اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951127235896991

به مناسبت روز میلاد حضرت علی (ع)، روز مرد و روز پدر برگزار می‌شود

جشنواره روز پدر در کنار تک سبد

کد: 13951127235896991

https://goo.gl/ffYlkO

، اصفهان , (اخبار رسمی):  جشنواره روز پدر در کنار تک سبد با سبدی پر از کالاهای دوست داشتی به مناسبت روز میلاد حضرت علی (ع) ، روز مرد و روز پدر از هم اکنون برگزار می گردد. ارائه کالاهای پیشنهادی جدید به مناسبت روز پدر و قیمت های شگفت انگیز از ویژگی های این جشنواره می باشد.

هدیه روز پدر با تک سبد taksabad.com

با مراجعه به سایت TV-Mobile.ir می توانید اطلاعات بسیار جامعی در خصوص انواع گیرنده دیجیتال، آموزش نصب و راه اندازی گیرنده دیجیتال، دانلود نرم افزار های مورد نیاز گیرنده های دیجیتال و ... کسب نمایید.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی تک سبد، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره روز پدر در کنار تک سبد با سبدی پر از کالاهای دوست داشتی به مناسبت روز میلاد حضرت علی (ع) ، روز مرد و روز پدر از هم اکنون فعال و در حال برگزاری می باشد.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند کالاهای پیشنهادی روز پدر را از طریق سایت فروشگاه اینترنتی تک سبد به نشانی اینترنتی taksabad.com  با تخفیف های فوق العاده شگفت انگیز برای همسران یا پدران گرانقدر خود تهیه کنند و با ارسال فوری در کم ترین زمان کالای خود را درب منزل دریافت نمایند.

سید حسن رجایی مدیرعامل شرکت فروشگاه اینترنتی تک سبد مشتری‌مداری و عرضه کالاهایی مرغوب و دارای مجوز های قانونی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران را هدف اصلی برگزاری جشنواره روز پدر دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات مرغوب و با کیفیت به همراه تخفیف های استثنائی فراهم شود. از جمله مشکلاتی که مشتریان در خرید اینترنتی دارند عدم اعتماد به فروشگاه های اینترنتی بوده و دیر رسیدن محصولات به دستشان که ما علاوه بر دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، امکان ارسال پستی با روش های مختلفی را برای مشتریانمان فراهم نموده ایم که کاهای درخواستی خود را می توانند در کم ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

فروشگاه اینترنتی تک سبد در زمینه عرضه انواع گیرنده دیجیتال برای موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و کامپیوتر نیز فعالیت داشته و عمده فعالیت آن در زمینه لوازم دیجیتال و گیرنده دیجیتال می باشد. تمامی گیرنده ها دارای گارانتی معتبر بوده و به صورت فوری به تمامی نقاط ایران ارسال می گردد.

خاطر نشان می شویم با مراجعه به وب سایت TV-Mobile.ir می توانید اطلاعات بسیار کامل و جامعی در خصوص انواع گیرنده دیجیتال ، آموزش های لازم در خصوص نصب و راه اندازی گیرنده دیجیتال ، نرم افزار های مورد نیاز برای کار با گیرنده های دیجیتال به همراه لینک دانلود و ... کسب نمایید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تک سبد

فروشگاه اینترنتی تک سبد، سبدی پر از کالاهای دوست داشتنی برای کاربران وب می باشد. محصولات عرضه شده در این فروشگاه همگی از کیفیت ساخت بالا و برند های معتبر تهیه و برای مشتریان ارسال می گردد. تمامی کالاهای ارسالی دارای 7 روز گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی مشتری می باشد. با خرید اینترنتی از فروشگاه تک سبد کالای درخواستی شما پس از هماهنگی تلفنی در اولین فرصت و زمان کوتاهی درب منزل تقدیم می گردد. کلیه کالا ها بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هیچ گونه منافاتی با قوانین جاری کشور ندارند. عمده فعالیت فروشگاه اینترنتی تک سبد در زمینه محصولات دیجیتال و ساعت دیواری های برند می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]