اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111228985632

«ویکی عطر» در تلگرام راه اندازی شد

رباتی هوشمند برای آشنایی با تمام عطرها

کد: 13951111228985632

https://goo.gl/xcdQdF

، تهران , (اخبار رسمی): "ویکی عطر"، ربات هوشمند و قدرتمندی است که پس از طی فرایندی طولانی و چندین مرحله آزمایش و بروز رسانی، به منظور ارائه خدمات گسترده و مفید به مخاطبان و علاقمندان، در کانال تلگرام لوکس بایر، ارائه شده است.

ویکی عطر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر، یکی از چالش های بزرگی که بر سر راه انتخاب یک عطر وجود دارد؛ عدم آگاهی از فضای بویایی عطر مورد نظر، فصل استفاده، ترکیبات بکار رفته و ویژگی هایی از این دست است. اینترنت و گسترش روز افزون شبکه های مجازی، اگرچه جهان عطر را از راه اندازی سایت ها و مراجع معتبر و بزرگ بهره مند کرده است؛ اما دسترسی به مرجعی که همواره در دسترس بوده و در کمترین زمان ممکن، اطلاعات جامعی از عطر و یا برند مورد نظر در اختیار مخاطب قرار دهد؛ همچنان چالشی برای مخاطبان و علاقمندان به عطر است.

در سال های اخیر، بسیاری از علاقمندان و فعالان عرصه عطر و ادکلن در کشور عزیزمان، با صرف وقت و هزینه های بسیار به منظور راه اندازی سایت های تخصصی و شبکه های مجازی، تلاش ارزنده ای برای بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات مخاطبان عطر انجام داده اند. فروشگاه اینترنتی لوکس بایر بعنوان عضو کوچکی از خانواده عطر و ادکلن ایران، از زحمات و اطلاع رسانی های متعهدانه و صادقانه تمامی این عزیزان قدر دانی به عمل آورده و در این لحظه با افتخار، از اقدام ویژه خود، که برای اولین بار در کشورمان انجام گرفته است؛ رو نمایی می کند: "ویکی عطر".

"ویکی عطر"، روبات هوشمند و قدرتمندی است که پس از طی فرایندی طولانی و چندین مرحله آزمایش و بروز رسانی، به منظور ارائه خدمات گسترده و مفید به مخاطبان و علاقمندان، در کانال تلگرام لوکس بایر، ارائه شده است. این روبات هوشمند و قدرتمند، در بردارنده ده ها هزار عطر از برندهای مختلف است که شما می توانید با وارد کردن نام یک عطر یا برند، اطلاعات جامعی از محصول مورد نظر خود بدست آورید. در ادامه، امکانات و بخش های مختلف ویکی عطر را حضور شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

پس از نصب این روبات بر روی تلگرام، شما می توانید نام عطر و ادکلن مورد نظر خود را به زبان انگلیسی تایپ کرده و یا وارد منوی اصلی شوید که شامل بخش های زیر است:

دانش نامه عطر

این گزینه، جستجوگر قدرتمند ویکی عطر است که پس از وارد کردن نام برند یا عطر مورد نظر، جستجو را آغاز کرده و پس از چند ثانیه، اطلاعات مورد نظر شما را ارائه می کند. در صورتی که نام برند را وارد کرده باشید؛ فهرستی از عطرهای محبوب و پرفروش برند مورد نظر در اختیار شما قرار می گیرد. اما در صورت وارد کردن نام یک عطر، پس از ارسال تصویر عطر مورد نظر، ویکی عطر، اطلاعاتی از جمله: میزان محبوبیت، جنسیت (زنانه، مردانه، مشترک)، فصل مناسب بر اساس آراء کاربران و در پایان، فضای کلی و فهرست آکوردهای اصلی عطر را در اختیار شما قرار می دهد.

اگرچه در این قسمت از شما خواسته شده تا نام عطر یا برند مورد نظر را به زبان انگلیسی وارد کنید؛ اما هوشمندی بالای این روبات، این امکان را فراهم می کند که در صورت وارد کردن نام محصول مورد نظر به زبان فارسی و یا اشتباه وارد کردن نام عطر یا برند، نتیجه مورد نظر شما را جستجو کرده و معرفی نماید.

 اگرچه هوشمندی بالای این روبات، این امکان را فراهم کرده تا با وارد کردن نام عطر به زبان فارسی، شما را به نتیجه مد نظر برساند؛ اما برای حصول نتیجه ای کامل و مناسب، بهتر است تا از زبان انگلیسی برای جستجوی عطرهای مورد نظر خود استفاده کنید. همچنین، اگر بصورت حرفه ای عطر و عطرسازی را دنبال می کنید؛ قابلیت های این روبات شما را شگفت زده خواهد کرد. در صورتی که علاقمند به نوت خاصی هستید و از رایحه مواد معطر و گل های ویژه ای لذت می برید، به رایحه میوه، ادویه، چوب یا گیاه ویژه ای علاقه دارید، نوت صمغی خاصی را دوست دارید؛ و بطور کلی، اگر می خواهید تا عطرهایی که نوت مورد علاقه شما در آن برجسته است را بشناسید؛ کافی است نام این نوت و یا ماده را به زبان انگلیسی وارد نمایید تا فهرست قابل توجهی از عطرهایی که این نوت در آن ها استفاده شده؛ در اختیار شما قرار بگیرد.

علاوه بر نوت های عطرسازی، علاقمندان حرفه ای عطر، گاهی اوقات عطرهای خود را بر اساس نام هنرمندان عطرساز (نوزز) انتخاب می کنند. ویکی عطر در این زمینه نیز پاسخگوی شما خواهد بود و شما با وارد کردن نام عطرساز مورد نظر به زبان انگلیسی، فهرستی از عطرهای مهم وی را دریافت خواهید کرد.

مشاوره انتخاب عطر

با انتخاب این قسمت، شما با دو گزینه جهت مشاوره روبرو خواهید شد: "انتخاب گام به گام" و "یک عطر لطفا". در انتخاب گام به گام، در ابتدا جنسیت عطر مورد نظر خواسته می شود. با انتخاب یکی از گزینه های "مخصوص خانم ها"، "مخصوص آقایان" و "هم خانم ها هم آقایان"، شما به قسمت بعد وارد خواهید شد. در این بخش، طبع عطر مورد سئوال قرار می گیرد: گرم، ملایم، خنک. پس از این مرحله، بوی عطر از شما درخواست می شود: شیرین، تلخ و یا ترش. با انتخاب یکی از این سه گزینه، لینکی به شما ارائه می شود که دربردارنده فهرستی از عطرهای مورد نظر شما است.

در بخش "یک عطر لطفا"، مقاله ای با این عنوان در اختیار شما قرار می گیرد که در ذیل آن آدرس هایی جهت دریافت پیشنهادات و رایحه مورد نظر شما ارائه شده است.

بخش های جانبی

- سرگرمی

- سرگرمی، زنگ تفریح این روبات است. فارغ از هرگونه نگاه منطقی و فنی، در این بخش شما با انتخاب یکی از دو گزینه "فال عطر" و یا "عطر ماه تولد"، با فهرستی از عطرهای مختلف و متنوع روبرو خواهید شد.

- مقالات عطر و ادکلن

- در این بخش، شما به مجله عطر و ادکلن لوکس بایر هدایت می شود. مجله ای که شامل مطالبی متنوع از جمله معرفی برندهای نیش و لاکچری، آشنایی با عطرسازان برجسته و مطالب مفید و جذاب مختلف مربوط به عطر و ادکلن است.

- کانال عطر و ادکلن، ارتباط با ما

آدرس کانال تلگرام، اینستاگرام و فیسبوک لوکس بایر در این قسمت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین در بخش ارتباط با ما، علاوه بر ارائه راه های ارتباطی جهت دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان، معرفی کوتاهی از اهداف و رسالت فروشگاه اینترنتی عطر لوکس بایر، خدمت شما ارائه شده است.

- سمپل رایگان

-شرایطی در این بخش ارائه شده است که ضمن دعوت از شما همراهان عزیز به همکاری با لوکس بایر، در پایان سمپل هایی به انتخاب شما، تقدیم حضور می گردد.

عطرهای مشابه

یکی دیگر از امکانات جالب ویکی عطر، بخشی با عنوان "عطرهای مشابه" است. در این قسمت، شما با وارد کردن نام عطر مورد نظر، فهرستی از عطرهایی که از نظر ترکیبات بکار رفته و فضای بویایی به عطر شما شباهت دارند؛ ارائه خواهد شد.

در پایان، ضمن تقدیر مجدد از تمامی فعالان عطر و ادکلن در ایران، تقدیر ویژه ای از شما همراهان عزیز به عمل می آوریم که ما را در این مسیر از الطاف خود بهره مند ساخته و با ارائه نظرات ارزشمند، ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات به مخاطبان عزیز، یاری رسانده اید. ویکی عطر، خدمت تازه لوکس بایر به شما مخاطبان عزیز و البته تمامی علاقمندان به عطر و ادکلن است که با افتخار و برای نخستین بار در ایران ارائه می شود. این حرکت جدید، به منظور تکمیل و توسعه، همچون همیشه نیازمند همراهی و ارائه پیشنهادات سازنده از سوی شما عزیزان است تا در کنار یکدیگر، گامی بسوی تعالی هنر عطر و اشاعه فرهنگ استفاده از آن در کشور عزیزمان برداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]