اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233235632

عطر متناسب با سن شما

کد: 13951119233235632

https://goo.gl/l3ktrP

، تهران , (اخبار رسمی): اکثر پرفیومرها (خالقان عطریا عطاران) بر این موضوع اتفاق نظر دارند که رایحه های ساده و سبک، شیرین، میوه ای و گلی، برای دخترهای جوان و خانم هایی که دوست دارند شاداب و سرزنده به نظر برسند اولویت دارد و عطرهایی با رایحه ی سنگین گلی و پودری، اغلب برای خانم های میانسال برتری دارد.

عطر متناسب با سن شما

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر، نظر سنجی انجام شده توسط یک گروه آمریکایی و بسیاری دیگر از پژوهشگران  در زمینه زیبایی- آگاهی،  نشان می دهد که بدون شک عطرهای Paris Hilton برای نوجوانان و افراد حدودا بیست ساله طراحی شده است و  نفوذ خیره کننده Chanel No.5  برای بانوان مُسن و افراد میانسال متناسب است. عموما هر عطر خاصی سن ویژه و مرتبط با آن را دارا می باشد.

اما در نهایت می‌توان گفت آنچه که عطر را "جوان" یا "سالخورده و پیر" می کند؛ امری ذهنی و مرتبط با تفکر شخصی است. این درحالیست که اکثر پرفیومر ها (خالقان عطریا عطاران) بر این موضوع اتفاق نظر دارند که رایحه های ساده و سبک، شیرین، میوه ای و گلی، برای دخترهای جوان و خانم هایی که دوست دارند شاداب و سرزنده به نظر برسند اولویت دارد و عطرهایی با رایحه ی سنگین گلی و پودری، اغلب برای خانم های میانسال برتری دارد. اما درک این موضوع وابستگی عمیقی با تقابل فرد با عطر یا یک رایحه خاص دارد.

احتمالا یک فرد حدودا سی ساله، اشخاص بازنشسته ای را دیده است که عطر Aliage از کمپانی Estee Lauder را بر روی نبض های خود می زنند. یا شاید یک فرد حدودا چهل ساله بدنبال عطر پچولی دوره جوانی خود می گردد تا تداعی کننده ی خاطراتش باشد. در حالی که یک جوان حدودا بیست ساله مایل است عطری مشابه عطرهای دوستانش یا عطر یک هنرمند مشهور را داشته باشد. Luca Turin بیوفیزیست، نویسنده و یکی از برجسته ترین متخصصان جهان در حوزه ی عطریات می گوید: " این موضوع صحیح است که اگر شما عطری از سال 1920 یا 1950 را استشمام کنید؛ در میابید که در مقایسه با خودتان؛ سبک آن عطر با گروه سنی خاصی مرتبط است. با این حال، در صورتی که با دقت نظر بیشتری فکر کنید و نگاهی عمیق تر بیاندازید در می یابید که هیچکدام از این موارد، آنقدر که فکر می کنید مهم نیست و ممکن است فردی از یک سیاره دیگر بیاید و عطری که برای مادر بزرگ ها بسیار عالی است را انتخاب کند!"

عطر مناسب سن

ارتباط میان سن و انتخاب عطر، ارتباط عمیقی با عواطف و تجربیات در طی زندگی دارد- و البته بازار!

نوجوانان، با تجربه ای محدودتر از زندگی و حس شامه ای که تجربیات بویایی محدودی داشته؛  بسمت عطرهای شیرین و عطرهای ساده با رایحه یک یا دو ترکیب، متمایل اند. بر اساس نظر  Franco Wright مؤسس Lucky Scent مرکز آنلاین عطرهای نیش، و بوتیک Scent Bar در لس آنجلس، عموم افراد در دوره بیست سالگی می توانند نت های چندگانه را در عطرها تشخیص دهند. اما شدیدا برند عطر برایشان اهمیت دارد و آن ها را می شناسند که خبر خوبی برای افراد مشهور، بازاریابان و برند های مد و فشن عطر می باشد.

در سن 30، 40 یا 50 سالگی است که افراد در انتخاب عطرهایشان قابل پیش بینی می شوند. Wright میگوید: آن ها با توجه به تجربه ی گسترده تر از زندگی، معنای مشخص تری از هویتشان و ارتقاء شرایط مالی، در انتخاب عطر جسور تر هستند. بلاترهای بزرگ تری برای آزمودن عطرها بر می دارند و احتمال اینکه دوست داشته باشند عطر شان را مطابق فصل یا کمد لباسشان انتخاب کنند بیشتر است.

عطر برای سن مختلف

در حالی که بسیاری از افراد موافق اند عطر با سن در ارتباط است؛ شاید بسیاری دیگر از افراد با Pierre Aulas,  مشاور بویایی کمپانی Thierry Mugler,  در مورد اینکه " هر فردی ازاد است هر آنچه دوست دارد انتخاب کند"؛ اتفاق نظر داشته باشند!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی