اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117231835755

در جریان سفر قائم‌ مقام وزیر صنعت به کنیا تاکید شد

افزایش تبادلات تجاری تهران و نایروبی

کد: 13951117231835755

https://goo.gl/kVmzg5

، تهران , (اخبار رسمی): در جریان سفر قائم‌ مقام وزیر صنعت کشورمان به کنیا و دیدار با مقامات این کشور بر افزایش مبادلات تجاری دو کشور تاکید شد.

افزایش تبادلات تجاری تهران و نایروبی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت در ملاقات وزیر دارایی کنیا با مجتبی خسروتاج، طرف کنیایی اظهار داشت که زمینه‌های لازم را برای همکاری بانک‌های کشور متبوعش با بانک‌های ایرانی فراهم می‌کند.

خسروتاج همچنین دیدار جداگانه‌ای هم با معاون بانک مرکزی کنیا داشت که دراین جلسه طرف کنیایی ضمن اشاره به تمایل به همکاری با سیستم بانکی ایران، خواستار انتقال تجربیات بانکی ایران به کنیا شد.

وی همچنین پیشنهاد کرد که هیاتی از کارشناسان بانکی ایران به کنیا سفر کنند.

رییس سازمان توسعه تجارت ایران با «کیپرونو کیتونی» رئیس اتاق بازرگانی و صنایع کنیا نیز  دیدار کرد و  دو طرف تاکید کردند که هیاتی از فعالان اقتصادی کنیا به سرپرستی رئیس اتاق این کشور به ایران عزیمت کنند.

خسروتاج همچنین از محل سفارت قدیم ایران در کنیا در راستای ایجاد مرکز تجاری ایرانیان در شرق قاره آفریقا نیز دیدن کرد.

وی همچنین از یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور کنیا به نام «ناکومات» نیز بازدید کرد؛ در این فروشگاه که در اکثر کشورهای شرق آفریقا شعبه دارد، برخی محصولات ایرانی حضور درخشانی دارند.

بازدید از رستوران ایرانی ترنج، بزرگترین رستوران ایرانی در قاره آفریقا نیز از دیگر برنامه های رییس سازمان توسعه تجارت ایران در نایروبی بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]