اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233075905

اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه‌های اقتصادی

کد: 13951119233075905

https://goo.gl/1hk6qY

، تهران , (اخبار رسمی): اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه‌های اقتصادی با حضور مدیران و رهبران کارآفرین برتر ایران، بهمن ماه جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

فست سئو در اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه های اقتصادی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت فست سئو ، علی عطازاده مدیرعامل فست سئو در تشریح هدف در این همایش گفت: این شرکت همواره درصدد استفاده از بهترین بهره‌وری در صنف خود بوده که لایق دریافت تندیس طلایی اصالت نامه از سوی آکادمی بین المللی AGRR سوئد و همچنین تندیس طلایی سپاس نامه و گواهینامه معبتر از سوی انجمن علمی بازرگانی ایران شد.

وی ادامه داد : با دعوت از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزارت صنعت و معدن وتجارت کشور، دفتر رایزنی همکاری های علمی و آموزشی عضو بنیاد مطالعات آسیایی وابسته به یونسکو، انجمن علمی بازرگانی ایران و وانجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران و آکادمی بین المللی AGR در این اجلاس شرکت کرده‌اند و علاوه بر ارتقای سطح دانش آگاهی شرکت کنندگان، یکی از مهترین دستاوردهای این اجلاس، معرفی برندهای برتر در بنگاه‌های اقتصادی ایران و شیوه های دانش رهبری بود.

مهرنوش فلاحی، مدیر داخلی فست سئو در ادامه افزود: به‌منظور جلوگیری از روزمرگی‌های رایج در کسب‌وکار در هر لحظه به دنبال اهداف بزرگتر و ارتقای علمی باشید از همین رو، تمامی اعضای این شرکت از کسب این افتخار بین المللی خوشحال و این اتفاق انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه‌ریزی دقیق و  استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت بردارند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان شرکت فست سئو، در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ در اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه های اقتصادی شرکت کردند که این اجلاس، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور مدیران و رهبران کارآفرین و برندهای برتر مجموعه‌های فعال در صنعت‌ها و مشاغل ایران برگزار شد.

لازم به ذکر است که اولین اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه‌های اقتصادی با هدف تقدیر از مجموعه‌های موفق‌ در رهبری بنگاه های اقتصادی برگزار و در پایان آن به برگزیدگان نیز جوایزی اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]