابی هوشمند مبتنی بر تحلیل داده های عظیم(Big data) خواهد بود که توسط دکتر سعید روحانی عرضه خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و از طریق لینک ثبت نام در کنفرانس یا تلفن دبیرخانه (66510922 ،66521537) می‌توانید بهره ببرید.

همچنین کانال تلگرام  https://telegram.me/UT_CM هم برای دریافت اطلاعات در دسترس علاقمندان این رویداد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

دانشکده مدیریت تحت عنوان موسسه علوم اداری در سال 1334 هجری شمسی به موجب عقد قرارداد بین دانشگاه تهران و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به منظور تربیت مدیران برای اداره سازمان‌های دولتی و خصوصی ،در دانشکده حقوق دانشگاه تهران راه اندازی شد و فعالیت خود را با همکاری گروهی از اساتید آمریکایی آغاز کرد. از شهریور 1336 اداره آن به متخصصان و اساتید ایرانی واگذار شد و موسسه نیز بنام « موسسه علوم اداری و بازرگانی » تغییر نام یافت. در سال تحصیلی 44-1343 با تصویب شورای دانشگاه و تایید شورای مرکزی دانشگاه ها این مرکز علمی با تغییر نام به « دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی » به فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]