اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225846536

حضورین مسئولین خیریه شجره در پایگاه آتش نشانی

کد: 13951104225846536

https://goo.gl/lqjLXi

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیران و کارکنان موسسه خیریه شجره با حضور در مرکز پایگاه آتش نشانی منطقه ۵ اصفهان سعی داشتند تا سهمی هر چند کوچک در تسکین و همدردی با خانواده بزرگ سازمان اتش نشانی داشته باشند.

حضورین مسئولین خیریه شجره در پایگاه آتش نشانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه شجره طیبه، مدیران و کارکنان این موسسه با حضور در مرکز پایگاه آتش نشانی منطقه ۵ اصفهان در ۲ بهمن ماه ۹۵ سعی کردند سهمی هر چند کوچک در تسکین و همدردی با خانواده بزرگ سازمان اتش نشانی داشته باشند.

علی آقاجانی از اعضای هیات مدیره موسسه گفت: رشادت‌های غیور مردان آتش‌نشان و فداکاری‌های خانواده این عزیزان مایه افتخار همگی ماست و الحق که جایگاه شهید برازنده این عزیزان است و همچنین ایشان در رابطه با شهیدان ساختمان پلاسکو همدردی و عرض تسلیت کرده و ابراز امیدواری کرد که از این پس شاهد چنین وقایعی در هیچ کجای ایران نباشیم.

وی با تاکید بر لزوم فداکاری این عزیزان تشریح کرد: «آتش‌نشانی شغل نیست، عشق است» مصداق این جمله را در رابطه با حادثه ساختمان پلاسکو را درک و جانفشانی این عزیزان بی‌ادعا را از صمیم قلب حس کردیم.

همچنین امانی ریاست ایستگاه آتش نشانی از زحمات و جانفشانی این عزیزان  قدردانی و در مورد سختی کار این عزیزان توضیحاتی دادند و از مسئولین موسسه خیریه شجره طیبه بخاطر دغدغه حضور تشکر و قدردانی کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خیریه شجره طیبه (ویژه نخبگان علمی)

وجود استعداد های درخشان در خانواده های بی بضاعت ، سنت حسنه انفاق و نیکوکاری در کشورعزیزمان وعدم وجود پایگاهی جهت شناسایی،حمایت و شکوفایی این استعداد ها باعث گردید جمعی از دانش دوستان و خیرین در سال ۸۳ با هدف نخبه پروری از این استعدادهای پنهان اقدام به تاسیس موسسه خیریه شجره طیبه (ویژه نخبگان علمی)در شهرهنر و گنبد های فیروزه ای نمودند و با توجه به شرایط حاکم بر کشور در عرصه علم ،دانش و نخبه پروری همچنین نیاز به رشد ، شکوفائی و خودکفائی در عرصه های گوناگون و استفاده از تمامی پتانسیلهای موجود ،این موسسه به عنون خیریه منحصر به فرد در این خصوص در کشور،توانسته است نقش ارزنده ای را ایفا نماید و با ایجاد شعبات ۱۲ گانه در شهرستان های نجف آباد ، خمینی شهر،شاهین شهر ،شهرضا ،فلاورجان ،مبارکه ،لنجان ،چادگان ،فریدن ،بوئین میاندشت ،فریدونشهر ،پیربکران در راستای تحقق این هدف والا گام بردارد . امید است با استعانت از خداوند متعال و یاری تمام خیراندیشان که در این عرصه ایفای نقش نموده و خواهند نمود ،شاهد شکوفائی استعداد های پنهان بیشتری در میهن عزیزمان باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه