اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109228115632

بررسی اثر جدید«سرجیو مومو» با نام «سوسپیرو»

عطری با الهام از سمفونی جهانی

کد: 13951109228115632

https://goo.gl/pQ4YhH

، تهران , (اخبار رسمی): سوسپیرو، لاین جدیدی از آثار و فضاهای مورد نظر «سرجیو مومو» است که همچنان به ریشه ها و تاریخ ایتالیا پایبند است و این بار، این ایده ها و تعهدات مومو را، در سطح جهانی و در همراهی با رسوم و اقلیم های مختلف، به نمایش می‌گذارد.

سمفونی جهانی )

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر، پس از موفقیتی که با خانه عطرسازی "سرژوف" برای "سرجیو مومو" رقم خورد؛ این هنرمند خلاق و طراح با استعداد، دامنه ماجراجویی ها و داستان پردازی های خود در جهان عطر را توسعه داد. مومو بار دیگر تاریخ، سنت ها و اقلیم زادگاه خود، ایتالیا را، مورد بررسی قرار داد و از زاویه ای دیگر، به سرزمین خود پرداخته است.

الهام از اپرا، آثار و بناهای به یادگار مانده از امپراطوری روم، طبیعت ایتالیا از آلپ تا توسکان و از توسکان تا سواحل مدیترانه، در کنار هم مجموعه ای از ایده ها و طرح ها را برای مومو فراهم می کنند و او این بار با نگاهی وسیع و عمیق به عطرسازی، این ایده ها را با تصاویری از دیگر تمدن ها و فرهنگ ها از اقصی نقاط دنیا تلفیق می کند و در سال 2011 در قالب مجموعه ای لوکس از عطرهای هنری و خاص با عنوان "سوسپیرو"، معرفی می کند. سوسپیرو، لاین جدیدی از آثار و فضاهای مورد نظر مومو است که همچنان به ریشه ها و تاریخ ایتالیا پایبند است و اینبار، این ایده ها و تعهدات مومو را، در سطح جهانی و در همراهی با رسوم و اقلیم های مختلف، به نمایش می گذارد.

لاین سوسپیرو، شامل سه مجموعه از آثار متنوع و عمیق است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

Chapter I

"چپتر 1"، نخستین مجموعه از عطرهای سوسپیرو است که با معرفی شش عطر در سال 2011، فعالیت های این برند جدید را آغاز کرد. ترکیبی از کومارین، کشمران و دارچین با قلبی از آکورد میوه ای و گل های سفید بر پایه ای از پچولی، مشک و عود، عطر "کاپریسیو" را شکل داده است. روغن رز، عود و وانیل بر بستری از ایلنگ، میخک خشک و فلفل، با لایه هایی از خزه، کهربا، مشک، پچولی و صندل همراهی می شوند تا عطر "دوئتو" متولد شود. "افگانو پورو (لَیلاتی)"، عطری از مشک و تنباکو در قلبی از نوت های سبز، پچولی و سدر است. آکورد آناناس و سنبل، در قلبی از فلفل، زنبق و یاس می آمیزد تا بر پایه ای از مشک، پچولی، کهربا، وانیل و وتیور، عطر "آکسِنتو" پدید آید. نمایشی نامتعارف از عود در درخشش مرکبات، اسطوخودوس گیاهی و تمیز و غنای صندل، ادغام شده است تا در عطری بنام "آلگرو" ارائه شود. "ویواس" عطری سرکش و جانوری از عود و کستوریم است که با پچولی و میخک صدپر همراهی می شود و با لمسی از ادویه ها، خزه، کهربا و لادن، کامل می شود.

در سال 2012 عطر "وَرداسینا (روسو افگانو)" به این مجموعه اضافه شد. ترکیبی از رز و زعفران که در قلبی از پچولی و سدر پیچیده می شود و با رایحه ای عجیب، با پایه ای از پچولی، مشک و وانیل، همراه می شود. عطری که بعنوان دنباله ای برای عطر "افگانو پورو" ساخته شد.

عطر "آورچِر" در سال 2016 به این مجموعه اضافه شد. آورچر عطری با محوریت وانیل، مگنولیا و گل های سفید است که در قلبی از رز، یاس و ایلنگ ادغام شده و با لمسی از دارچین، در پایه ای غنی از کهربا، کشمران، صندل و بخور، فرود می آید.

Chapter II

"چپتر 2"، دومین فصل از ایده ها و داستان های مومو در لاین سوسپیرو است. این مجموعه با معرفی شش عطر در سال 2013 رو نمایی شد. تلفیقی از موسیقی، تاریخ و سفر، با صدای اسرار آمیز روایح، فصل دوم از عطرهای سوسپیرو را به مجموعه ای ویژه تبدیل کرد.

