اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226026489

آموزش افزایش درآمدزایی برای کسب و کارها

یک میلیون دلار از هر مشتری درآمد داشته باشید

کد: 13951105226026489

https://goo.gl/YygLwT

، تهران , (اخبار رسمی): تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که از چه راه هایی می توان یک میلیون دلار از هر مشتری درآمد داشت.

یک میلیون دلار از هر مشتری درآمد داشته باشید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت حاتم طهرانی، روزانه پیام های مختلفی را دریافت می‌کنم و تمامی افراد سوالات مشترکی را می‌پرسند، مدیریت ارتباط با مشتری، هدف تعیین‌کردن، رفتار مناسب با مشتری، نرم افزار crm (مدیریت ارتباط با مشتری) و…. همگی فاکتورهای خوبی هستند اما چگونه می توان پول بیشتری از مشتریان کسب کرد؟ آیا راهکارها و ایده‌های خاصی وجود دارد.

در پاسخ باید گفت، اگر شما به درستی حرکت کنید و در مراحل شناسایی، جذب، حفظ و توسعه مشتری درست گام بردارید، اطلاعات مشتریان را تجزیه و تحلیل کنید، وفاداری آن را هم افزایش دهید به مرور درآمدهای شما افزایش پیدا می‌کند.

اما ظاهرا استقرار crm در میان کسب و کارهای کوچک همچنان با چالش جدی روبرو است و همه افراد به دنبال کسب نتایج سریعتر و اجرای ایده‌های خاص در کسب و کار خود هستند تا بتوانند سهم بیشتری را از مشتری به خود اختصاص دهند و وفاداری بیشتری را نیز به همراه داشته باشند.

حال چه باید کرد تا پول بیشتری از هرمشتری به‌دست آورد.

دلیل انتخاب این عنوان برای این مجموعه آموزشی آن  آن است که هدف ما کسب بیشترین درآمد از هرمشتری درطول عمر ارتباط آن مشتری با سازمان است وما به دنبال معرفی راهکارهایی خاص و ویژه هستیم که با اندک تغییراتی در فضای کسب و کار خود بتوانید به نتایج فوق العاده ای دست یابید.

به مرور در فایل های آموزشی مختلفی ایده های خاص و ویژه ای را برای هر شغل و صنف مطرح خواهیم کرد که تمام ایده‌ها در حوزه ارتباط با مشتری فعلی و مسلما راهکارهای خاص و فوق العاده کسب درآمد بیشتر است.

تمام ایده‌ها، حاصل ۱۰ سال مشاوره و آموزش به سازمان‌ها و افراد مختلف است و تنها به ارائه راهکارهای عملی خواهیم پرداخت.

قبل از آماده سازی فایل های آموزشی قطعا همکاران ما تحقیقات گسترده‌ای را در خصوص شغل مدنظر خواهند کرد و نظرات سایر مشتریان را نیز درآن بیان خواهند کرد که این موضوع نیز به دریافت دید کلی از فضای کسب وکار شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

برای مشاهده فیلم به این لینک مراجعه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حاتم طهرانی

این مجموعه درحوزه فعالیت مشاوره و آموزش در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری CRM فعال است. از آنجا که بزرگترین مشکل و دغدغه صاحبان کسب و کار در هر لحظه، کسب درآمد بیشتر بوده و با توجه به شرایط فعلی بازارایران و تغییر در نیازهای مشتریان ، دستیابی به این مهم تنها با ایجاد ارزش برای مشتری و برقراری ارتباط موثر با مشتری امکان پذیر می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]