اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960806265746536

رویداد نت تلنت 2017 برگزار شد

کد: 13960806265746536

https://goo.gl/CdVaD9

، اصفهان , (اخبار رسمی): همایش نت تلنت 2017 با همکاری خیریه‌ی شجره‌ی طیبه و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد. این همایش میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی کارآفرینی و به خصوص کارآفرینی در حوزه اینترنت، با هدف آشنایی جوانان با اکوسیستم کارآفرینی و استفاده از تجربیات کارآفرینان موفق بود.

رویداد نت تلنت 2017 برگزار شد
رویداد نت تلنت 2017 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی خیریه‌ی شجره‌ی طیبه، محمد حسین آقاجانی ، مسئول برگزاری این همایش، درباره‌ی ضرورت‌ و دلایل برگزاری این همایش گفت:
این همایش جهت استفاده‌ی جوانان اصفهان از تجربیان، دانش و علم اساتید بزرگ کشور برگزار گردید و این دسته همایش‌ها برای اکوسیستم کار آفرینی اصفهان مفید خواهد بود.
همایش نت تلنت 2017 که برای دومین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد که جرقه‌ای در ذهن جوانان ایجاد کند که باعث ایجاد کسب وکاری جدید شود.


سخنرانان همایش:

  • دکتر کوروش خسروی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و مدرس مباحث کارآفرینی
  • سهیل شهیدی بنیان‌گذار Payment24 و  مدیرعامل صرافی ستاره سهیل 
  • داوود دهقان هم‌بنیان گذار ایونت سنتر و اصفهان پلاس
  • علی آجودانیان بنیان گذار ویرگول (جایی برای نوشتن و خواندن)
  • میلاد صالحی بنیان گذار  اپریویو (Appreview)
  • امیررضا انواری هم‌بنیان گذار استودیو بازی سازی پاپاتا


همایش نت تلنت 2017، در روز 4 آبان 1396 در سالن هلال احمر در اصفهان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خیریه شجره طیبه (ویژه نخبگان علمی)

وجود استعداد های درخشان در خانواده های بی بضاعت ، سنت حسنه انفاق و نیکوکاری در کشورعزیزمان وعدم وجود پایگاهی جهت شناسایی،حمایت و شکوفایی این استعداد ها باعث گردید جمعی از دانش دوستان و خیرین در سال ۸۳ با هدف نخبه پروری از این استعدادهای پنهان اقدام به تاسیس موسسه خیریه شجره طیبه (ویژه نخبگان علمی)در شهرهنر و گنبد های فیروزه ای نمودند و با توجه به شرایط حاکم بر کشور در عرصه علم ،دانش و نخبه پروری همچنین نیاز به رشد ، شکوفائی و خودکفائی در عرصه های گوناگون و استفاده از تمامی پتانسیلهای موجود ،این موسسه به عنون خیریه منحصر به فرد در این خصوص در کشور،توانسته است نقش ارزنده ای را ایفا نماید و با ایجاد شعبات ۱۲ گانه در شهرستان های نجف آباد ، خمینی شهر،شاهین شهر ،شهرضا ،فلاورجان ،مبارکه ،لنجان ،چادگان ،فریدن ،بوئین میاندشت ،فریدونشهر ،پیربکران در راستای تحقق این هدف والا گام بردارد . امید است با استعانت از خداوند متعال و یاری تمام خیراندیشان که در این عرصه ایفای نقش نموده و خواهند نمود ،شاهد شکوفائی استعداد های پنهان بیشتری در میهن عزیزمان باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]