اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117232145755

فردا با حضور بیش از 100 شرکت ایرانی و خارجی صورت می گیرد

گشایش هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چوب

کد: 13951117232145755

https://goo.gl/La3iI0

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر برگزاری نمایشگاه صنعت چوب، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته (WoodExpo 2017) گفت: هشتمین دوره این نمایشگاه فردا دوشنبه 18 بهمن با حضور 85 شرکت ایرانی و 27 شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می‌یابد.

گشایش هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چوب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، علی محتشم‌امیری با بیان این مطلب، اظهار داشت: 27 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، فنلاند، چین، ترکیه، روسیه، سوئیس، اوکراین، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تایوان و برخی دیگر از کشورهای حوزه آسیای میانه برای حضور دراین نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 10 هزار متر مربع برگزار خواهد شد و مشارکت‌کنندگان آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در بیش از 16 گروه تخصصی شامل، صنایع چوب، ماشین‌آلات حمل و نقل و جابجایی چوب، بسته‌بندی صنایع چوب، کوره‌های خشک‌کن، ماشین‌آلات برش، پرس و پروفیل، نئوپان، MDF، HDF و HDL و همچنین انواع کف‌پوش‌های چوبی، رنگ‌کاری، چاپ، مواد شیمیایی و دیگر تجهیزات مرتبط با صنایع چوب به نمایش می‌گذارند.

مدیر برگزاری نمایشگاه صنعت چوب یادآور شد: این رویداد تجاری در راستای پاسخگویی به تقاضای روزافزون بازار به مواد اولیه صنایع چوب و همچنین توسعه و رشد شهرنشینی و به تبع آن استفاده از محصولات متنوع ساخته شده از فرآورده‌های چوبی، برنامه‌ریزی شده است.

وی درباره اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه نیز اظهار داشت: هشتمین دوره نمایشگاه صنعت چوب و تجهیزات وابسته با رویکرد اقتصاد مقاومتی، توسعه بازار، تقویت جایگاه جهانی این رویداد و همچنین افزایش توان فعالان این صنعت در داخل کشور برگزار خواهد شد.

محتشم‌امیری اضافه کرد: امروز این صنعت، به فرصتی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده و طی سال‌های اخیر، صنایع چوب در حوزه‌های مختلف به خصوص بخش مبلمان، دکوراسیون داخلی و صنعت ساختمان جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است، از این رو معرفی محصولات و دستاوردهای ارایه شده از سوی صنعتگران، تولیدکنندگان و صاحبان بنگاه‌های تخصصی صنعت چوب در ایران و دیگر بازارهای هدف فرصت مناسبی را فراهم می‌کند تا ضمن تبادل اطلاعات و تجارب میان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی، جدیدترین دستاوردها و تجهیزات صنعت چوب نیز به معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به این صنعت قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، هشتمین نمایشگاه صنعت چوب و تجهیزات وابسته با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت از فردا دوشنبه  18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 8:30 تا 16 از این نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]