اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229735632

معرفی بهترین عطرهای تنباکو و ادکلن‌ها

کد: 13951112229735632

https://goo.gl/2J9IcH

، تهران , (اخبار رسمی): در تمدن‌های باستان، از تنباکو برای مراسم مذهبی استفاده می‌شد و این اعتقاد وجود داشت که دود آن، تقدیم به خدایان و ارواح می‌شود تا مردم را در غلبه بر مشکلات و سختی‌ها، یاری کنند.

معرفی بهترین عطرها و ادکلن ها

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر، تنباکو، از گذشته های دور، گیاهی محبوب، خاص و البته پرحاشیه بوده است.

در تمدن‌های باستان، از تنباکو برای مراسم مذهبی استفاده می‌شد و این اعتقاد وجود داشت که دود آن، تقدیم به خدایان و ارواح می‌شود تا مردم را در غلبه بر مشکلات و سختی‌ها، یاری کنند.

این گیاه ویژه، همواره محبوب پادشاهان و اشراف زادگان بوده است و در مراسم مختلف، جهت پذیرایی استفاده می‌شد.

در دوران معاصر، استقبال از این گیاه، بیشتر شده و صنعت دخانیات را به یکی از سودآورترین تجارت‌های حال حاضر تبدیل کرده تجارتی که اگرچه سود آور است؛ اما آسیب‌های مختلف آن بر اجتماع، موجب شد تا همواره ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی برای استفاده از تنباکو اعمال شود که اوج آن، در دهه‌های نخست قرن بیستم بود.

با وجود تمام مسائل حاشیه‌ای و محدودیت‌ها، اما داستان تنباکو در جهان عطر، داستانی ویژه و پرطرفدار است.

آکورد تنباکو و عطرهای تنباکویی، امروزه طرفداران بسیاری را در میان دوستداران عطر پیدا کرده‌اند که با توجه به وجوه مختلفی که این آکورد در ترکیبات مختلف از خود به نمایش می‌گذارد، گستره‌ای از احساسات خاطره انگیز تا القای حسی شیک و قدرتمند را شامل می‌شود.

تنباکو، به فراخور نوت‌های همراه و ترکیب کلی، گاه رایحه‌ میوه‌ای، عسلی، شیرین و نرم به خود می‌گیرد و یا بعضا به‌صورت طبیعی با حالتی گیاهی، خاکی، تلخ و دودی به نمایش در می‌آید که حسی کلاسیک و اصیل دارد.

در ادامه به معرفی تعدادی از عطرهای تنباکویی با شخصیت های مختلف خواهیم پرداخت.

Tabac Tabou Parfum d`Empire

برای درک زیبایی‌ها و شکوه تبک تابو و برای اینکه شیفته این عطر تحسین بر انگیز شوید؛ کافی است تا یک‌بار آنرا تجربه کنید.

تبک تابو، تلفیقی از آثار کلاسیک و مدرن است که گیاه تنباکو، آکورد نرگس و صمغ ها، حالتی گرم، خزه‌ای، گیاهی و دودی ایجاد کرده‌اند که با لبه‌هایی نرم، لطیف و تمیز، همراه می‌شود و با فرود در پایه‌ای از چرم، این فضای دودی-گیاهی منحصربفرد را به اوج پیچیدگی و تعمق می‌رساند.

Chergui Serge Lutens

«شرگی» از جمله عطرهای جریانساز و مهمی است که با پرداختی مدرن و ویژه به تنباکو، به‌سرعت محبوب شد و امروزه به‌عنوان عطری مرجع و البته محبوب در میان آثار مختلف تنباکویی، شناخته می‌شود. شرگی، بیش از آنکه عطری از تنباکو باشد، عطری گرم، اغواگر و عمیق از عسل، کهربا و رز است که به زیبایی با لایه‌هایی سرکش از ادویه ها، بخور و گیاهان خشک، غنی شده است.

فضایی که در نهایت منجر به ایجاد حسی از تنباکوهای پرورده و طعم‌داری می‌شود که در خاورمیانه استفاده می‌شوند.

عطری دودی، گیاهی و تاریک؛ اما عسلی و پر شهد، شیرین، نرم و انگیزاننده.

Vi Et Armis BeauFort London for men

عطری از وجوه گیاهی و تلخ تنباکو در فضایی تاریک و موهوم که «بیوفورت لندن» متخصص حرکت در این فضاهاست. «وی ات آرمیز»، تنباکوی تلخ و دودی است که با روغن غان، این تاریکی شگفت انگیز، تقویت شده و بر بستری از نوشیدنی‌ها، چای سبز و بخور، وجوه گیاهی و سرکش خود را بسط داده عطری جسور و منحصربفرد که حسی اصیل اما مدرن را در خود دارد.

11 Semma Odin

اودین 11، عطر پالوده و نابی برای لذت بردن از وجوه مختلف تنباکو است و حالت گرم و اغواگر و لوکس این عطر، از همراهی دارچین شیرین، نرم و پودری با تنباکویی که رگه‌های گیاهی دارد شکل گرفته است.

چوب صندل و مر، در ادامه بر دودی بودن و گرمای تنباکو تأکید می‌کنند. عطری دودی، گرم، مطبوع و شگفت انگیز از تنباکوی نرم و شیرین.

Tobacco Nuit Atelier Cologne

آتلیه کولون، پرداختی متفاوت به تنباکو داشته است. «توباکو نویی»، عطری ویژه از همراهی شکوفه تنباکو با حالتی سبز، کمی ایندولیک و گیاهی است که با حجم بالایی از زیره و کندر همراه شده تا فضایی اسرار آمیز، تاریک، خیس و سرکش را به نمایش بگذارد. با لمسی از سدر و پچولی، عطر حالت تاریک و ویژه خود را در فضایی چوبی و دودی بسط می‌دهد تا نمایش تنباکویی آتلیه کولون، حالتی خاطره انگیز و ویژه به خود بگیرد.

Terre de Sarment Frapin

«تغ دو ساغمنت» همچون شرگی، بیش از آنکه عطر تنباکویی باشد، عطری از نوت‌های دیگر است که لمسی از وجوه مختلف تنباکو را القا می‌کند.

این محصول متفاوت و خاص فراپین، عطری از ادویه‌ها با حالتی خاکی و نمناک، بنزویین و مر با حالتی گس و خاکستر دار و آکورد انگور است که همراهی این روایح طبیعی و ویژه، حالتی تنباکویی، خاکی، خاکستر گرفته و میوه‌ای را ایجاد می‌کند.

Tubereuse 3 Animale Histoires de Parfums

«توبرُز 3»، عطری است از سه گانه ویژه خانه «هیستواغ پارفومز» که به آکورد مریم پرداخته البته این عطر، لطافت و سرسبزی مریم و گل‌های سفید را با نوت‌های میوه‌ای و دارچین همراه کرده و به زیبایی در پایه‌ای فاخر از وجوه دودی و گیاهی تنباکو که با صمغ و گیاهان خشک، پر رنگ شده ادغام می‌کند.

Bois d'Ascese Naomi Goodsir

یکی از خاص ترین عطرهای تنباکویی، «بویس د آسس» از خانه «نائومی گودسیر» است.

بویس د آسس، عطری از دود، خاکستر و تاریکی است که فضایی غریب و شگفت انگیز را خلق کرده‌اند. حجم بالایی از چوب‌ها که در حال سوختن هستند و تنباکو که با چهره‌دودی و گیاهی و البته گرم خود، غنای این فضا را دو چندان می‌کند. چهره تاریک و اعجاب انگیز این فضای دودی و خاکستری از تنباکو، بخور و صمغ ها، با لمسی از نوشیدنی ها در قلب کار، کمی ملایم می‌شود اما بویس د آسس، همچنان جسور و شکست ناپذیر به جلو می رود.

Damascus Dr. Gritti

بی تردید، «دمشق» نه تنها یکی از خاص ترین عطرهای تنباکویی است؛ بلکه یکی از خاص ترین و غافلگیر کننده ترین روایحی است که با آن مواجه شده‌اید. تنباکوی دمشق، گیاهی، خیس و گِل آلود است. وحشی و طبیعی. در فضایی دودی و پودری، که آمیزشی نامتعارف اما موزون است؛ به جریان می‌افتد و در پایه‌ای از مر و صندل، رایحه بکر و منحصربفرد خود را کامل می‌کند. عطری که به معنی واقعی کلمه، جسورانه و خاص است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس