اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960218248506536

مدیرعامل خیریه شجره طیبه :

هدف ما پوشش ۱۰۰۰ نخبه تا پایان سال 96

کد: 13960218248506536

https://goo.gl/tYp6P3

، اصفهان , (اخبار رسمی): جشن تجلیل از معلمان و مدیران برتر شهرستان فلاورجان با همت موسسه خیریه شجره طیبه و با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ، نماینده مدیر آموزش و پرورش کل استان و نماینده محترم استانداردر منطقه تفریحی قلعه سرشیر پیربکران برگزار گردید .

مدیرعامل خیریه شجره طیبه :هدف ما پوشش سالانه ۱۰۰۰ این شهرستان تا پایان سال

جشن تجلیل از معلمان و مدیران برتر شهرستان فلاورجان با همت موسسه خیریه شجره طیبه و با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، نماینده مدیر آموزش و پرورش کل استان و نماینده محترم استانداردر منطقه تفریحی قلعه سرشیر پیربکران برگزار گردید.

به گزارش   روابط عمومی خیریه،  رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه با بیان اینکه امر خیر در اصفهان از رونق بسیار بالایی برخوردار است  گفت: در این میان جای موسسه ای مردم نهاد که بتواند با اقدامات خیرخواهانه خود باعث بالندگی دانش آموزانی که از بضاعت مالی مناسب برخوردار نبودند بسیار خالی بود که با همت خیرین و فرهنگیان باز نشسته و شاغل این امر مهم در این خیریه محقق گردیده است.

حسین سیستانی  گفت: خاستگاه این خیریه شهرستان فلاورجان بود و پس از وسعت یافتن دامنه فعالیت آن به این توفیق دست پیدا کردیم که در بقیه شهرستان ها نیز فعالیت های این موسسه را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه انتخاب این نخبگان طی فرآیند ها و آزمون های خاصی انجام می گیرد افزود: هم اکنون ۳۵۰ نفر تحت پوشش این موسسه می باشند و هدف گذاری این خیریه تحت پوشش قراردادن ۱۰۰۰ نفر تا پایان سال ۹۶ است و با توجه به اینکه شروع این فعالیت از شهرستان فلاورجان بوده بخش قابل توجهی از افراد تحت پوشش قرار گرفته که حدودا ۸۰ نفر هستند از دانش آموزان این شهرستان می باشند.

رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه در ادامه خاطر نشان کرد : تعداد حامیان که این موسسه را یاری می نمایند طبق آخرین آمار حدود ۹۰۰ نفر می باشند که این آمار روز بروز در حال افزایش می باشد و ما در پی آن می باشیم که هدف گذاری های مناسبی برای ورود به بخش اقتصادی نیز داشته باشیم  چرا که متوسط هزینه برای هر دانش آموز را مبلغ ۳ و نیم میلیون تومان است که به طور قطع در سال ۹۶ افزایش پیدا خواهد کرد.

حسین سیستانی افزود : این موسسه خیریه به صورت غیر رسمی ۱۳ سال و به صورت رسمی ۱۱ سال فعالیت خود را آغاز کرده و طی دو سال گذشته فعالیت های خود را گسترش داده است و امید آن داریم که تا پایان امسال کل استان اصفهان را تحت پوشش خود قرار دهیم.

مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه نیز در این مراسم با اشاره به این مطلب که در این موسسه به خاطر حفظ کرامت به مددجویان لقب یاور خواه داده می شود افزود: یاورخواهان عزیز باید از بین خانواده های نیازمند بوده بدون سرپرست ، یا سرپرست های آن به علت کهولت سن یا بیماری توانایی تأمین هزینه های خانواده را ندارند ، دانش آموز مقطع متوسطه دوره اول با معدل حداقل ۱۹ و دوره دوم با معدل حداقل ۱۸ و دانشجویان دانشگاه صنعتی و فنی با معدل حداقل ۱۶ و سایر دانشگاه ها با معدل حداقل ۱۷ مورد قبول می باشند و همچنین کسایی که این شرایط را دارند باید حتما در دانشگاه های دولتی یا مدارس دولتی مشغول به تحصیل باشند.

محمدرضا یزدان پناه افزود : پس از ارائه معدل ها ، یاورخواهان در تست های CPI که مقیاس هیجده شخصیت آنها را مشخص کنند و نمره قبول کسب کنند و پس از آن می بایست در دوره های مهارت یادگیری و تقویت حافظه شرکت نمایند و نمره قبولی را اخذ نمایند.

وی با بیان اینکه سیاست های تشویقی برای یاورخواهان این مجموعه جز اهداف این خیریه می باشد  گفت: در پایان سال با ارائه کارنامه و در مناسب های مختلف خیریه مبلغی نقدی به حساب اعضا واریز خواهد کرد دیدگاه خیریه این است که فارغ التحصیلان با دیدگاه کارآفرینی به چرخه خیریه بازگردند.

مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه با بیان این موضوع که ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۵۲ نفر به صورت غیر مستقیم به عضویت این مجموعه در آمده اند به تشریح اهداف این موسسه پرداخت و گفت: بکارگیری کمک های خیرین در عرصه های علم و دانش ، شناسایی و شکوفایی استعداد های درخشان پنهان، برنامه ریزی آموزشی، استفاده از دانش نخبگان در برنامه ریزی آموزشی، کمک به رشد و شکوفایی علمی کشور، ایجاد  شعبات دانش محور و اشاعه فرهنگ انفاق در پایه های توسعه علمی کشور از اهداف مهم این موسسه می باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خیریه شجره طیبه (ویژه نخبگان علمی)

وجود استعداد های درخشان در خانواده های بی بضاعت ، سنت حسنه انفاق و نیکوکاری در کشورعزیزمان وعدم وجود پایگاهی جهت شناسایی،حمایت و شکوفایی این استعداد ها باعث گردید جمعی از دانش دوستان و خیرین در سال ۸۳ با هدف نخبه پروری از این استعدادهای پنهان اقدام به تاسیس موسسه خیریه شجره طیبه (ویژه نخبگان علمی)در شهرهنر و گنبد های فیروزه ای نمودند و با توجه به شرایط حاکم بر کشور در عرصه علم ،دانش و نخبه پروری همچنین نیاز به رشد ، شکوفائی و خودکفائی در عرصه های گوناگون و استفاده از تمامی پتانسیلهای موجود ،این موسسه به عنون خیریه منحصر به فرد در این خصوص در کشور،توانسته است نقش ارزنده ای را ایفا نماید و با ایجاد شعبات ۱۲ گانه در شهرستان های نجف آباد ، خمینی شهر،شاهین شهر ،شهرضا ،فلاورجان ،مبارکه ،لنجان ،چادگان ،فریدن ،بوئین میاندشت ،فریدونشهر ،پیربکران در راستای تحقق این هدف والا گام بردارد . امید است با استعانت از خداوند متعال و یاری تمام خیراندیشان که در این عرصه ایفای نقش نموده و خواهند نمود ،شاهد شکوفائی استعداد های پنهان بیشتری در میهن عزیزمان باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش