اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951110228655755

13 بهمن آغاز می شود

نخستین نمایشگاه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ایران

کد: 13951110228655755

https://goo.gl/uFXyLv

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین نمایشگاه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت 13 تا 16 بهمن در مرکز دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در فضایی به وسعت 1500 متر مربع، در دو بخش داخلی شامل 43 شرکت و خارجی شامل 68 شرکت با هدف معرفی آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی و ماشین‌آلات مرتبط با این صنعت و همچنین شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های خود در تولید و ارایه کالا و خدمات نوین مشارکت خواهند داشت.

این نمایشگاه در زمینه‌های معرفی خدمات و پروژه‌های مختلف در زمینه شهرسازی، راه‌سازی، نیرو، بیمارستان‌سازی، گردشگری، هتل‌سازی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی برپا خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی ذیربط، تشکل‌های تخصصی و شرکت‌‍‌های قدرتمند داخلی و خارجی در آن مشارکت می‌کنند.

بر اساس این گزارش آشنایی شرکت‌ها با جدیدترین خدمات و دستاوردهای نوین در بخش‌های فنی و مهندسی در داخل کشور و همچنین تبادل اطلاعات با شرکت‌های بزرگ بین‌المللی خارجی مشارکت‌کننده از کشورهای آلمان، هند، ترکیه و روسیه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه طی مدت 4 روز برگزاری می‌توانند با انواع خدمات فنی و مهندسی و مشاوره­ای، ادوات طراحی فنی و مهندسی، سایر اقلام و ماشین‌آلات صنعتی مورد نیاز در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی آشنا شوند.

برگزاری جلسات رو در رو (B 2 B) میان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی و بازدیدکنندگان و متخصصان از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است که به موضوع «وضعیت خدمات فنی و مهندسی در ایران»، «نحوه همکاری و مشارکت شرکت‌های بین‌المللی و ایرانی در پروژه‌های مهندسی داخلی و بین‌المللی» و «زمینه‌های سرمایه‌گذاری خارجی در ایران و مشارکت در پروژه‌های داخلی» می‌پردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]