همراهی تاریک و قدرتمند پچولی، خزه و وتیور با چرم و مشک، بر پایه ای از وجوه صمغی عود، فضای عطر "آدیاجیو" را تشکیل می دهد. "آندانته" عطری از شمعدانی، پرتقال، گیاهان و رزین های گیاهی است که با لمسی از فلفل سیاه، در پایه ای از عود، وتیور، پچولی و سدر ادغام می شود. فضای مفرح و لذیذی از درخشش مرکبات با همراهی نوت های میوه ای، به زیبایی با وجوه تمیز و شاداب مشک همراه شده و با فرود در پایه ای از کهربا و وانیل، کامل می شود؛ تا "اِربا پورا" متولد شود. در "گرازیوسو"، یک بار دیگر به شرق پرداخته شده است. عطری عمیق از رز، پچولی و عود در لایه هایی از صمغ ها، زعفران و کهربا، که در فضایی اسرار آمیز به جریان افتاده اند. "ملودیا"، عطری شاعرانه از رز، بنفشه و ایلنگ است که لطافت خود را با وجوه پودری مشک و وانیل برجسته کرده و در پایه ای از پچولی و میخک، کامل می شود و در نهایت، با فضایی اسرار آمیز از رزین ها، بخور، لادن و کهربا بر بستری فدرتمند از صندل، پچولی، سدر و وتیور، عطر "میستریوسو" متولد شد تا این مجموعه، آمیزه ای از تصورات، بلندپروازی، سفر و تاریخ را در فضایی آهنگین و ویژه، به نمایش بگذارد.

EXCLUSIVE EDITIONS

مجموعه انحصاری این لاین، در سال 2014 و با دو عطر منحصربفرد معرفی شد. عطرهایی که از رایحه تا طراحی بطری، بر شکوه، تجمل و هنر تمرکز کرده اند. بطری هایی با پوششی از مخمل سیاه رنگ که نشان و دربی طلایی بر روی آن ها بکار گرفته شده است. پرداختی ویژه به اپرا و موسیقی، با هارمونی ویژه و روح نوازی که  میان ترکیبات و عناصر این دو عطر رعایت شده؛ دو عطر "کلاسیکا" و "اپرا" را به آثاری ویژه تبدیل کرد.

"کلاسیکا"، عطری چند وجهی و قدرتمند است که همچنان روح کلاسیک و ایتالیایی مورد نظر مومو را در خود دارد. ترنج و برگ بو در فضایی درخشان که با لمسی از صمغ ها، عمیق و غنی شده است؛ با لطافت و اغواگری رز و کشمران همراه شده تا در پایه ای از عنبر سائل، تنباکو، عود و صندل، رایحه ای از شکوه و قدرت را به نمایش بگذارند. "اپرا" نیز عطری با شکوه از عنبر سائل است که اینبار با فضایی اغواگر و خوراکی از میوه ها، ایلنگ، وانیل و جوز پوشانده شده و در پایه ای از مشک، چرم و پچولی ادغام شده است؛ تا حالتی اسرار آمیز، عمیق و مکاشفه وار به خود بگیرد.

علاوه بر دو عطر موفق کلاسیکا و اپرا، این مجموعه شامل فرمول هایی ویژه و غنی از عطرهای دو مجموعه نخست خانه است که به تعداد محدود تولید شده اند. "روسو اکسنتو" و "پارپل اکسنتو" نمونه ای از این عطرها هستند که در سال 2015 عرضه شدند.

"سوسپیرو"، ادامه ای بر رؤیاها و آرزوهای سرجیو مومو است که با حفظ عناصر و مشخصه های همیشگی عطرهای او، اینبار جهان بینی گسترده و تلفیق با فضاهای اسرار آمیز و بکر را نیز شامل می شود. پرداخت دقیق و ظریف به فضاهای کلاسیک در کنار نمایشی زیبا از طبیعت، تاریخ و رسوم ایتالیا، بعلاوه طراحی بطری هایی نفیس و چشم نواز، اصولی هستند که مومو در ساخت آثار خود، اهتمام ویژه ای در هرچه بهتر ارائه شدن آن ها به خرج می دهد. در سوسپیرو، علاوه بر وفاداری به این اصول و حرکت راستای در اجرای این امضا در بالاترین سطح کیفی، اینبار مومو از فضاهایی ویژه سخن گفته است. از معماری و ادبیات تا باورهای عامیانه و سنت های نقاط مختلف و کمتر شناخته شده، فضاها و المان هایی هستند که به نحوی در تمامی عطرهای سوسپیرو بکار گرفته شده اند. تلفیقی از مدرنیته و سنت، سفری به نقاط بکر و ناشناخته و مکاشفاتی عجیب و اسرار آمیز، داستان هایی هستند که در عطرهای سوسپیرو دنبال می شوند. داستان هایی اعجاب انگیز در قالب روایحی پیچیده و عمیق که همچون یک موسیقی زیبا و قدرتمند، روح نواز و تحسین بر انگیز هستند. سوسپیرو، اپرایی در نکوداشت تاریخ، تمدن و انسانیت است که فارغ از رنگ، نژاد و مذهب به اجرا در می آید. سمفونی جهانی ویژه ای که به رهبری سرجیو مومو و با هنرمندی طراحان خوش ذوق ایتالیایی و از زبان روایح، به اجرا در آمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس