اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230345632

معرفی خانه عطرسازی وی کانتو

عشق‌های ناب، پژواک‌هایی از قلب تاریخ

کد: 13951113230345632

https://goo.gl/krbx2c

، تهران , (اخبار رسمی): "وی کانتو"، مجموعه ای دیگر از عطرهای ساخته شده توسط پائولو ترنزی است که در سال 2015 معرفی شد. لاین وی کانتو که به کمپانی ترنزی تعلق دارد؛ در بردارنده عطرهایی پیچیده و روایی است که با الهام از طبیعت بکر گرادارا و نیز داستان ها و ادبیات ایتالیا و بطور ویژه آثار دانته، ساخته شده اند.

عشق های ناب، پژواک هایی از قلب تاریخ

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر: "کاستلو دی گِرادارا"، قلعه ای زیبا و شگفت انگیز با بیش از هفتصد سال قدمت است که در ایتالیا ساخته شده است. میراثی باشکوه که در میان تپه های زیبا، جنگل ها و نزدیک به دریای "آدریاتیک"، بنا نهاده شده است. فضایی شگفت انگیز، وحشی اما زیبا و قلعه ای فتح نشدنی و جاودانه که از دیرباز، الهام بخش هنرمندانی بزرگ و جریانساز در تاریخ هنر و ادبیات بوده است. شاعر و چهره بی تکرار ادبیات ایتالیا و جهان، "دانته آلیگیه ری"، یک فصل از شاهکار "کمدی الهی" را با الهام از این قلعه و داستان های عاشقانه آن به زبان محلی فلورانس، سروده و با افتخار به "کاستلو دی گرادارا" تقدیم کرده است. این مکان بکر، افسونگر، نه تنها منبع الهام پایان ناپذیری برای نقاشان، موسیقیدانان و نویسندگان است؛ بلکه تأثیرات عمیقی بر روی هنرمندان بزرگ در عطرسازی ایتالیا و بطور خاص، خانواده "تِرِنزی" داشته است.

عطر وی کانتو

خانواده ترنزی، خانواده ای هنردوست و هنرمند هستند که عاشق سفر، ماجراجویی و لمس تمدن و تاریخ نقاط مختلف هستند. خانواده ای اصیل، که پس از هر مکاشفه و سفر، به این مکان زیبا بازگشته و به ثبت دریافت ها و احساسات خود، در فضایی آکنده از رایحه و رنگ که با لایه ایی از مخمل آبی دریا، برجسته شده است؛ در قالب روایحی پیچیده مشغول می شوند. زیبایی رؤیایی و فضای اعجاب انگیز این مکان، که از اعماق تاریخ سرچشمه می گیرد؛ عامل اصلی عشق و شور ترنزی ها در به تصویر کشیدن زیبایی هاست. عشق و شوری که منتج به خلق آثار هنری ممتاز و متمایزی از سوی هنرمندان این خانواده شده است و "پائولو ترنزی"، یکی از چهره ها و هنرمندان برجسته این خانواده است.

پائولو ترنزی، تحصیلات مقدماتی خود را در رشته های زیست شناسی و شیمی پشت سر گذاشت. پس از اتمام این دوران، به وکالت علاقمند شد و در دانشگاه، رشته فلسفه حقوق را انتخاب کرد. در این دوران، پائولو به مکتب "هگل"، روانشناس و فیلسوف شهیر آلمانی، علاقمند شد و به تحقیق و مطالعه در آثار و عقاید این اندیشمند پرداخت. تلفیق فلسفه، حقوق و علوم طبیعی، کاری عجیب و غیر معمول است که پائولو بخوبی، نگرش و آموخته های خود از این سه شاخه علمی متفاوت را، در مسیر هنری و آفرینش آثار فاخر، ترکیب کرد. علاوه بر مطالعه و تحقیق در زمینه های مختلف علمی، پائولو، موزیسنی حرفه ای است که در سبک جاز، تبحر و استعداد فوق العاده ای دارد و بخشی از فعالیت های خود را به نواختن گیتار اختصاص می دهد. از همراهی این حجم بالا از دانش و استعداد، پائولو ترنزی، قدم در عالم عطرسازی گذاشته و در قالب کمپانی عطرسازی و لوازم آرایشی و زیبایی خاندان ترنزی، "سِرِرینا ترنزی اوِلینو"، عطرهای نفیس و منحصربفردی را با همکاری "تیزیانا ترنزی" خلق کرده است. مجموعه موفق و فاخر "تیزیانا ترنزی"، نخستین مجموعه از آثار بدیع پائولو است که در سال 2012 معرفی شد. "جیاردینو بنه سره"، دیگر مجموعه ای است که پائولو در سال 2015 معرفی کرد و شامل عطرهایی با روایح عمیق است که قابلیت ترکیب با سایر عطرها را داشته و با ارائه روایحی غنی، با قیمت هایی ویژه، نگاه چالشی و ویژه ای به عطرسازی نیش داشته است.

"وی کانتو"، مجموعه ای دیگر از عطرهای ساخته شده توسط پائولو ترنزی است که در سال 2015 معرفی شد. لاین وی کانتو که به کمپانی ترنزی تعلق دارد؛ در بردارنده عطرهایی پیچیده و روایی است که با الهام از طبیعت بکر گرادارا، تاریخ غنی این ناحیه و نیز داستان ها و ادبیات ایتالیا و بطور ویژه آثار دانته، ساخته شده اند. لاین وی کانتو در سال 2015 با ارائه ده عطر، متولد شد.

آکورد کشمران با همراهی کهربا و رزین ها و صمغ ها، بر بستری از ایلنگ، وانیل و شمعدانی در پایه ای از پچولی، صندل و وتیور، فضای عطر "کاشیمیره" را تشکیل داده اند. "ایرائه"، عطری عجیب و نامتعارف از آکوردهای سینتتیک مانند فلزات است که با فلفل همراه و در فضایی عمیق و دودی با نوت های گیاهی، ادویه ها، تونکا و کهربا ادغام شده است. با همراهی وانیل، نوت های خوراکی، کهربا و بنزویین، فضایی دودی و غریب شکل گرفته که بر بستری از رز، ایلنگ و شمعدانی، رایحه عمیق "مگنیفیکات" را در پایه ای از پچولی و صندل ادغام می کند. "انسینس"، عطری از نوت های سبز و گیاهی است که با رایحه ای عجیب، در قلبی میوه ای، گل بو و پودری از انگور، یاس شیروانی، زنبق دره و رز می آمیزد تا با لمسی از نوت های فلزی، در پایه ای از مشک و پچولی، فرود آید. مر و توت ارس، به شکل هنرمندانه ای با هم همراه شده اند تا غنای ویژه ای به قلب گل بوی "کو جنتیله" ببخشند و در پایه ای از صندل، پچولی، چرم و وانیل، رایحه ای اغواگر و پیچیده را خلق کنند. "آمانس" عطری گل بو و آروماتیک از شمعدانی و رزماری است که در لایه هایی از پچولی، هل و مرکبات جریان دارد. "آلیبی"، تفسیری عجیب و منحصربفرد از چرم است که در فضایی جانوری و خاکی با پچولی، وتیور و صمغ ها همراه شده است و با لایه هایی از سوزنی برگ ها، سدر و نمک دریایی، اعجاز و پیچیدگی را به اوج می رساند. پرداختی شگفت انگیز به عنبر (پچولی، وانیل و بنزویین) بر بستری از شن ها و نوت های پودری که در پایه ای از سدر و غان ادغام شده است؛ "مئا کولپا" را به یکی از عطرهای موفق این مجموعه تبدیل کرده است. "ماستین"، پرداخت ترنزی به عود و عنبر است. عطری که با محورین این دو آکورد غنی و نفیس شکل گرفته و با چوب های کمیاب و دودی همراهی شده تا با لمسی از رز و زعفران در لایه هایی از مشک، سدر و ادویه ها، رایحه ای بدیع و شگفت انگیز را ارائه دهد. همراهی آکورد شیر و وانیل با رام و مالت، احساس بدیعی از آرامش، لذت و تجمل را در فضایی که با ادویه ها، تونکا و پچولی آراسته شده؛ "میرابل" را به یکی دیگر از عطرهای ویژه این مجموعه تبدیل می کند.

ترنزی در سال 2016، مجموعه جدیدی به این لاین اضافه کرد. "رِد کالکشن" مجموعه ای است که با سه عطر در این سال معرفی شد. عطری خیال انگیز، لذیذ و اغواگر از همراهی وانیل، کاکائو و قهوه با آکورد میوه ای، بر بستری گل بو و ادویه ای که در پایه ای از کهربا، بنزویین و پچولی می آمیزد؛ "لوکه تیا" نام گرفت. "ماندراگولا"، عطری تاریک و عمیق از عود و گایاک است که با چوب های صندل و وتیور همراهی شده و با لمسی از رز، ترنج، نوشیدنی ها و کهربا، حاشیه ای از ظرافت و اغواگری به خود می گیرد. "سیکوتا" نیز عطری متفاوت از رز است که با تازگی مرکبات همراه شده و بر بستری ادویه ای و گیاهی در پایه ای چند وجهی از کهربا، وانیل، مشک و چوب غان، ادغام می شود.

عطرهای وی کانتو، پردازشی متفاوت و بدیع به حماسه ها و داستان ها هستند. عطرهایی داستان سرا و روایی با فضایی عمیق و پیچیده که همچون آثار دانته، عمیق و ملموس و ناب هستند. سفری بویایی به طبیعت و ذات انسانی. ترانه هایی از تاریخ اشتیاق، عشق، گناه، پرهیزگاری و لغزش و در ورای تمام این مفاهیم، بیانی از انسانیت راستین و حقیقی.

عطرهای این لاین از آثار ترنزی، بیانگر داستان هایی از ناب ترین و بیاد ماندنی ترین عشق های تاریخ هستند. الهام گرفته شده از درونیات و تاریخ و انعکاس دهنده احساساتی بکر و پیچیده. آثار این لاین، شما را به سفری در قلعه اسرار آمیز گرادارا، جایی که با دیوارهای بزرگ و دالان های مخفی در زیر تپه ها، محافظت شده است؛ دعوت می کنند. مکانی که همچنان، پژواک صدای "فرانچسکا دی رمینی" و "پائولو مالاتستا" در آن به گوش می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس