اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117232155518

نایب رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران:

پرداخت تسهیلات رونق تولید ادامه یابد

کد: 13951117232155518

https://goo.gl/3Tdi6g

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران با تمجید از اقدام دولت در پرداخت تسهیلات رونق تولید بر لزوم استمرار این اقدام درسال آینده نیز تاکید کرد.

پرداخت تسهیلات رونق تولید ادامه یابد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، رمضان بهرامی عصر شنبه درمراسم جشن رونق تولید درشهرک صنعتی گنبدکاووس اظهار داشت: در سایه پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، علاوه بر فعال شدن این واحدها و رونق تولید، این اقدام در حفظ و ایجاد اشتغال نیز موثر بوده است. 

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: درصورت استمرار حمایت های تسهیلاتی دولت از واحدهای تولیدی، رشد اقتصادی 8 درصدی و رشد 11 درصدی بخش صنعت محقق می شود. 
بهرامی اضافه کرد: در سال های گذشته به دلیل تفکرات پوپولیستی و اجرای سیاست های نادرست درحوزه تولید، این بخش خسارت های زیادی دید و اکنون باید با حمایت بیشتر از این بخش به رونق مجدد آن کمک کرد.
وی با ابراز گله مندی از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و پرداخت یارانه به همه افراد جامعه تصریح کرد: اگر بخشی از این یارانه ها صرف تولید شود بسیاری از مشکلات رونق تولید و ایجاد اشتغال رفع می شود. 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان با انتقاد از برخی دخالت ها و سختگیری ها توسط نهادهای غیرمرتبط با تولید در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدها گفت: این اقدامات کارشکنانه مانع اجرای درست سیاست های دولت می شود و با روح اقتصاد مقاومتی سازگار نیست. 
بهرامی خاطرنشان کرد: این اقدامات غیرمسئولانه در مسیر رونق تولید چالش ایجاد می کند و دولت باید مراقب اینگونه مسائل باشد.
دراین جشن رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه گنبدکاووس حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه صنعت و معدن و تجارت

در اجرای تبصره 41 قانون برنامه دوم توسعه و تصویب نامه شماره 16680/12/1 مورخ 77/10/12 شورای عالی اداری و به منظور زمینه سازی، تقویت و موثرسازی انجمن ها و فعالیت تشکل های تخصصی استان و کمک به تحقق اهداف مشترک آنها و وزارتخانه های ذیربط بخصوص وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سایر موسسات ، خانه صنعت معدن و تجارت استان تهران در تاریخ 1381/4/3 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار