شاهرخ ظهیری، کارآفرین پیشکسوت:

تقدیر از گذشتگان به رشد آیندگان کمک می‌کند

کد: 13951104225625499

https://goo.gl/GkHnCx

، تهران , (اخبار رسمی): پرورش آنچه درگذشته داشته‌ایم به رشد ما در آینده کمک می‌کند زیرا اثرگذاری این نشان بر فضای اقتصادی و کسب‌وکار تاثیر بسزایی دارد.

تقدیر از گذشتگان به رشد آیندگان کمک می‌کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، شاهرخ ظهیری، عضو قدیمی هیئت نمایندگان اتاق تهران و از کارآفرینان پیشکسوت صنایع غذایی درباره تقدیر از پیشکسوتان اقتصادی گفت: تجلیل از زحمات کسانی که در دوران گذشته پایه‌گذار تشکیلاتی بودند که اکنون ما از آن استفاده می‌کنیم یک امر پسندیده است. پرورش آنچه درگذشته داشتیم به رشد ما در آینده کمک می‌کند.

ظهیری درباره اعطای نشان امین الضرب به کارآفرینان برای اولین بار در کشور گفت: اثرگذاری این نشان بر فضای اقتصادی و کسب‌وکار بیش از هر چیز منوط به تصمیمات هیئت‌رئیسه برای شاخص‌های انتخاب کارآفرین برتر در سال‌های آینده است. این نشان ارزنده‌ای است و باید دید که بازخوردهای آن در جامعه کارآفرینی کشور چیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار