اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951125235335632

استودیویی برای خیال و خلاقیت

کد: 13951125235335632

https://goo.gl/aZSauk

، تهران , (اخبار رسمی): "کنزو جانگل ل الفنت" در سال 1996 و در حالی که وغلو تنها 28 سال سن داشت خلق شد که عطری قدرتمند و راز آلود از نوت‌های ادویه‌ای و شیرین بیان بر پایه ای از وانیل، گل ها و پچولی است.

استودیویی برای خیال و خلاقیت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از لوکس بایر، "سلین وغلو" با الهام از طبیعت و غنای آن، رؤیاهای خود را ساخت و بر مسیر همین رؤیاها، بسوی تحقق آن ها حرکت کرد. سلین وغلو، علاقمند به معماری و طراحی بود و از سویی با ورود به چرخه تجارت و آموختن اصول بازاریابی، از مسیری که برای خود در نظر گرفته بود، فاصله گرفت. این پیشامد، دنیای تازه ای به روی وغلو گشود و وی موفق شد تا با خانه معتبر و خوشنام "کنزو" به همکاری بپردازد. آشنایی با طراح خلاق و مشهور خانه کنزو، "پیِر بروک"، جهان آرمانی و رؤیایی سلین جوان را در قلمرویی جدید، وسیع، بکر و شگفت انگیز، بازسازی کرد؛ جهان عطرسازی. وغلو در مدتی که در خانه کنزو حضور داشت؛ از آموزش های بروک، تجارب و ایده های بسیاری بدست آورد و در کنار رؤیاها و تصاویر بدیع و منحصربفردی که از طبیعت در ذهن داشت؛ خیلی زود وارد عرصه پیچیده اما شگفت انگیز طراحی عطر شد.

نخستین عطری که توسط سلین طراحی شد؛ یکی از برترین آثار جهان عطر است. "کنزو جانگل ل الفنت" در سال 1996 و در حالی که وغلو تنها 28 سال سن داشت خلق شد. عطری قدرتمند و راز آلود از نوت های ادویه ای و شیرین بیان بر پایه ای از وانیل، گل ها و پچولی که بدست دو تن از برترین هنرمندان تاریخ عطرسازی، "دومنیک روپیون" و "جین لوییس سیزاک"، ساخته شد. سلین عطر بیاد ماندنی "کنزو لئوپار" را نیز در همین سال و با همراهی دیگر هنرمند برجسته، "اولیور کرسپ" ارائه کرد. عطری گیاهی، تازه و گل بو که علاوه بر موفقیت چشمگیری که بدست آورد، در ساخت عطرهایی تازه و شاداب با محوریت گل ها و نوت های گیاهی، الهام بخش خانه ها و طراحان بسیاری شد و همچنان بعنوان یکی از عطرهای مرجع در ساخت چنین فضایی شناخته می شود. وغلو با همکاری کمپانی "فیرمینچ"، سایت "اوسموز"، یکی از پایگاه های معتبر اطلاع رسانی در جهان عطر، را راه اندازی کرد. ایده پردازی ها و تفکراتی بکر، که روز بروز ابعاد گسترده و ناشناخته و هیجان انگیزی را به روی وغلو می گشودند؛ او را عازم سفری طولانی کرد.

[OLFACTIVE]

وغلو به منظور آشنایی با فرهنگ ها و تمدن های مختلف، مکاشفات خود را از ژاپن آغاز کرد. پس از آن مدتی در هند اقامت گزید و از این شبه قاره اسرار آمیز، سفر دریایی طولانی مدت خود در اقیانوس اطلس را آغاز کرد. آمریکای جنوبی و لمس سنت ها و فرهنگ های منحصربفرد این نقطه از جهان، مقصد بعدی وغلو بود و در این منطقه، افسون شهر ریو د جنیرو، سلین را شیفته این منطقه کرد. وغلو به مدت دو سال در ریو اقامت گزید. پس از این دوران پر فراز و نشیب و ویژه، وغلو بار دیگر به فکر ساخت عطر و ارائه ایده ها و تجارب خود افتاد. این بار نیز، او با اقدامی متفاوت و جالب توجه، مسیر خود در عطرسازی را ادامه داد و با راه اندازی پایگاه مجازی ویژه ای، زیربنای راه اندازی برندی جدید را فراهم ساخت. جایی که با همراهی بیش از پنج هزار نفر از دوستداران عطر، مفاهیم، چارچوب ها و ایده های بسیار ویژه تولد خانه ای نوپا را شکل داد: "اولفَکتیو استودیو".

اولفکتیو استودیو، پرداختی ویژه و شگرف به عطرسازی است. تقابلی بین عکاسی هنری مدرن و عطرسازی، چالشی عمیق که برخاسته از آمیزش دو حس بویایی و بینایی است. عطر و عکس، احیاگر خاطرات گذشته هستند. تصور یک ارتباط حسی، صمیمانه و شاعرانه بین تصاویر و روایح، دریچه تازه ای به روی آمیزش فضاهای وابسته به زمان و فانی است که برای نخستین بار، عطرسازان خلاق و عکاسان حرفه ای را در قالب یک تیم گرد هم آورده تا از آثار و هنر یکدیگر، الهام گرفته و ایده پردازی کنند. مشارکتی ویژه برای درک و لمس تصاویری منحصربفرد و ثبت این برداشت ها و احساسات، در قالب روایح. بدین ترتیب، وغلو، حرکت جدید و خلاقانه خود را با راه اندازی اولفکتیو استودیو آغاز کرد تا یکبار دیگر، در پی تعبیر رؤیاهای بزرگ و نابی که دارد؛ مسیر خود را در جهان پر از شگفتی ها و زیبایی های هنر ادامه دهد.

فرایند ساخت عطرها، با فضاسازی های وغلو آغاز می شود. او پس از طرح ریزی فضا و ایده مورد نظر خود، نامی برای آن بر می گزیند و پس از آن، این طرح و عنوان انتخاب شده را با سه عکاس مطرح در میان گذاشته تا آنان، همزمان بر روی آن کار کنند. پس از تهیه عکس ها و تصاویر، این عکس ها در اختیار عطرسازان خلاق و مطرح مدارس معتبر همچون "فیرمینچ" و "روبرتت" قرار می گیرد تا این هنرمندان، تصویری متناسب با فضای طراحی شده و آنچه خود مَد نظر دارند؛ انتخاب کرده و ساخت ترکیب نهایی را آغاز کنند.

نخستین گروه از آثار ویژه اولفکتیو استودیو، در سال 2011 با سه عطر ویژه، به مخاطبان عرضه شدند. "استیل لایف"، عطری مهیج و نشاط آور است که اثری مشترک از همکاری "فردریک لیباین (عکاس)" و "دورا باگرِیش آرناود (عطرساز)" است. اثری متفاوت و مفرح با محوریت یوزو که با حجم بالایی از فلفل، انیسه و رزین ها همراهی شده و نشاط و تکاپوی خود را در پایه ای از سدر، رام و کهربا، تعالی می بخشد. "آوتو پورترِیت" با الهام از تصویر زیبا و شگفت انگیز عکاس مشهور، "لوک لاپوتره" توسط عطرساز دیگری از فیرمینچ بنام "ناتالی لارسن" ساخته شد. اثری فاخر از همراهی سدر، وتیور و خزه بلوطی در فضایی خیال انگیز و غریب از همراهی صمغ های مر و لامی، بر بستری دودی، که به شکل ویژه ای از مکاشفات و احساسات درونی سخن می گوید. "دوروتی پیوت"، عطرساز مشهور "روبرتت"، عطر تحسین شده "چمبه نو آ" را بر اساس تصویری ویژه و چالش بر انگیز از "کلِمِنس رنه بازین"، خلق کرد. اثری ویژه با رایحه چرم که بر بستری دودی با لایه هایی ظریف از لطافت گل های بنفشه و یاس، آکورد آلو و همراهی افسونگر وانیل و پچولی همراه شده است، تا با تعمق و پیچیدگی، از صبر و انتظار برای لمس معجزاتی که در تاریکی و خیال رخ می دهند؛ سخن بگوید.

OLFACTIVE

تصویر خیره کننده ای که توسط "ماسیموویتالی" از یک ساحل یخی به ثبت رسیده است؛ توسط دیگر عطرساز مشهور "روبرتت"، "سایدونی لانسسه"، در قالب عطر بدیع و منحصربفرد "لومیه بلانش"، به زبان رایحه ترجمه می شود. "لومیه بلانش" که در سال 2012 معرفی شد، عطری از همراهی هل، دارچین و انیسه با چوب صندل است، که در فضایی درخشان و پودری از همراهی بادام، کشمران و زنبق جریان یافته تا در پایه ای از سدر و مشک، احساس ویژه و بدیع این تصویر را به نمایش بگذارد.

همکاری وغلو با "اولیور کرسپ"، منتج به خلق عطر نفیس دیگری می شود که در سال 2013 ارائه شد. "فلَش بک"، بر اساس تصویر شگفت انگیز و عمیقی از "لاورن سِگرِتیه" ساخته شده است. عطری برخاسته از تلفیق حال و گذشته و لمسی از آینده ای که به آن باز خواهیم گشت؛ در فضایی با طراوت اما عمیق از همراهی مرکبات، فلفل و ریواس با غنای کهربا، وجوه گیاهی وتیور و چوب صندل، جریان یافته است.

تصویرسازی های ویژه و موفق اولفکتیو استودیو در سال 2014 با دو عطر متفاوت دیگر، دنبال می شود. هنرمند جوان و خوش آتیه "روبرتت"، "میلن آرلان"، بر اساس تصویر عمیق و زیبایی که توسط "گوستاوو پلیزون" گرفته شده است؛ عطر "اومبه ایندیژو" را خلق می کند. "اومبه ایندیژو"، عطری برای حرکت بسوی روشنایی و پشت سر گذاشتن سایه ها است. نمایشی با شکوه از چرم و نوت های صمغی، در لایه هایی مستحکم و عمیق از پاپیروس و وتیور که با زعفران و نوت های میوه ای همراهی شده است. "کلمنت گاواری" عطر "پانوراما" را بر اساس تصویری آرامش بخش و خلاقانه از "میگل ساندینا" خلق می کند. عطری سرسبز و تازه از همراهی حجم بالای نوت های گیاهی شاداب، برگ ها و جوانه های مختلف که بر بستری از هل و مر جریان یافته و در پایه ای از مشک، پچولی، وانیل و تونکا، فرود می آید تا بازتابی از حس آرامش و تجمل جاری در عکس ساندینا باشد.

سال 2015، ایده ای جالب، جایگزین استفاده از عکس ها شد: سلفی! مخاطبان می توانند در هنگام سفارش عطری با نام "سلفی"، تصویر خود را ارسال کنند تا بر روی بسته بندی عطر از آن تصویر استفاده شود. این اقدام جالب، و ایده تقابل با خود، آیینه ها و خیال، توسط یکی دیگر از اساتید عطرسازی، "توماس فانتِین"، در قالب رایحه ای پیچیده ارائه شده. عطری از شربت افرا و نوت های دودی، که با لمسی از جیر، نوت های ادویه ای و چوبی را در هم می آمیزد تا، ایده جالب خانه را، با رایحه ای عمیق و خیال انگیز همراه کند.

OLFACTIVE

تصویر خیره کننده و شگفت انگیز "فلاویو ولوسو" از ایوانی مُشرِف بر ریودو جنیرو، توسط "دورا باگِرِیش آرناود" بصورت دنباله ای هیجان انگیز و پر ظرافت برای عطر "استیل لایف" در سال 2016 در قالب عطر "استیل لایف این ریو"، ارائه شد. "استیل لایف این ریو"، عطری برای درخشش، تکاپو و لمس شادی هاست که همچون عطر نخست این خانه، با میوه یوزو ترکیب اصلی خود را شکل داده و هیاهو و سرزندگی خود را در فضایی از زنجبیل، نارگیل و مرکبات به نمایش گذاشته و با لمسی از چرم و رام، عمق پیدا می کند. تصویری پیچیده، اعجاب انگیز و بکر که توسط "سورن مَنویلیِن" از نمای نزدیک چشم به ثبت رسیده است؛ ایده بزرگی می شود تا هنرمند برجسته جهان عطر، "آنیک مناردو" عطر ویژه و چالش انگیز "کلوز-آپ" را در همین سال به مجموعه اولفکتیو استودیو اضافه کند. "کلوز آپ"، در هم تنیدگی گرم، شیرین و چند لایه ای از نوت های میوه ای و نوشیدنی با کومارین، کهربا، رز و پچولی است که بر پایه هایی از ادویه ها، سدر و قهوه شکل گرفته است.

"سلین وغلو"، همواره از جمله مشهور "آنتوان سنت اگزوپری"، بعنوان یکی از منابع الهام خود یاد می کند: "زندگی خود را به رؤیا تبدیل کنید و رؤیای خود را به واقعیت!". "اولفکتو استودیو"، تعبیری برای رؤیاها و چکیده ای از ماجراجویی ها، تعاملات و خلاقیت های سلین وغلو است که در سپتامبر 2011 فعالیت خود را آغاز کرده و با آثار ویژه و هنرمندانه خود، در زمان کمی به قلب دوستداران هنر و عطرهای هنری در اقصی نقاط دنیا راه یافت. نمایشی آزاد و فارغ از قیود و محدودیت ها در چارچوبی ظریف و مدرن از احساسات، دریافت ها، باورها و مکاشفات درونی، درونمایه ویژه و تحسین بر انگیز آثار این خانه است.

اولفکتیو استودیو، جهان بویایی بی نظیر و شگفت انگیزی طراحی کرده است که از روح و شخصیتی قدرتمند و منحصربفرد برخوردار است. جهانی از ادراک و شهود. اولفکتیو استودیو، لمسی از رؤیاهاست؛ لمسی واقعی در مسیری از احساس، بلندپروازی و ساختن جهانی زیبا. قدم زدن در دنیایی از تصاویر بدیع، بکر و یگانه و بازیابی خاطرات زیبا و جاودانه با روایحی پالوده، خیال انگیز و عمیق که با بکارگیری بهترین روغن ها و عصاره ها خلق شده اند. نکوداشت اولفکتیو استودیو، تقدیری از کیفیت، شهامت، سخاوت و خلاقیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی